Το F1fan.gr συνεχίζει την ανασκόπησή του στη χρονιά που τελείωσε πριν λίγες ημέρες. Σε αυτό το editorial γίνεται αναδρομή στους αγώνες που έλαβαν χώρα μέσα στο καλοκαίρι, από τον Καναδά μέχρι και την καλοκαιρινή διακοπή. Θα αναδυθούν νέες δυνάμεις σε αυτό το διάστημα, θα γίνουν συμβάντα που θα φέρουν έντονες αντιδράσεις, ενώ θα αρχίσουν και να ξεκαθαρίζουν οι δυναμικότητες των ομάδων.Καναδικό Grand Prix (Gilles Villeneuve, 7-9 Ιουνίου)
Μπαίνοντας στον Ιούνιο, η Formula 1 ταξίδεψε στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, για το Grand Prix του Καναδά, ένα από τα πλέον παραδοσιακά Grand Prix της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το οποίο λαμβάνει χώρα πάνω σε ένα τεχνητό νησί στο Montreal. Η πίστα Gilles Villeneuve, συχνά έχει δώσει συναρπαστικούς αγώνες, για διάφορους λόγους. Αυτό συνέβη και φέτος.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ωστόσο. Στις κατατακτήριες του Σαββάτου, για πρώτη φορά μέσα στη σεζόν, ο Sebastian Vettel έδειξε να έχει σφυγμό. Ο Γερμανός πήρε την πρώτη του pole για το 2019, μέσα από τα δόντια του Lewis Hamilton, εκμεταλλευόμενος και τη δύναμη του κινητήρα της Ferrari στις ευθείες της πίστας.
Στον αγώνα όμως έμελλε να συμβεί ένα, αμφιλεγόμενο, συμβάν το οποίο θα μονοπωλούσε το ενδιαφέρον για μέρες. Στον 48ο γύρο, ο Sebastian Vettel, δεχόμενος την πίεση του Hamilton για την πρωτιά έχασε το πίσω μέρος στο chicane των στροφών 3 και 4. Βγήκε εκτός μέσα από το γκαζόν, και κατά την επανείσοδό του στην πίστα εξανάγκασε τον Hamilton να αφήσει το πόδι από το γκάζι, ώστε να αποφευχθεί σύγκρουσή του με τον τοίχο. Το συμβάν αυτό, θεωρήθηκε επικίνδυνο από τους αγωνοδίκες της FIA, οι οποίοι επέβαλλαν στον Vettel ποινή 5 δευτερολέπτων. Η συγκεκριμένη ποινή κόστισε στον Γερμανό την πρώτη θέση. Ο ίδιος, με το τέλος του αγώνα, ήταν φανερά εκνευρισμένος αλλάζοντας τα ταμπελάκια των μονοθεσίων, θεωρώντας πως ο ίδιος άξιζε την πρωτιά.
Το συγκεκριμένο συμβάν, έδωσε έντονη τροφή για σκέψη, με πολλούς θεατές, επικεφαλείς ομάδων και παλιούς οδηγούς να θεωρούν πως το άθλημα είχε χάσει μέσα από τέτοιες αποφάσεις το DNA του. Η Ferrari ισχυρίστηκε πως είχε στοιχεία που θα αθώωναν τον Vettel, καθώς θα απεδείκνυαν πως δεν είχε τον έλεγχο της SF-90 κατά την επανείσοδο στην πίστα. Αυτά τα στοιχεία παρουσιάστηκαν κατά την έφεση στη απόφαση, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν άλλαξε.
Η ιστορία έγραψε πως νικητής στο Grand Prix ήταν ο Hamilton, επεκτείνοντας το σερί της Mercedes στις 7 νίκες μέσα στο 2019. Το βάθρο πλαισίωσαν οι Vettel και Leclerc.
Γαλλικό Grand Prix (Paul Ricard, 21-23 Ιουνίου)
Η επόμενη στάση της Formula 1 ήταν στη Γαλλία και στην πίστα Paul Ricard, λίγα μόλις χιλιόμετρα μακριά από την Κυανή Ακτή. Το συγκεκριμένο Grand Prix αποδείχτηκε μονοπώλιο των Mercedes οι οποίες δεν έχασαν σε καμία στιγμή την κυριαρχία τους, με τη Ferrari να μην μπορεί να τους ανταγωνιστεί σε κανένα σημείο του Σαββατοκύριακου. Κλείδωμα της πρώτης σειράς του grid το Σάββατο από τους Hamilton-Bottas, με τα πράγματα να μένουν απαράλλαχτα την Κυριακή. Το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου πήγε στον Charles Leclerc, μια θέση που είχε από την εκκίνηση του αγώνα.
Αν υπάρχει κάτι σημαντικό να κρατηθεί από το Paul Ricard, αυτό ήταν η επίδοση της McLaren. Η βρετανική ομάδα, η οποία από νωρίτερα είχε δείξει σημάδια ανάκαμψης, πέτυχε μια εντυπωσιακή απόδοση στις κατατακτήριες, με τον Norris να εκκινεί 4ο και τον Sainz 5ο. Εν τέλει, βαθμολογήθηκαν και οι δύο (6ος ο Ισπανός, 9ος ο rookie Βρετανός), δίνοντας τη δεύτερη, μετά το Μπακού, διπλή βαθμολόγηση για την ομάδα, εκκινώντας ένα καλό σερί για την ομάδα του Woking. Με αυτά και με εκείνα, ο Lewis Hamilton είχε πετύχει άλλη μια νίκη, η Mercedes επέκτεινε το σερί της στις 8 νίκες και όλα έδειχναν πως ίσως αυτό το σερί συνεχιζόταν για πολύ ακόμα.
Αυστριακό Grand Prix (Red Bull Ring, 28-30 Ιουνίου)
Στην Αυστρία όμως, τα πράγματα εξελίχθηκαν κάπως διαφορετικά σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες. Το γεγονός πως η Mercedes ίσως να μην ήταν τόσο δυνατή σε αυτή την πίστα φάνηκε από τις κατατακτήριες. Εκεί, η pole, για δεύτερη φορά μέσα στο 2019, πήγε στα χέρια του Charles Leclerc, με τον Hamilton 3 δέκατα πίσω του σε χρόνο και τον Verstappen 3ο, αλλά αρκετά κοντά και ανταγωνιστικό, ειδικά με μια ολόκληρη κερκίδα βαμμένη στα πορτοκαλί για χάρη του.
Ο αγώνας όμως αποδείχτηκε πολύ συναρπαστικός. Παρά την πολύ κακή εκκίνησή του, η οποία τον έφερε στην 8η θέση, ο Ολλανδός δεν τα παράτησε. Πέρασε γρήγορα τον teammate του, Pierre Gasly, τον Lando Norris, και τον Kimi Raikkonen. Στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκε το κακό pitstop της Ferrari στον Vettel για να τον πλησιάσει και να τον προσπεράσει, στη συνέχεια προσπέρασε και τον Bottas για τη 2η θέση, ενώ του έμεινε μόνο ο Charles Leclerc μπροστά. Με τη διαφορά να είναι στα 5,6 δευτερόλεπτα, ο Verstappen το κυνήγησε, και λίγους γύρους πριν το τέλος βρέθηκε πίσω από το κιβώτιο της SF-90 του Μονεγάσκου.
3 γύρους πριν το τέλος, ο Ολλανδός έκανε την οριστική επίθεσή του, στην κλειστή δεξιά στροφή μετά τη δεύτερη ζώνη DRS. Οι δυο τους είχαν μια μεταξύ τους επαφή, η οποία εξετάστηκε από τους αγωνοδίκες, κρίθηκε σαν αγωνιστικό συμβάν και δεν άλλαξε το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο έδωσε τον Verstappen την πρώτη του νίκη για το 2019 και στη Honda την πρώτη της νίκη στην εποχή των V6 turbo υβριδικών κινητήρων.
Ήταν μια νίκη που έσπασε το μονοπώλιο των ασημί βελών, ξεγυμνώνοντας μια αδυναμία της W10 στο κομμάτι της ψύξης των μηχανικών μερών της, ελέω και της υψηλής θερμοκρασίας στο Red Bull Ring, έδωσε ενδιαφέρον με τη μάχη δύο νεαρών οδηγών, ενώ και σαν αγώνας περιλάμβανε πολλές προσπεράσεις.
Αρκετές από αυτές οφείλονταν στον Carlos Sainz της McLaren, ο οποίος έκανε έναν φοβερό αγώνα που επισκιάστηκε από την επιτυχία του Verstappen. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός, εκκινώντας τελευταίος λόγω αλλαγής κινητήρα, τερμάτισε 8ος δίνοντας αρκετό θέαμα με προσπεράσεις σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πίστας. Ήταν μια εμφάνιση που άρχισε να εδραιώνει τη McLaren σαν την 4η δύναμη για φέτος, καθώς συνοδεύτηκε και από την 6η θέση του Lando Norris, μπροστά από τον Pierre Gasly της Red Bull. Για τον Γάλλο, τα πράγματα άρχιζαν να μη δείχνουν τόσο ρόδινα. Αν και η Red Bull επέμενε ότι τον στηρίζει, οι πρώτες φωνές στα paddock που μίλαγαν για πιθανή αντικατάστασή του δεν άργησαν να φανούν. Έμενε μόνο να αποδειχτεί το τί θα συνέβαινε και αν ο Gasly θα μπορούσε να ανακάμψει.
Βρετανικό Grand Prix (Silverstone, 12-14 Ιουλίου)
Καθώς η Formula 1 διένυε το ευρωπαϊκό κομμάτι της για το 2019, ήρθε η σειρά του Silverstone, ίσως της πιο ιστορικής πίστας της Formula 1. Η χάραξή του είναι πολύ απαιτητική, με στροφές διαφορετικού στυλ. Σαν χάραξη ευνοούσε περισσότερο τις Mercedes και αυτό φάνηκε και στις κατατακτήριες. Εκεί, οι Hamilton και Bottas κλείδωσαν την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τον Φινλανδό πρώτο, ενώ πίσω τους, πολύ κοντά, βρίσκονταν οι Leclerc και Verstappen.
Στα του αγώνα, οι μάχες ήταν πολλές και σε όλο το grid. Οι δύο Mercedes, όντας πιο μπροστά από τους υπολοίπους, επιδόθηκαν σε μια μεταξύ τους κόντρα, της οποίας αρχικά επικράτησε ο Bottas. Αυτό άλλαξε όμως στον 20ο γύρο, όταν βγήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω συμβάντος του Antonio Giovinazzi. Ο Hamilton, μπήκε άμεσα στα pit και έκανε την αλλαγή του, βγαίνοντας πρώτος. Εκμεταλλεύτηκε έτσι το μεγάλο pitlane, το νωρίτερα γινόμενο pitstop του Bottas και βρέθηκε στην κορυφή. Μια θέση που εν τέλει δεν έχασε μέχρι το τέλος του αγώνα.
Ακόμα πιο συναρπαστικά ήταν τα πράγματα πιο πίσω, στις θέσεις 3-6. Εκεί, οι δύο Red Bull και Ferrari είχαν σχηματίσει ένα απίστευτο “τρενάκι” μαχών. Μπροστά βρίσκονταν οι Leclerc και Verstappen οι οποίοι είχαν μια συνέχεια την κόντρας τους στην Αυστρία. Ο Μονεγάσκος πλέον όμως δεν ήταν πρόθυμος να υποχωρήσει καθόλου, αμυνόμενος με οποίο τρόπο μπορούσε. Εν τέλει, ανέβηκε στο βάθρο, εκμεταλλευόμενος και την επαφή Vettel-Verstappen, η οποία τους καθυστέρησε αρκετά. Πίσω του, βρέθηκε ο Pierre Gasly, σε μια μεστή εμφάνιση εν μέσω κριτικής, με τον temmate του πίσω του.
Οι μάχες στο Silverstone όμως συνεχίστηκαν και πιο πίσω. Μεταξύ Norris και Ricciardo δόθηκαν επικές μάχες σχεδόν σε όλο τον αγώνα, στις οποίες αναμίχθηκε και ο Alex Albon της Toro Rosso, με τον rookie να δείχνει σημαντικά στοιχεία και το όνομά του να μπαίνει σε λίστα με τους πιθανούς αντικαταστάτες του Gasly.
Ο νικητής όμως του Grand Prix, Lewis Hamilton, ζούσε τις δικές του στιγμές, με το κοινό να τον λατρεύει σαν rock star και τον ίδιο να βάζει πολύ ισχυρά πλέον θεμέλια για τον 6ο τίτλο της καριέρας του, έχοντας πλέον πετύχει 6 νίκες σε 9 αγώνες.
Γερμανικό Grand Prix (Hockenheimring, 26-28 Ιουλίου)
Και ενώ η χρονιά από άποψη θεάματος γινόταν όλο και καλύτερη, ήρθε το Γερμανικό Grand Prix για να δώσει τελείως άλλη χροιά στο “θεαματικό”.
Τα “περίεργα” ξεκίνησαν από τις κατατακτήριες, εκεί όπου ο Sebastian Vettel δεν μπόρεσε να κάνει καν χρόνο στο Q1, εκκινώντας τελευταίος την Κυριακή. Λίγο αργότερα όμως, τα ίδια έπαθε και η άλλη Ferrari, του Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος ενώ είχε περάσει άνετα στο Q3, δεν κατάφερε να κάνει κάποιον χρόνο, εκκινώντας 10ος στο Grand Prix. Η pole εν τέλει κατέληξε στον Lewis Hamilton, ο οποίος από πίσω του θα είχε στον αγώνα τους Verstappen. Bottas και Gasly.
Την Κυριακή, όμως, ο αγώνας είχε πολλές περισσότερες εκπλήξεις φυλαγμένες. Αρχικά, ο αγώνας έγινε σε όλη του τη διάρκεια υπό μικτές καιρικές συνθήκες, γεγονός που έδωσε γόνιμο έδαφος για πολλές διαφορετικές στρατηγικές από ομάδες και οδηγούς. Οι οδηγοί εκκίνησαν με τα βρόχινα ελαστικά λόγω της ποσότητας νερού που έπεφτε στην πίστα. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό από το να αποτρέψει συμβάντα, όπως το τετακέ του Perez στον 2ο γύρο.
Η πίστα άρχισε να στεγνώνει περισσότερο, κάτι που άνοιξε το παράθυρο λειτουργίας των ενδιάμεσων ελαστικών, με τους περισσότερους οδηγούς να μπαίνουν γι αλλαγή. Λίγους γύρους αργότερα όμως, φάνηκε πως έχει έρθει η ώρα ακόμα και για slick ελαστικά. Και ενώ όμως τα slick ελαστικά φαινόταν πως θα ήταν η κατάλληλη γόμα, υπήρχε ένα συγκεκριμένο σημείο στην πίστα που ήταν πολύ πιο απαιτητικό.
Συγκεκριμένα, η στροφή 16, πριν την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, με την ειδική επίστρωση που είχε στην περιοχή εξόδου της, αποδείχτηκε πίστα πατινάζ για πολλούς οδηγούς. Θύματά της έπεσαν οι Sainz, Leclerc, Hamilton, Hulkenberg.
Σε αντίθεση με τον Leclerc, ο Hamilton κατάφερε να συνεχίσει, μπαίνοντας αμέσως στα pit για αλλαγή πτέρυγας. Το έκανε όμως με λάθος τρόπο, και του επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων, στερώντας του ουσιαστικά όποιες βλέψεις υπήρχαν στον αγώνα.
Έναν αγώνα που φαινόταν πως θα πήγαινε στα χέρια του πιο προσεκτικού οδηγού, ο οποίος φαινόταν πως ήταν ο Max Verstappen. Ο Ολλανδός έκανε έναν μεστό αγώνα, χωρίς λάθη και με αρκετή προσοχή. Αυτό δεν μπορούσε να ειπωθεί και για τον Valtteri Bottas, ο οποίος όντας 2ος, πάτησε άτσαλα στο βρεγμένο κερμπ της στροφής 1, διαλύοντας την W10 του στα προστατευτικά.
Όλες αυτές οι απώλειες σήμαιναν για τον Vettel ανέλιξη στο grid, με τον Γερμανό να δείχνει τον καλό εαυτό του, να αποφεύγει τα λάθη και να κάνει μερικές εκπληκτικές προσπεράσεις και εν τέλει να τερματίζει 2ος.
Ωστόσο, η μεγάλη έκπληξη ήρθε στην τρίτη θέση του βάθρου, εκεί που ανέβηκε με μια Toro Rosso o Daniil Kvyat. Ο Ρώσος, που πήρε γρήγορα ρίσκο με τα slick ελαστικά, δικαιώθηκε, προσπέρασε άλλους μνηστήρες για τη θέση και κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό χωρίς πρόβλημα. Πίσω του τερμάτισαν οι Stroll και Sainz.
Στις εκπλήξεις του Γερμανικού GP συγκαταλέγεται και η βαθμολόγηση της Williams του Robert Kubica, ο οποίος επωφελήθηκε τα προβλήματα των άλλων οδηγών και ποινή που επιβλήθηκε στις Alfa Romeo από τη FIA, ανεβαίνοντας 10ος.
Ουγγρικό Grand Prix (Hungaroring, 2-4 Αυγούστου)
Μέχρι στιγμής, στη Formula 1 είχαν γίνει κάποια πολύ καλά Grand Prix, ωστόσο ακόμα δεν είχε γίνει κάποια επική μάχη για την πρωτιά ενός αγώνα, μέχρι και τους τελευταίους γύρους. Αυτό ήρθε να καταρριφθεί στο Ουγγρικό Grand Prix.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Στις κατατακτήριες, η μάχη φαινόταν πως θα γινόταν μεταξύ των δύο Mercedes και του Verstappen, καθώς η Ferrari έδειχνε να βρίσκεται ένα βήμα πιο πίσω από αυτούς. Και έτσι κι έγινε, με τον Ολλανδό να παίρνει την πρώτη του pole position, και να γίνεται ο 100ος διαφορετικός poleman στο άθλημα στα χρονικά. Πίσω του παρατάχθηκαν οι Bottas και Hamilton, με τις δύο Ferrari πιο πίσω. Στο midfield, ξεκαθάριζε η δυναμική της Mclaren, η οποία κλείδωσε τις θέσεις 7 και 8 με τους Norris και Sainz, δείχνοντας πως η Ουγγαρία πάει πολύ στην MCL34.
Στα του αγώνα τώρα, ο Verstappen έκανε καλή εκκίνηση, μένοντας πρώτος, την ώρα που ο Hamilton περνούσε από την εξωτερική της στροφής 3 τον Bottas. Ο Φινλανδός είχε μια πολύ μικρή ζημιά στην εμπρός πτέρυγά του, η οποία έγινε χειρότερη λίγο αργότερα όταν τον προσπέρασε και ο Sebastian Vettel ακουμπώντας τον στο εμπρός δεξιά πλαϊνό κάθετο τμήμα. Οι δύο McLaren ήταν άνετα στις θέσεις best of the rest,, μαχόμενες με τις δύο Ferrari στην εκκίνηση.
Στην κορυφή όμως, ο Hamilton έδειχνε πως δεν ήταν σε θέση να πλησιάσει τον Verstappen, και πολλά θα καθορίζονταν από τα pitstops. Εκεί, ο Hamilton δεν έκανε καλό pitstop, βγήκε αρκετά πίσω από τον Ολλανδό, όμως μάζεψε τη διαφορά, καθώς η W10 έδειχνε να αποδίδει καλά με τη σκληρή γόμα.
Ενώ όμως ο Βρετανός βρέθηκε πίσω από τη Red Bull του Verstappen, δεν κατάφερε ποτέ να τον περάσει, παρά την εντυπωσιακή μάχη που έδωσαν. Σε εκείνη τη φάση όμως, ο Peter Bonnington, ο μηχανικός του Lewis Hamilton, πήρε μια ριψοκίνδυνη, μα φιλόδοξη απόφαση. Έβαλε τον Hamilton στα pit για αλλαγή σε μέση γόμα, με 21 γύρους να απομένουν για το τέλος.
Τα αποτελέσματα αυτού του ρίσκου ήταν εντυπωσιακά. Τα 25 δευτερόλεπτα διαφορά μετά το pit έγιναν 8,5 στον 62ο γύρο, ενώ στον 66ο ο Hamilton βρέθηκε σε ζώνη DRS. Ο Βρετανός ήταν αποφασισμένος για τη νίκη και στον 67ο γύρο, στο τέλος της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού πέρασε χωρίς δυσκολία τον Verstappen, του οποίου τα ελαστικά είχαν φθαρεί αρκετά και δεν μπορούσε να δώσει μάχη.
Έτσι τελείωσε η μάχη της πρωτιάς, με τον Hamilton να αυξάνει τη διαφορά του από τον Bottas και τον Verstappen να φαίνεται πως θα ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να του δώσει μια πρόκληση μέχρι το τέλος της χρονιάς. Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση της Ferrari, η οποία δεν έδειχνε σημάδια ανταγωνιστικότητας, και οι δύο οδηγοί της ήταν πίσω από τον Verstappen στη βαθμολογία, ενώ τα πράγματα έδειχναν πως η φιλοσοφία της SF-90 είχε αρκετά λάθη.
5ος τερμάτισε στην Ουγγαρία ο Carlos Sainz, ο οποίος είχε συνεισφέρει τα μέγιστα στην ανέλιξη της McLaren ως 4η δύναμη στο άθλημα, ενώ και ο ίδιος φαινόταν όδευε για τον τίτλο του best of the rest στο grid.
Συμπερασματικά, μερικά στοιχεία που φάνηκαν στους αγώνες από τον Καναδά μέχρι και την Ουγγαρία, είναι τα εξής:
- Ο Hamilton έδειχνε ασταμάτητος. Σε αυτό το διάστημα πέτυχε 4 νίκες σε 6 αγώνες, οδεύοντας ολοταχώς για τον 6ο του τίτλο.
- Ο Max Verstappen αναδείχτηκε ως η κύρια απειλή για τον Βρετανό, πετυχαίνοντας δύο νίκες, την πρώτη του pole position και δείχνοντας πέρα από μαχητικότητα και ωριμότητα σε αρκετά σημεία.
- Ο Valtteri Bottas είχε χάσει μερικά από τα επιθετικά χαρακτηριστικά που είχε στην αρχή της χρονιάς. Δεν κατάφερε σε αυτό το διάστημα να πάρει κάποια νίκη, μερικές εμφανίσεις του ήταν κάτω του μετρίου, και ήταν 62 βαθμούς πίσω από τον Hamilton στη μάχη του πρωταθλήματος.
- Η Ferrari έδειχνε να βρίσκεται χαμένη κάπου μεταξύ κακής φιλοσοφίας και κακών στρατηγικών αποφάσεων. Παρ’ όλο που είχε αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα σε κινητήρα και τελική στις ευθείες, οι στροφές ήταν μεγάλο πρόβλημα για την SF-90, ενώ όταν είχε τον ρυθμό, κάτι άλλο θα πήγαινε στραβά.
- Η McLaren είχε πάρει το κεφάλι στη μάχη του midfield. Οι Sainz και Norris έδωσαν πολύτιμους βαθμούς και σταθερότητα στην ομάδα, στοιχεία που οι άλλοι ανταγωνιστές, Renault, Alfa Romeo, Haas, Toro Rosso δεν είχαν. 82 βαθμούς απολογισμό είχε η ομάδα του Woking μετά την Ουγγαρία, το οποίο σε σύγκριση με τους 62 της περσινής χρονιάς συνολικά, έδειχνε πως υπήρχε εμφανής βελτίωση.
- Δύσκολα ήταν τα πράγματα για τον Pierre Gasly. Ο Γάλλος οδηγός, αν και είχε ανώτερο μονοθέσιο από πολλούς οδηγούς, δεν κατάφερνε να το αποδείξει, συχνά μένοντας πίσω από τις McLaren, ενώ είχε ηττηθεί κατά κράτος από τον teammate του. Όλα έδειχναν πως το μέλλον του ήταν αβέβαιο.
- Συναρπαστικοί αγώνες έγιναν σε αυτό το διάστημα, γεγονός που ήρθε να αντικρούσει την έλλειψη ενδιαφέροντος που ισχυρίζονταν πολλοί πως είχε το άθλημα. Υπήρχαν κόντρες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του grid, μάχες ρόδα με ρόδα καθώς και μαινόμενος αγώνας εξέλιξης από τις ομάδες.
Αυτή ήταν η σύνοψη του διαστήματος από τον Καναδά μέχρι και την Ουγγαρία. Στη συνέχεια, ήρθε η καλοκαιρινή διακοπή, ομάδες και οδηγοί ανασυντάχθηκαν και πήραν δυνάμεις για το δεύτερο κομμάτι του πρωταθλήματος.
Ένα κομμάτι που θα αναλυθεί στο τρίτο και τελευταίο μέρος του αφιερώματος του F1fan.gr. Πρόκειται για ένα μέρος γεμάτο κόντρες και μάχες, με τη Ferrari να δείχνει τα δόντια της, τον Hamilton να δείχνει τους λόγους και τις αξίες που του έχουν δώσει μέχρι στιγμής 5 παγκόσμια πρωταθλήματα και τη Formula 1 να ταξιδεύει εκτός Ευρώπης.
Συνέχεια λοιπόν στο επόμενο μέρος, για την πλήρη ανασκόπηση της σεζόν του 2019. Μην το χάσετε!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!