Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, είναι πεπεισμένος πως η Formula 1 είναι καθ’ οδόν προς μια “κλασσική σεζόν” ανάμεσα στην ομάδα του, τη Mercedes και τη Ferrari, εκτός εάν “κάποιος βγάλει λαγό απ’ το καπέλο”.
Ακόμα αήττητη στην υβριδική εποχή, η Mercedes έχει κατακτήσει κάθε τίτλο στο Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών από το 2014, με τις Red Bull και Ferrari να μην καταφέρνουν με συνέπεια να συμβαδίζουν με το ρυθμό των ασημί βελών.
Πέρυσι, η Ferrari έδειχνε αποφασισμένη να βάλει τέλος στο σερί της Mercedes, μονοπωλώντας τα πρωτοσέλιδα στις χειμερινές δοκιμές, ωστόσο από το ξεκίνημα της αγωνιστικής περιόδου η Mercedes κέρδισε 8 αγώνες στη σειρά.
Όμως, ενώ το 2019 έφερε αλλαγές στους κανονισμούς περί αεροδυναμικής, με στόχο της βελτίωση των προσπεράσεων, κάτι που η Red Bull πιστεύει πως την περιόρισε στην αρχή της σεζόν, και μια καθολική αλλαγή σε ελαστικά λεπτότερης γόμας, κάτι που προβλημάτισε τη Ferrari, το 2020 θα είναι αρκετά ίδιο με φέτος.
Με τις κορυφαίες ομάδες να δείχνουν σύγκλιση ως προς την απόδοσή τους με το πέρασμα της σεζόν, ο Horner πιστεύει πως η F1 θα δει επιτέλους μια κανονική μάχη για το πρωτάθλημα από την αρχή.
“Έχουμε συνεχισιμότητα σε όλους τους τομείς: οδηγούς, κανονισμούς, προμήθεια κινητήρων και κανονισμούς γύρω από αυτούς”, δήλωσε ο Horner.
“Έτσι, εκτός εάν κάποιος βγάλει λαγό απ’ το καπέλο, πιστεύω πως είμαστε έτοιμοι για μια πραγματικά συναρπαστική χρονιά μεταξύ μας και των Mercedes, Ferrari. Θα μπορούσε να είναι μια πραγματικά κλασσική σεζόν”.
Ξεκινώντας αργά αργά τη σεζόν και στη συνέχεια κερδίζοντας έδαφος σε σχέση με τους βασικούς της αντιπάλους, είναι κάτι που σταθερά συμβαίνει στη Red Bull κατά την υβριδική εποχή. Ο πρώτος οδηγός της ομάδας, Max Verstappen, ο οποίος πρόσφατα ανανέωσε μέχρι και το 2023, τόνισε τη σημασία της ύπαρξης στο παιχνίδι της διεκδίκησης για την αυστριακή ομάδα.
Ο Horner δεν βλέπει λόγο για να μη συμβεί αυτό το 2020, ειδικά δεδομένης και της προόδου που έκανε η Honda πέρυσι με τον κινητήρα της.
“Η αλλαγή στους κανονισμούς της εμπρός πτέρυγας και αυτή των ελαστικών μέσα στον χειμώνα έδειξε να μας επηρεάζει ίσως παραπάνω από τους αντιπάλους μας”, ανέφερε ο Horner.
“Και φυσικά επίσης, εκείνη την περίοδο ακόμα προσπαθούσαμε να συμβαδίσουμε από την πλευρά του κινητήρα. Πιστεύω όμως πως από την Αυστρία και ύστερα, πραγματικά ξεπεράσαμε τα προβλήματά μας και στο δεύτερο μισό του χρόνου ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί”.
“Εννοώ πως, εάν κοιτάξετε πίσω στο 2018, είχαμε ένα φανταστικό μονοθέσιο στο ξεκίνημα της σεζόν, θα έπρεπε να βρισκόμαστε στην πρώτη σειρά στη Μελβούρνη, κερδίσαμε τον τρίτο αγώνα στην Κίνα”.
“Είχαμε ένα πολύ, πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο στο ξεκίνημα του 2018. Και πάλι, αυτό έγινε με σταθερότητα στους κανονισμούς και νομίζω πως θα συμβεί ξανά από το 2019 στο 2020”.
“Δεν μπορείς να υπολογίσεις το τί θα κάνουν οι άλλοι. Όμως, ελπίζουμε πως, θεωρητικά, στη Μελβούρνη (το 2020) τα μονοθέσια θα είναι αναβαθμίσεις αυτών του Abu Dhabi (το 2019).
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!