Οι οδηγοί της Formula 1 θα μπορούν να χρησιμοποιούν μια επιπλέον MGU-K την επόμενη σεζόν, στην προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το διευρυμένο πρόγραμμα με τους 22 αγώνες, κάτι που εγκρίθηκε και επίσημα από τη FIA.
Από το 2014, χρονιά που έγινε η μετάβαση στους V6 turbo-υβριδικούς κινητήρες, θεσπίστηκαν όρια σχετικά με το πόσα εξαρτήματα της μονάδα ισχύος θα μπορούσε να χρησιμοποιεί ελεύθερα κάθε οδηγός.
Αυτά τα όρια έγινα αυστηρότερα με το πέρασμα του χρόνου, στο πνεύμα της μείωσης του κόστους από την αποτροπή επιπλέον αναβαθμίσεων σε κάθε νέα έκδοση των εξαρτημάτων.
Αρχικά, για μια σεζόν με 19 αγώνες, κάθε οδηγός μπορούσε να χρησιμοποιήσει 5 μονάδες από κάθε εξάρτημα, MEK, turbo, MGU-H, MGU-K, ηλεκτρονικά συστήματα και μπαταρίες.
Για τη φετινή σεζόν, οι οδηγοί θα δέχονταν ποινή εάν ξεπερνούσαν τις τρεις διαφορετικές ΜΕΚ, turbo και MGU-H, ενώ το όριο για MGU-K, μπαταρίες και ηλεκτρονικά συστήματα ήταν τα 2, σε μια σεζόν με 21 αγώνες.
Ωστόσο, οι ομάδες συμφώνησαν να αυξήσουν το όριο, καθώς το καλεντάρι της Formula 1 επεκτείνεται και θα έχει πλέον 22 αγώνες του χρόνου.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αγωνιστικών Αθλημάτων της FIA πλέον επικύρωσε την απόφαση για αύξηση του ορίου των MGU-K σε τρεις για το 2020.
Ανάμεσα στα επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η διαφορά ανάμεσα στο όριο MGU-K και MGU-H, η οποία μπορεί να προκαλέσει υπερβολικό φόρτο δουλειά για αλλαγή μονάχα της MGU-K, λόγω της πολυπλοκότητας της αρχιτεκτονικής του κινητήρα και της συνδεσμολογίας των εξαρτημάτων του.
Η MGU-K είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα εξαρτήματα των V6 turbo υβριδικών κινητήρων, και ανακτά κινητική ενέργεια, η οποία αποθηκεύεται στη μπαταρία, ενώ παράγει ισχύ ίση με 120 kW.
Η μυστήρια φύση αυτού του εξαρτήματος φαίνεται από τις προσπάθειες της Renault να φέρει μια αναβαθμισμένη έκδοση της, η έλευση της οποίας ολοένα και αναβαλλόταν.
Το μισό grid κατάφερε να βγάλει τη σεζόν χωρίς την απαίτηση για επιπλέον MGU-K, μέσα στο οποίο βρίσκονταν όλα τα μονοθέσια που τρέχουν με κινητήρα Ferrari, και τα έξι.
Ωστόσο, όλα τα μονοθέσια με κινητήρα Renault και Honda χρησιμοποίησαν πάνω από δύο, με τον οδηγό της Toro Rosso, Daniil Kvyat, να χρησιμοποιεί συνολικά 6!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!