Tα 1.800 ελαστικά που στάλθηκαν από την Pirelli για χρήση στο Αυστραλιανό Grand Prix θα μεταφερθούν σε ένα εργοστάσιο τσιμέντου στο Oxfordshire όπου θα χρησιμοποιηθούν ως καύσιμα.
Ο διευθυντής της Pirelli Motorsport, Mario Isola, εξήγησε στο Motorsport.com γιατί τα ελαστικά δεν μπορούν απλά να αφαιρεθούν από τις ζάντες και να τοποθετηθούν ξανά αργότερα και ότι τα ελαστικά για χρήση στη Μελβούρνη είχαν τοποθετηθεί πριν από την ακύρωση του αγώνα.
“Δεν είμαστε άνετοι για την τοποθέτηση των ελαστικών ξανά, επειδή το επίπεδο των δυνάμεων που δρουν σε αυτά τα ελαστικά είναι τεράστιο”, δήλωσε ο Isola
“Το μόνο πρόβλημα είναι για τα ελαστικά που είναι ήδη εγκατεστημένα, γιατί στην περίπτωση αυτή τα ελαστικά πρόκειται να αφαιρεθούν.”
“Ολοκληρώσαμε την τοποθέτηση των ελαστικών την Πέμπτη το απόγευμα και στη συνέχεια έπρεπε να καταργήσουμε τα πάντα. Δεν θέλουμε να πάρουμε κανένα ρίσκο.”
Ευτυχώς για την Pirelli, τα ελαστικά που είχαν ετοιμαστεί για χρήση στο Μπαχρέιν και στο Βιετνάμ δεν έχουν τοποθετηθεί στις ζάντες, οπότε μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν.
Τα ελαστικά από τη Μελβούρνη δεν θα μείνουν στην άκρη, παρά το γεγονός ότι δεν πάτησαν στην πίστα. Αντ’ αυτού θα μεταφερθούν σε ένα εργοστάσιο τσιμέντου στο Oxfordshire όπου θα χρησιμοποιηθούν ως καύσιμα.
“Θα συντρίψουμε τα ελαστικά ώστε να τα τοποθετήσουμε σε λιγότερα δοχεία και να τα στείλουμε πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου τα ανακυκλώνουμε σε εργοστάσιο τσιμέντου κοντά στο Didcot”, συνέχισε ο Isola.
“Τα καίμε σε υψηλή θερμοκρασία και δημιουργούμε ενέργεια, αλλά όχι ρύπανση. Διερευνούμε πολλούς τρόπους για την ανακύκλωση των ελαστικών της F1, αλλά αυτή τη στιγμή αυτός είναι ο τρόπος για να τα ανακυκλώσουμε μετά από την ανάλυση μας.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!