Η Rebellion Racing πέτυχε την τρίτη διαδοχική pole position στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, εξέλιξη που ήρθε έπειτα από την γρήγορη αλλαγή κινητήρα στο αυτοκίνητο #1 της Rebellion R13 Gibson που πραγματοποιήθηκε μετά τις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, πρόβλημα που προέκυψε τέσσερις ώρες πριν το προγραμματισμένο σαββατοκύριακο.
“Για όποιον γνωρίζει, δεν είναι πολύ εύκολο να αλλάξεις κινητήρα σε λιγότερο από τέσσερις ώρες,” είπε ο Gustavo Menezes. “Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς. Όχι μόνο τα συναρμολόγησαν όλα γρήγορα και άψογα, αλλά έδωσαν σε εμάς την ευκαιρία να βρεθούμε στις κατατακτήριες. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που μπορώ να βρίσκομαι στην κορυφή.”
Πέραν από την Rebellion με το νούμερο #1, η DragonSpeed Oreca 07 Gibson πραγματοποίησε την αλλαγή στον κινητήρα της μεταξύ των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών και των κατατακτήριων. Ο Ben Hanley και ο Henrik Hedman κατατάχθηκε στην 6η θέση της κατηγορίας στον πρώτο αγώνα τους στο WEC μετά από τις 24 ώρες του Le Mans.
5 Αμερικανοί οδηγοί θα πάρουν μέρος στον αγώνα αυτό το σαββατοκύριακο. Αυτοί είναι οι Menezes, Mark Patterson, Colin Braun, Ben Keating και ο Bret Curtis. Ο Menezes είναι ο μόνος Αμερικανός οδηγός όπου έχει διεκδικήσει την νίκη στο COTA στο πρωτάθλημα του WEC, το 2016 και το 2017 οδηγώντας για την Signatech Alpine στην LMP2.
Η Cool Racing, που δεν θα λάβει μέρος στον επόμενο γύρο στο Sebring, πρέπει να κάνει μία επιλογή μεταξύ ποιων Αμερικανικών αγώνων στο WEC θα απουσιάζει.
Ο προϊστάμενος της ομάδας Racing Team Nederland Frits van Eerd επιβεβαίωσε στο Sportscar365 ότι ο Job Van Uitert θα βρίσκεται στο αυτοκίνητο για τον αγώνα 1000 Μιλίων του Sebring τον επόμενο μήνα όπως είχε προγραμματιστεί παρά την ακύρωση του αγώνα στην Sanya του πρωταθλήματος ABB Formule E της FIA, πράγμα που ελευθέρωσε τον οδηγό κανονικής περιόδου Nyck de Vries. “Όταν υπόσχεσαι κάποια πράγματα, αυτός είναι ο τρόπος που ενεργώ. Μία υπόσχεση είναι μία υπόσχεση,” είπε ο Van Eerd.
O Van Eerd δεν έκανε κάποιο χρόνο στο FP1, αφού ο τροχός του έπεσε επάνω στην TDS Racing – Oreca 07 Gibson. Η ομάδα αντικατέστησε την πίσω αριστερή γωνία του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου του διαφορικού, μεταξύ των περιόδων, σύμφωνα με τον Ολλανδό που πραγματοποίησε πρώτη φορά το ντεμπούτο του στο COTA. Ο Van Eerd, ωστόσο, παλαιότερα παρευρέθηκε ως καλεσμένος του Max Verstappen σε ένα αγώνα της Formula 1.
Ένα παρόμοιο θέμα με τον τροχό προέκυψε και για την Aston Martin Vantage GTE του Marco Sorensen με το αυτοκίνητο #95, που έχασε το αριστερό πίσω ελαστικό της Michelin. Αυτό το περιστατικό έφερε και κόκκινη σημαία στο FP2. Ο Dane είπε ότι αυτό έκανε τις κατατακτήριες “λίγο ποιο άγριες” επειδή έχασε χρόνο σε αυτή την περίοδο, ωστόσο αυτός και ο Nicki Thiim ανέκαμψαν διεκδικώντας την pole position στην GTE-Pro.
Ο Thiim είπε ότι αυτός δεν ενοχλήθηκε από την Ferrari που κέρδισε έδαφος στο πρωτάθλημα οδηγών της κατηγορίας GT μετά από μία επιτυχημένη έφεση κατά του αποκλεισμού της στην Shanghai. “Είναι τόσο κοντά το πρωτάθλημα αλλά είμαστε στα μισά, έτσι είναι πολύ νωρίς να σκεφτόμαστε για αυτό,” δήλωσε στο Sportscar365. “Εμείς πρέπει μόνο να πιέσουμε και να πάρουμε κάποιους βαθμούς στις αποσκευές μας.”
Στην κατηγορία GTE-Am η pole position πήγε στην Project 1 με την Porsche 911 RSR, την οποία οδήγησαν οι Matteo Cairoli και Egidio Perfetti από την Aston Martin των Paul Dalla Lana και Ross Gunn.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!