Ο Fernando Alonso δήλωσε ότι γνωρίζει “λίγο πολύ” ποια θα είναι τα αγωνιστικά του σχέδια για τη σεζόν του 2021, με τον Ισπανό να έχει ξεκαθαρίσει στο μυαλό του σε ποιες αγωνιστικές διοργανώσεις θα λάβει μέρος.
Μετά την αποχώρησή του από την F1 στα τέλη του 2018, ο Alonso αγωνίστηκε τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA όσο και στο Rally Dakar, ενώ επρόκειτο να λάβει μέρος και στο φετινό Indy 500 με την ομάδα της McLaren
Με την φημολογία γύρω από μία πιθανή επιστροφή του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2021 να είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, λόγω και της σημαντικής αλλαγής κανονισμών που ήταν προγραμματισμένη για το επόμενο έτος (πλέον όμως το 2022), ο Ισπανός δήλωσε στον επίσημο λογαριασμό του Le Mans στο Instagram ότι κατανοεί την απόφαση να καθυστερήσει η εισαγωγή των νέων κανονισμών, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, όμως έτσι και αλλιώς ο ίδιος έχει σχεδόν έτοιμα τα σχέδιά του για το 2021.
“Πάντα έλεγα για το 2021 ότι υπάρχουν οι νέοι κανόνες στη F1, οι οποίοι μπορούν να με δελεάσουν να επιστρέψω – γιατί ίσως να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και τα μονοθέσια να είναι πιο ισορροπημένα σε απόδοση, και ίσως θέλω ταξιδεύω ξανά ή να μάχομαι στην πίστα”, είπε ο Alonso.
“Η F1 καθυστέρησε τώρα τους κανόνες έως το 2022. Αυτά είναι άσχημα νέα για το σπορ, γιατί νομίζω ότι πρέπει να εξισορροπήσουν την απόδοση των μονοθεσίων και χρειάζονται αυτούς τους νέους κανονισμούς το συντομότερο δυνατό. Αλλά είναι μια επιλογή που είναι κατανοητή, γιατί με την τρέχουσα κατάσταση, δεν ήταν δυνατό να εξελιχθούν τα νέα μονοθέσια. Προσωπικά, ξέρω λίγο πολύ τι θα κάνω για το επόμενο έτος, και ελπίζω ότι πολλοί από εσάς θα το μάθετε σύντομα”.
Καθώς ο Alonso έχει κερδίσει δύο φορές τον αγώνα στο Le Mans με την Toyota και να είναι παράλληλα πολύ ικανοποιημένος από την εμπειρία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί “Hypercar” που θα εισαχθούν στο πρωτάθλημα του προκαλούν μεγάλο ενδιαφέρον να επιστρέψει στο WEC.
“Νομίζω ότι το Hypercar είναι ένα ωραίο σχέδιο, μαζί με τις διάφορες λύσεις που γνωρίζω ότι το WEC ψάχνει μαζί με την IMSA. Υπάρχουν πολλά πράγματα στο μέλλον που πιθανώς να ενισχύσουν το πρωτάθλημα αντοχής, και θέλω να είμαι μέρος αυτού. Δεν ξέρω πότε. Προφανώς η εμπειρία μου στο Le Mans είναι αυτήν τη στιγμή 100% θετική, με δύο συμμετοχές και δύο νίκες. Θέλω να δοκιμάσω σίγουρα και για μία τρίτη, ας δούμε πότε.”
Τέλος, μιλώντας για τα Indycar, o Alonso επιβεβαίωσε ότι σκόπευε να λάβει μέρος στο φετινό Indy 500 και στο Indy GP – πριν την πανδημία του COVID-19 – , αλλά πλέον δεν σκέφτεται την περίπτωση να κάνει μία πλήρη σεζόν στο πρωτάθλημα.
“Ήταν κάτι που σκέφτηκα ίσως πριν από δύο χρόνια”, είπε ο Alonso.
“Όταν σταμάτησα από τη Formula 1, σκέφτηκα τι να κάνω στη συνέχεια, και προφανώς κέρδισα το πρωτάθλημα WEC και είμαι ήδη πρωταθλητής στην Formula 1, τι θα γινόταν αν μια μέρα ήμουν πρωταθλητής και στα IndyCar; Όχι μόνο στο 500, αλλά να κερδίσω το πρωτάθλημα γενικά”, είπε.
“Αυτό θα ήταν μοναδικό. Δεν θα ήμουν ο δεύτερος άνθρωπος στην ιστορία που θα το κατάφερνε, αλλά θα ήμουν ο πρώτος, και αυτό ήταν πάντα πολύ ελκυστικό. Η δέσμευση να το κάνω αυτό είναι όμως πολύ υψηλή, σε αυτό το στάδιο της ζωής μου. Νομίζω ότι πριν από λίγα χρόνια ίσως ήταν μια πιθανότητα, αλλά τώρα, για να κάνω 16 ή 17 αγώνες, για να μάθω όλες τις πίστες, θα πρέπει να δεσμευτώ σε τέτοιο επίπεδο, που ίσως πλέον δεν θέλω να το κάνω”.
“Το Indy 500 είναι ήδη μια καλή δέσμευση και απαιτεί μεγάλη προετοιμασία για έναν μόλις αγώνα, οπότε δεν μπορώ να φανταστώ ολόκληρο το πρωτάθλημα. Αυτό θα ήταν πλήρης αφοσίωση”, τόνισε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!