Η Red Bull δήλωσε πως μια νέα φιλοσοφία στο πώς προετοιμάζεται για τη νέα σεζόν θα την βοηθήσει να αποφύγει μέτριες εκκινήσεις, οι οποίες στο παρελθόν αποδείχθηκαν κοστοβόρες.
Η ομάδα με έδρα το Milton Keynes έχει βλέψεις να ανταγωνιστεί ευθέως τις Mercedes και Ferrari για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα φέτος, ύστερα από μια πολλά υποσχόμενη πρώτη σεζόν συνεργασίας με τη Honda το 2019.
Όμως για να το πετύχουν αυτό, οι κόκκινοι ταύροι ξέρουν πως πρέπει να βρίσκονται σε θέση να προκαλέσουν τις υπόλοιπες ομάδες από την αρχή της σεζόν.
Αυτό είναι κάτι που δεν έχουν πετύχει στο παρελθόν, καθώς έχουν αντιμετωπίσει δυσκολίες στα ξεκινήματα των σεζόν. Ωστόσο, η ταχεία ανάκαμψη μέσα στη σεζόν έχει βοηθήσει τη Red Bull να πετυχαίνει νίκες αργότερα μέσα στο πρωτάθλημα.
Συνειδητοποιημένοι σχετικά με την ανάγκη να πετύχουν από την αρχή ανταγωνιστικές εμφανίσεις, στη Red Bull επέλεξαν να παρουσιάσουν το μονοθέσιο αρκετά νωρίτερα σε σχέση με το παρελθόν, δίνοντας περιθώριο μιας εβδομάδας από την αρχική δοκιμή μέχρι και τις επίσημες χειμερινές δοκιμές για να λύσουν όσα προβλήματα προκύψουν.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε πως η απόφαση αυτή, υποβοηθούμενη από την σταθερότητα των κανονισμών, των κινητήρων και των οδηγών, σημαίνει πως η ομάδα έχει περισσότερη αυτοπεποίθηση πως θα μπορέσει να ξεκινήσει με το δεξί την χρονιά που έρχεται.
“Πιστεύω πως υπήρχαν παράγοντες τα προηγούμενα χρόνια, όπως η αλλαγή κινητήρα ή μια αλλαγή της εμπρός πτέρυγας (πέρυσι)”, σχολίασε ο Horner, μιλώντας στα media σε event της Red Bull στο Λονδίνο.
“Φέτος, έχουμε αλλάξει τη φιλοσοφία μας καθώς μπαίνουμε στη νέα σεζόν, όντας έτοιμοι αρκετά πιο νωρίς. Με τη σταθερότητα των κανονισμών, είναι προφανές πως η RB16 είναι εν πολλοίς μια βελτίωση και εξέλιξη της RB15. Εστιάζει στο να αντιμετωπίζει μερικά αδύναμα σημεία και να χτίσει πάνω στα δυνατά της στοιχεία”.
“Πιστεύω πως με αυτή τη συνεχισιμότητα, η ομάδα θέλει πραγματικά να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις, ειδικά τη Mercedes, και να τους προκαλέσει, επειδή σε τέτοιες ημέρες μετρά η ομαδική δουλειά: είτε πρόκειται για παγκόσμιο ρεκόρ στα pit stops, είτε έχει να κάνει με τη σωστή επιλογή στρατηγικής, ή φυσικά με την αξιοπιστία”.
Ο Horner παραδέχτηκε πως η πρόοδος της Honda στο κομμάτι της ισχύος δίνει ακόμα περισσότερη έμφαση στο να κάνει καλή δουλειά η ομάδα και να δημιουργήσει ένα καλύτερο σασί.
“Πιστεύω πως ο μεγάλος παράγοντας για εμάς, ώστε να αυξήσουμε την πίεση που ασκούμε, είναι η μονάδα ισχύος”, δήλωσε ο Horner. “Και η Honda έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε κάθε έκδοση κινητήρα που βγάζει τον τελευταίο χρόνο”.
“Έφεραν μεγαλύτερη απόδοση, περισσότερη ισχύ, και φαίνεται πως βρισκόμαστε πολύ, πολύ κοντά στη Mercedes. Και αυτό, έτσι, δίνει έμφαση στην μεριά του σασί ώστε η ομάδα να φτιάξει το σωστό σασί”.
“Γνωρίζουμε πως έχουμε τους σωστούς οδηγούς για να γίνει η δουλειά. Έτσι, ερχόμενοι σε αυτή τη σεζόν, νιώθουμε καλύτερα προετοιμασμένοι από νωρίς απ’ ότι νιώθαμε τα προηγούμενα πέντε χρόνια”.
Ο Horner είναι σαφής, ωστόσο, πως η συνεχιζόμενη καλή απόδοση από τη Mercedes σημαίνει πως η Γερμανός κατασκευαστής παραμένει το φαβορί και για φέτος.
“Θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε όλα τα μαθήματα που πήραμε κατά τη διάρκεια της περασμένης σεζόν, ώστε να ανταγωνιστούμε τις Mercedes και Ferrari”.
“Όμως, ας μην ξεχνάμε πως είναι οι τωρινοί παγκόσμιοι πρωταθλητές, έτσι θα ξεκινήσουν τη σεζόν ως φαβορί. Πιστεύω όμως πως λόγω σταθερότητας σε όλους τους τομείς, τόσο στους οδηγούς όσο και στο τεχνικό προσωπικό, χτίσαμε ένα momentum στο δεύτερο μισό της σεζόν και νομίζω πως είμαστε σε πολύ καλή φόρμα ώστε να τους ανταγωνιστούμε μέχρι το τέλος της σεζόν”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!