Το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων σκέφτονται στη Formula 1, ως μέσο περιορισμού του κόστους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Ήδη τα αφεντικά της Formula 1 βρίσκονται σε συζητήσεις με τις ομάδες και τη FIA σχετικά με την εύρεση τρόπων ώστε να μειώσουν τα κόστη του πρωταθλήματος, την ώρα που η σεζόν του 2020 βρίσκεται υπ’ ατμόν.
Οι νέοι οικονομικοί, αθλητικοί και τεχνικοί κανονισμοί που ήταν αναμενόμενο να εισαχθούν το 2021, αναβλήθηκαν μέχρι το 2022 και ίσως μετατεθούν ακόμα και για το 2023.
Από αυτό το πακέτο κανονισμών όμως, το πλαφόν στα κόστη των 175 εκατ. $ θα εφαρμοστεί από το 2021.
Σε περαιτέρω προσπάθειες να μειωθούν τα κόστη, θα μπορούσε να συμφωνηθεί ένα πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Autosport, και αυτό γιατί οι οικονομικές δυσκολίες γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες.
Το πάγωμα της εξέλιξης των τωρινών V6 turbo υβριδικών κινητήρων θα μπορούσε να ισχύσει για χρόνια και να συνεισφέρει αρκετά στο να μειωθούν τα έξοδα των ομάδων στο κομμάτι της Έρευνας & Ανάπτυξης.
Αυτό θα μπορούσε να μειώσει πολύ τα έξοδα για τις ομάδες που δεν κατασκευάζουν δικές τους μονάδες ισχύος αλλά αγοράζουν από μια εκ των Mercedes, Ferrari, Honda και Renault.
Μέρος επίσης των συνεχών συζητήσεων είναι και μια πιθανή μείωση του πλαφόν των μπάτζετ από το αρχικό όριο των 175 εκατ. $.
Ο φόβος σχετικά με αυτό το κομμάτι είναι πως με μια πτώση αυτού του πλαφόν, για παράδειγμα κατά 25 εκατ. $, θα επηρεάζονταν μονάχα οι μεγάλες ομάδες, κάτι που ίσως οδηγούσε στο μέρος του προσωπικού τους να θεωρηθεί πλεονάζον, σε ιδιαίτερα σκληρούς καιρούς για τους εργαζόμενους.
Οι ομάδες φαίνεται πως λειτουργούν συλλογικά πίσω από όλες τις πιθανές ιδέες για περιορισμό των εξόδων. Η Mercedes έχει ήδη συμφωνήσει να αποκηρυχθεί το σύστημα DAS για του χρόνου, ανεξάρτητα από την καθυστέρηση των νέων κανονισμών, ενώ και η Ferrari συμφώνησε στην καθυστέρηση των νέων κανονισμών, παρ’ όλο που το φετινό της μονοθέσιο δείχνει πως εκ πρώτης όψεως υστερεί σε ρυθμό από τον πρώτο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!