Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως η ομάδα “έχασε” τη φετινή χρονιά στη Formula 1 πέρυσι, όταν σχεδίαζε το φετινό της μονοθέσιο.
Η ιταλική ομάδα ξεκίνησε τις χειμερινές δοκιμές με αρκετά δυνατές εμφανίσεις. Αυτό όμως δεν μετουσιώθηκε σε αποτελέσματα στο ξεκίνημα της σεζόν. Συγκεκριμένα, στη Scuderia έπρεπε να περιμένουν μέχρι το Grand Prix του Βελγίου για να πάρουν την πρώτη νίκη της χρονιάς. Μια νίκη που ήρθε μετά την καλοκαιρινή διακοπή και δια χειρός Charles Leclerc.
Εν τέλει, η ομάδα πέτυχε φέτος 3 νίκες, παρά την επίτευξη 9 pole positions. Η Mercedes επικράτησε κατά κράτος της Scuderia, τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών, όσο και σε αυτό των κατασκευαστών.
Ερωτώμενος για το πού πιστεύει ότι χάθηκε η μάχη εναντίον της Mercedes φέτος, ο Binotto σχολίασε: “Πιστεύω πως χάσαμε τη φετινή χρονιά όταν σχεδιάζαμε το μονοθέσιο”.
“Επειδή, εν τέλει, δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί από το ξεκίνημα της σεζόν. Και υπάρχουν λόγοι γι΄αυτό. Έτσι, στο τέλος της ημέρας, πιστεύω πως ήταν η σχεδίαση του αυτοκινήτου αυτό που δεν ήταν τόσο καλό στην αρχή”.
“Βλέποντας και τον ρυθμό εξέλιξής μας (μέσα στη σεζόν), μιλώντας γενικά, η σχεδίασή μας δεν ήταν τόσο καλή όσο του βασικού ανταγωνιστή μας. Έτσι, αυτός πιστεύω πως ήταν ο λόγος”.
Η Ferrari θα είχε πετύχει την πρώτη της νίκη ήδη από τον δεύτερο αγώνα στο Bahrain. Ο Charles Leclerc όμως έχασε την πρώτη θέση μέσα από τα χέρια του λόγω προβλήματος στα ηλεκτρονικά της SF-90 του, μόλις στον δεύτερο αγώνα του με τη Scuderia.
Το πρόβλημα στο Bahrain ήταν το πρώτο από μια σειρά προβλημάτων αξιοπιστίας για τη Ferrari, η οποία είχε επίσης θέματα στις κατατακτήριες σε Αυστρία και Γερμανία, προβλήματα σοβαρά σε Ρωσία και Βραζιλία και πρόβλημα με τον κινητήρα στις ΗΠΑ.
Μαζί με όλα αυτά, η πολύ ενθαρρυντική πορεία της ομάδας μετά την καλοκαιρινή διακοπή αντιμετώπισε έντονο σκεπτικισμό και εξονυχιστικό έλεγχο από τους αντιπάλους, καθώς και ισχυρισμούς για παράβαση κανονισμών.
“Ήταν μια έντονη σεζόν”, σχολίασε ο Binotto, για τον οποίο το 2019 ήταν η πρώτη του σεζόν στη θέση του επικεφαλής ομάδας. “Είχαμε να κάνουμε πολλά. Να αναδομήσουμε και να αναδιοργανώσουμε την ομάδα”.
“Πιστεύω όμως πως στο μεταξύ, πάντα προσπαθούσαμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα και να εξελίξουμε το μονοθέσιο. Πιστεύω πως το κάναμε μέσα στη σεζόν, τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό.
“Όμως τώρα η σεζόν τελείωσε, και κοιτάμε την επόμενη”.
Ο Binotto δεν θέλησε να αναφερθεί στους κύριους τομείς που εστιάζει η ομάδα για βελτίωση με το σχεδιασμό του μονοθεσίου για το 2020.
“Γνωρίζουμε πού έχουμε ακόμα κάποιες από τις αδυναμίες μας, που είμαστε πιο αδύναμοι σε σύγκριση με αυτούς. Κάνουμε μέγιστη προσπάθεια για να τις αντιμετωπίσουμε”.
“Δεν γνωρίζω πώς θα είναι τα πράγματα στην αρχή της σεζόν. Κανείς δεν το ξέρει αυτή τη στιγμή. Γνωρίζουμε πως θα έχουμε 22 αγώνες του χρόνου. Έτσι, το ποια θα είναι η εικόνα στο ξεκίνημα θα είναι κάτι που θα αντιμετωπιστεί αργότερα”.
“Αυτό που είναι σημαντικό είναι πως η ομάδα παραμένει ενωμένη, συνεχίζει να είναι συγκεντρωμένη, να δουλεύει σκληρά και καλά και να έχει υψηλό κίνητρο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!