H Mercedes μπορεί να ξεκίνησε την όλη αντίδραση σχετικά με τη μυστική συμφωνία Ferrari-FIA, αλλά πλέον η ομάδα του Brackley υποχωρεί στο συγκεκριμένο θέμα, δηλώνοντας πως βρίσκεται σε ανακωχή με τη Scuderia.
Την περσινή σεζόν, ο κινητήρας της Ferrari έγειρε υποψίες και προκάλεσε αρκετά πρωτοσέλιδα, καθώς η ομάδα βρέθηκε ξάφνου στην κορυφή μετά την καλοκαιρινή διακοπή.
Οι αντίπαλοι της ομάδας την κατηγόρησαν για παράνομη παράκαμψη αισθητήρα της FIA που της επέτρεπε να αυξάνει τη ρυθμό ροής καυσίμου.
Έτσι, ένιωσαν δικαιωμένοι όταν η FIA εξέδωσε δύο τεχνικές ντιρεκτίβες σχετικά με τη ροή του καυσίμου και η Ferrari ξάφνου έχασε κάποιο απ’ τον ρυθμό της.
Σαν επόμενο βήμα των αντιδράσεων, η FIA κατάσχεσε εξαρτήματα από την κινητήρα της SF-90 και τις πελατειακές της ομάδας, ξοδεύοντας μήνες προσπαθώντας να βρει το τί συμβαίνει.
Ωστόσο, στο τέλος Φεβρουαρίου το κυβερνόν σώμα του αθλήματος ανακοίνωσε πως είχε προβεί σε ιδιωτικό συμβιβασμό με τη Ferrari σχετικά με τη νομιμότητα της περσινής τη μονάδας ισχύος.
Οι αντίπαλοι της ομάδας δεν εντυπωσιάστηκαν από αυτή την απόφαση, με τις 7 ομάδες που δεν τρέχουν με κινητήρα Ferrari να συντάσσουν κοινή επιστολή στη FIA, απαιτώντας λεπτομέρειες στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Ο Dr Helmut Marko, αποκάλυψε πως η Mercedes είχε “ξεκινήσει” τις συγκεκριμένη καμπάνια.
Όμως, σύμφωνα με το F1-insider.com, η Mercedes δεν συμμετέχει πλέον σε αυτή την αντίδραση.
Το δημοσίευμα από την εν λόγω ιστοσελίδα αναφέρει πως ο λόγος γι’ αυτό είναι “συζήτηση μεταξύ του προέδρου της FIAT/Ferrari, John Elkann και του μέλους του διοικητικού συμβουλίου της Daimler, Ola Kallenius.
“Απ’ ότι φαίνεται δεν θέλουν να πλήξουν περισσότερο την εικόνα της Formula 1 και των κατασκευαστών που εμπλέκονται σε αυτή”.
Ο πρώην επικεφαλής της Ferrari, και νυν πρόεδρος της FIA, Jean Todt πρόσφατα αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο θέμα, αναφέροντας πως καταστρέφει την εικόνα που προβάλλει η F1.
“Το να επενδύεις πάνω σε μια εντελώς αναληθή και προκατειλλημένη σειρά στοιχείων, όχι μόνο αμφισβητείς την απόφαση της FIA, αλλά ανοιχτά θέτεις ερώτημα σχετικά με την ακεραιότητα της Ομοσπονδίας και των αντιπροσώπων της, ωθώντας σε μια ζημιογόνα σύγκρουση μεταξύ της FIA και της Scudera Ferrari”, έγραφε ο Todt σε επιστολή του προς τις ομάδες.
“Η στάση σας απέχει πολύ από ένα νόμιμο αίτημα για περαιτέρω διευκρινίσεις, το οποίο θα ήταν μια κίνηση που θα καλωσόριζε η FIA. Είναι πηγή ζημιών στο πρωτάθλημα της F1 αυτό που κάνετε”.
“Η FIA απορρίπτει και αρνείται τους ισχυρισμούς σας”.
Πλέον, φαίνεται πως επαφίεται στη Red Bull να πρωτοστατήσει στις διαμαρτυρίες, ή να κάνει ανακωχή και αυτή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!