Εκ νέου ταχύτερος αναδείχθηκε ο Valtteri Bottas στη 2η περίοδο δοκιμών για το Grand Prix του Adu Dhabi, ακολουθούμενος από τον teammate του Lewis Hamilton. Λιγότερο ανταγωνιστική από άλλες φορές έδειξε η Ferrari. Επαφή για Bottas/Grosjean προς το τέλος της διαδικασίας
Στις 15:00 ώρα Ελλάδος δόθηκε το πράσινο φως στο pitlane, με τη διαδικασία να ξεκινά. Ο πρώτος που έκανε την εμφάνισή του στην πίστα ήταν ο Kimi Raikkonen, τον οποίο ακολούθησαν αμέσως οι Grosjean και Giovinazzi.
Ο Φινλανδός έκανε και τον πρώτο αντιπροσωπευτικό χρόνο με 1:39.990, με τη μέση γόμα. Τον χρόνο αυτό κατέβασε λίγο αργότερα ο Charles Leclerc, ο οποίος με τη σκληρή γόμα έκανε 1:39.689, ενώ στη συνέχεια ο Μονεγάσκος, με το ίδιο ελαστικό, κατέβασε κι άλλο τα χρονόμετρα, με 1:37.997.
Με την ώρα να περνά, αρκετοί οδηγοί έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα. Περίπου στις 15:14 έκανε και την εμφάνισή του ο Sebasian Vettel, αφότου οι μηχανικοί του του αντικατέστησαν το κιβώτιο ταχυτήτων, ύστερα και από το ατύχημά του στο P1.
Στο σημείο αυτό την κορυφή των χρονομέτρων διεκδικούσαν οι Verstappen, Bottas και Leclerc, ενώ λίγο αργότερα στο τραινάκι αυτό μπήκε και ο φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής, Lewis Hamilton. Ο ανταγωνισμός για την κορυφή ήταν μεγάλος, και αυτό φάνηκε από το γεγονός ότι ο Leclerc είχε επαφή με τον τοίχο στο τελευταίο sector της πίστας, χάνοντας προς στιγμήν τον έλεγχο της SF-90. Ωστόσο, το μονοθέσιο δεν είχε κάποια σοβαρή ζημιά και ο νεαρός οδηγός επέστρεψε στα pit για έλεγχο.
Ο Bottas, ο οποίος νωρίτερα είχε παραπονεθεί για το setup στην πτέρυγά του, ζητώντας αντικατάσταση, έθεσε τον ταχύτερο γύρο με 1:36.256 με τη μαλακή γόμα. Πίσω του βρισκόταν ο ομόσταβλός του, 0.378 δευτερόλεπτα μακριά.
Τη μαλακή γόμα έδειχναν να προτιμούν πολλοί οδηγοί σε αυτό το σημείο, κάνοντας δοκιμές για τις κατατακτήριες. Με αυτή τη γόμα βγήκε εκ νέου μετά από λίγο στην πίστα και ο Leclerc, ο οποίος αν και κατέγραψε ταχύτερο χρόνο στα πρώτα δύο sector, έχασε σε μερικά σημεία στο τρίτο, και κατέγραψε τρίτο χρόνο. Γενικά, μέχρι στιγμής η Ferrari δεν έδειχνε καλό πρόσωπο στο τελευταίο sector, το οποίο χαρακτηρίζεται από πολλές στροφές.
Πίσω του βρισκόταν σε αυτό το χρονικό σημείο οι Verstappen, Vettel και Albon.
Περίπου με μισή ώρα να απομένει στη διαδικασία, οι ρυθμοί φάνηκε να πέφτουν και η δράση εντός πίστας μειώθηκε. Καθώς το φως του ήλιου έδινε όλο και περισσότερο τη θέση του στα φώτα των προβολέων, οι περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν προσομοιώσεις αγώνα
Περίπου με 20 λεπτά να απομένουν, έγινε ένα περιστατικό που συνήθως δε συμβαίνει σε περιόδους δοκιμών, με τους Bottas και Grosjean να έχουν σημαντική επαφή μεταξύ τους στη στροφή 11. Ο Φινλανδός προσπάθησε να περάσει τον Γάλλο από πολύ πίσω, ο Grosjean δεν τον είδε, στρίβοντας κανονικά στο apex του και η -σφοδρή- μεταξύ τους επαφή ήταν αναπόφευκτη.
Ωστόσο, και οι δύο κατάφεραν να συνεχίσουν κανονικά, μπαίνοντας στα pit για έλεγχο στα μονοθέσιά τους, την ώρα που βγήκαν κόκκινες σημαίες στη διαδικασία, για καθαρισμό της πίστας από θραύσματα.
Η πράσινη σημαία επανεμφανίστηκε μόλις 12 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, αφήνοντας λίγο χρόνο στους οδηγούς για δοκιμές.
Οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν για λίγους τελευταίους γύρους, ωστόσο δεν άλλαξαν τα πράγματα στην κορυφή των χρονομέτρων. Αυτό που βγήκε όμως σαν συμπέρασμα ήταν πως η Ferrari έδειχνε αρκετά λιγότερο ανταγωνιστική από τη Mercedes σε αυτό το σημείο, ειδικά με τη μαλακή γόμα.
Συνέχεια πλέον με την τρίτη περίοδο δοκιμών, αύριο στις 12:00 ώρα Ελλάδος. Παρακάτω παρατίθεται η κατάταξη των οδηγών για το P2.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!