Η Williams έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από το μονοθέσιό της για το 2020, λίγο πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών.
Η FW43, που για μια ακόμα χρονιά θα έχει κινητήρα Mercedes στην πλάτη της, θα έχει οδηγούς για φέτος τους George Russell και Nicholas Latifi.
Διαφορές παρατηρούνται στην FW43 αρχής γενομένης από το χρώμα του μονοθεσίου, το οποίο πλέον έχει και έντονο κόκκινο χρώμα, μαζί με το μπλε και το άσπρο που κυριαρχούσε τα προηγούμενα χρόνια.
Η Williams τελείωσε το 2019 μια πολύ δύσκολη σεζόν, η οποία την είδε να μονοπωλεί τις τελευταίες θέσεις του grid και να αποκομίζει μονάχα 1 βαθμό, δια χειρός Robert Kubica.
Όλα αυτά τα προβλήματα ανάγκασαν την ομάδα να αλλάξει τις διαδικασίες της και να διεξάγει μια εσωτερική διάρθρωση προσωπικού. Πλέον, σε αντίθεση με πέρυσι, όλα είναι έτοιμα ώστε η ομάδα να λάβει εξαρχής μέρος στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης, με το μονοθέσιο ήδη να κάνει το shakedown του στην πίστα του Montmelo.
“Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για την ομάδα”, δήλωσε η αναπληρώτρια επικεφαλής της ομάδας, Claire Williams.
“Ξοδέψαμε χρόνο αντιμετωπίζοντας τις αδυναμίες μας και σιγουρευτήκαμε πως θα έχουμε τους σωστούς ανθρώπους, δομές, διαδικασίες και πόρους στη θέση τους ώστε να παράξουμε ανταγωνιστικά μονοθέσια. Είμαστε όλοι δεσμευμένοι να αναδομήσουμε τη Williams και να επιστρέψουμε στην ανταγωνιστικότητα”.
“Έτσι, η φετινή σεζόν έχει να κάνει με την επίτευξη προόδου. Το μαχητικό πνεύμα είναι αρκετά ζωντανό, και φέτος, όλοι θα συνεχίσουν να παλεύουν μέχρι να επιστρέψουμε εκεί που θέλουμε”
Αν και στη Williams έβαλαν πολλή προσπάθεια ώστε να δομήσουν ένα πιο ποιοτικό μονοθέσιο για φέτος, ξεκαθάρισαν πως το φετινό μονοθέσιο δεν είναι τελείως διαφορετικό, καθώς επέλεξαν να εστιάσουν σε συγκεκριμένες περιοχές όπου μπορούν να βρεθούν περισσότερα κέρδη.
Ο Doug McKiernan, επικεφαλής σχεδιαστής της ομάδας, σχολίασε επ’ αυτού: “Δώσαμε έντονη προσοχή στην κατανόηση των προβλημάτων της FW42 και επιλέξαμε προσεκτικά ποια σημεία του μονοθεσίου θα βελτιώσουμε, έτσι ώστε αυτά να μας δώσουν την μέγιστη απόδοση αναλογικά με τους πόρους που έχουμε”.
“Η βασική φιλοσοφία πίσω από την FW43 είναι πως πρόκειται για μια συνεχόμενη βελτίωση της FW42, χωρίς θεμελιώδεις αλλαγές στη φιλοσοφία. Η πιο σημαντική ένδειξη πως βρισκόμαστε στο σωστό μονοπάτι θα είναι το επίπεδο συσχέτισης μεταξύ των αποτελεσμάτων από το πακέτο σχεδίασης του μονοθεσίου και αυτών που θα πάρουμε από τα δεδομένα της πίστας”.
“Υπήρξε μια υγιής βελτίωση στην αεροσήραγγα, και βρήκαμε λογικές βελτιώσεις όσον αφορά την αποτελεσματικότητα στην ψύξη. Η ομάδα αντιμετώπισε όλα τα μηχανολογικά θέματα που την επηρέασαν το 2019, με τα φρένα και το συνολικό βάρος του μονοθεσίου να εντάσσονται σε αυτά. Κάναμε καλή πρόοδο σε αυτούς τους τομείς και θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε σε αυτούς όλη τη σεζόν”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!