Μετά την χθεσινή επέκταση της συνεργασίας των Vinales – Yamaha έως το 2022, η ιαπωνική εταιρία ήρθε σήμερα να επιβεβαιώσει την συμφωνία της με τον Fabio Quaratararo, με τον Γάλλο να εντάσσεται στην εργοστασιακή ομάδα στην θέση του Valentino Rossi, το μέλλον του οποίου βρίσκεται πλέον στα χέρια του!
Ο Quartararo, που εντυπωσίασε πέρυσι στο ντεμπούτο του στο MotoGP με την Petronas SRT Yamaha, έχει ήδη εξασφαλισμένη μία εργοστασιακή Μ1 για φέτος – ενώ από το 2021 θα μεταπηδήσει στην “πρώτη” ομάδα της εταιρίας, με συμβόλαιο που διαρκεί τουλάχιστον έως το 2022 – όπως ακριβώς δηλαδή και του Vinales!
Όπως είχαμε γράψει και χθες στο άρθρο για την επέκταση της συνεργασίας του Vinales, η Yamaha έπρεπε να κινηθεί γρήγορα για να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του νεαρού Γάλλου, ο οποίος, με 6 pole positions και 7 βάθρα στην παρθενική του σεζόν, αποτέλεσε στόχο πολλών ομάδων, με τις φήμες να θέλουν τις Ducati και Suzuki να τον διεκδικούσαν σθεναρά.
Αυτό σημαίνει ότι η Yamaha δεν μπορούσε να περιμένει την απόφαση του Valentino Rossi για το μέλλον του, ο οποίος – προς τιμήν του – είχε ήδη δηλώσει ότι δεν θέλει να σταθεί εμπόδιο στην Yamaha, τονίζοντας ότι αν χρειαζόταν, θα δεχόταν να αποχωρήσει από την εργοστασιακή ομάδα. Έτσι και έγινε, με τον Rossi πάντως να έχει εξασφαλισμένη από την Yamaha – αν επιθυμεί να συνεχίσει να οδηγεί και μετά τα 41 (!) του – μία πλήρως εργοστασιακή μοτοσικλέτα και ομάδα μηχανικών. Ήτοι, αν ο Ιταλός θρύλος το θέλει, θα μεταπηδήσει στην SRT, ή, ίσως προετοιμάσει το μέλλον, φτιάχνοντας και δική του ομάδα!
“Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ο Fabio θα ενταχθεί στην Yamaha Factory Racing MotoGP Team για το 2021 και το 2022”, είπε ο Lin Jarvis, διευθυντής της ομάδας.
“Τα αποτελέσματα του στο ντεμπούτο του στο MotoGP ήταν εντυπωσιακά: οι 6 poles και τα 7 βάθρα στην σεζόν του 2019 ήταν ένα σαφές σημάδι του ταλέντου και των εξαιρετικών οδηγικών του ικανοτήτων. Η πρότασή μας να ενταχθεί στην Yamaha Factory Racing Team αφού ολοκληρώσει το συμβόλαιό του με την Petronas Yamaha Sepang Racing Team ήταν το λογικό επόμενο βήμα”.
“Ήδη από φέτος, θα του παρασχεθεί μία εργοστασιακών προδιαγραφών YZR-M1, και θα λάβει πλήρη υποστήριξη από την Yamaha. Ο Fabio είναι μόλις 20 ετών, αλλά δείχνει ήδη μεγάλη ωριμότητα, πάνω και έξω από τη μοτοσικλέτα, και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα τον έχουμε μαζί μας το 2021”.
Από την πλευρά του, ο Quartararo εμφανίστηκε ενθουσιασμένος στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram με την ευκαιρία που του δίνεται:
“Είναι όνειρο! Θα είμαι μέρος της Yamaha Factroy Racing MotoGP Team για τις σεζόν 2021-2022! Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πίστεψαν και με βοήθησαν ως τώρα στην καριέρα μου, όπως την οικογένειά μου, τον μάνατζέρ μου και τους φίλους μου! Ευχαριστώ και πάλι την Yamaha που πίστεψε σε εμένα για το μέλλον, αλλά και την Petronas SRT”.
Επιστρέφοντας στο ζήτημα του τι μέλει γενέσθαι με τον Rossi, ο Ιταλός δήλωσε ότι δεν μπορούσε να βιαστεί στο να λάβει την απόφαση για το αν θέλει να συνεχίσει και το 2021, καθώς ήθελε πρώτα να διαπιστώσει στους πρώτους φετινούς αγώνες αν θα είναι ανταγωνιστικός.
Η Yamaha δεν μπορούσε να περιμένει τόσο, και έτσι πλέον ο Rossi κρατάει το μέλλον στα χέρια του.
“Για λόγους που οφείλονται στις μεταγραφές των αναβατών, η Yamaha μου ζήτησε στην αρχή του έτους να λάβω απόφαση σχετικά με το μέλλον μου”, δήλωσε ο Rossi.
“Σύμφωνα με όσα είπα κατά τη διάρκεια της τελευταίας σεζόν, επιβεβαίωσα ότι δεν ήθελα να βιαστώ για οποιαδήποτε απόφαση, καθώς χρειάζομαι περισσότερο χρόνο. Η Yamaha ενήργησε αναλόγως και ολοκλήρωσε τις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις”.
“Είναι σαφές ότι μετά τις τελευταίες τεχνικές αλλαγές και την άφιξη του νέου μου αρχιμηχανικού, ο πρώτος μου στόχος είναι να είμαι ανταγωνιστικός φέτος και να συνεχίσω την καριέρα μου ως αναβάτης MotoGP και το 2021. Πριν από αυτό πρέπει να πάρω μερικές απαντήσεις που μόνο η πίστα και οι πρώτοι αγώνες μπορούν να μου δώσουν”.
“Είμαι χαρούμενος που, αν αποφασίσω να συνεχίσω, η Yamaha είναι έτοιμη να με υποστηρίξει από κάθε άποψη, δίνοντάς μου μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και ένα εργοστασιακό συμβόλαιο. Στις πρώτες δοκιμές θα κάνω ό,τι μπορώ για να κάνω μια καλή δουλειά μαζί με την ομάδα μου και να είμαστε έτοιμοι για την έναρξη της σεζόν”, συμπλήρωσε ο “Γιατρός”.
Ο Rossi αγωνίστηκε στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha από το 2004 έως το 2010, προερχόμενος από την Honda. Μετά τη διετή του παρουσία στην Ducati (2011-2012), o Ιταλός επέστρεψε στην αγαπημένη του Μ1 το 2013, και έκτοτε συνεχίζει να αγωνίζεται για την ιαπωνική εταιρία, με την οποία έχει πανηγυρίσει τους τέσσερις από τους επτά συνολικά τίτλους του στη μεγάλη κατηγορία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!