Ο Wolff πιστεύει ότι η Mercedes δεν θα έχει τεράστιο πλεονέκτημα από το νέο σύστημα «DAS».
Το πλεονέκτημα σύμφωνα με τους ειδικούς είναι η μικρότερη υποστροφή στις στροφές και αεροδυναμικό πλεονέκτημα στην ευθεία και ο καλύτερος έλεγχος της θερμοκρασίας των ελαστικών.
“Στα χαρτιά θα μπορούσαν να υπάρχουν πολλά οφέλη”, δήλωσε ο πρώην δοκιμαστής της Minardi Matteo Bobbi στο Sky Italia.
“Εάν η Mercedes αποφασίσει να αναπτύξει πραγματικά το σύστημα, θα έχει μια πληθώρα επιλογών και τρόπων για να την χρησιμοποιήσει. Η δική μου εντύπωση είναι ότι έχει σχεδιαστεί για να κάνει περισσότερα από αυτά που έχουμε δει».
Ο Hamilton προσπάθησε να χαμηλώσει τον πήχη λέγοντας ότι δεν το χρησιμοποιεί συνέχεια/
“Μερικές φορές το χρησιμοποίησα και μερικές φορές δεν το έκανα. Δεν ξέρω πόσο θα το χρησιμοποιήσουμε στην σεζόν”, είπε.
Από την άλλη ο Bottas παραδέχθηκε το όφελος.
“Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην το χρησιμοποιούμε”, “Έχουμε μάθει σίγουρα πολλά περισσότερα σχετικά με αυτό και πώς να το χρησιμοποιήσουμε ως οδηγοί.
“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να το έχουμε στο αυτοκίνητο και λειτουργεί χωρίς να χρειάζεται να το σκεφτόμαστε πάρα πολύ. Το χρησιμοποιούμε επειδή πιστεύουμε ότι είναι ένα πλεονέκτημα”, πρόσθεσε.
Ωστόσο, ο Wolff τάχθηκε με την λογική του Hamilton.
“Δεν θέλουμε να το αποκαλύψουμε ακόμα, αλλά όποιος σκέφτεται ότι θα μας δώσει το DAS δύο δευτερόλεπτα είναι λάθος”, δήλωσε
“Είναι μια από τις πολλές καινοτομίες στο νέο αυτοκίνητο. Στην τελική, το συνολικό πακέτο είναι σημαντικό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!