Ο επικεφαλής της Mercedes δήλωσε ότι δεν υπάρχουν εγγυήσεις πως η εργοστασιακή ομάδα θα παραμείνει στη Formula 1 μετά το 2021, όμως όλα τα σημάδια δείχνουν προς παραμονή.
Με τις συζητήσεις να μαίνονται ανάμεσα στη Mercedes και τους ιδιοκτήτες της F1, Liberty Media, σχετικά με τους όρους για συμφωνία αναφορικά με τα εμπορικά δικαιώματα, ο Wolff δήλωσε πως η μητρική εταιρεία, Daimler, ζυγίζει όλες τις επιλογές της σχετικά με τη συνεχιζόμενη ανάμειξή της ως ιδιοκτήτης της ομάδας.
Εν μέσω δύσκολων καιρών για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, με τις πιέσεις για ηλεκτρικά οχήματα να είναι ολοένα και αυξανόμενες, ο Wolff παραδέχεται πως η διαδικασία λήψης απόφασης είναι περίπλοκη.
“Όλα δείχνουν πως θα παραμείνουμε. Δεν είναι όμως και δεδομένο”.
“Είμαστε εν μέσω συζητήσεων για τη νέα Συμφωνία. Σε συνδυασμό με αυτό, αλλά και ανεξάρτητα από αυτό, συζητήσουμε σχετικά με την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας και τις συνέπειές της στο άθλημα”.
Δίνοντας λεπτομέρειες σχετικά με το ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο όταν πρέπει να ληφθεί μια τέτοια απόφαση, ο Wolff απάντησε: “Προς ποια κατεύθυνση εξελίσσεται ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας; Σε ποιο βαθμό είναι σχετική η Formula 1 ως πλατφόρμα διασκέδασης και τεχνολογίας; Ως μάρκα της οποίας το πρώτο αμάξι ήταν αγωνιστικό, θέλουμε να παραμείνουμε σε αυτή την πλατφόρμα μακροπρόθεσμα;”.
“Υπάρχει το μοντέλο της Ferrari που λέει: ‘Θα το κάνουμε για πάντα. Φτιάχνουμε αγωνιστικά μονοθέσια και αυτοκίνητα δρόμου’. Το άλλο μοντέλο λέει: ‘Είχαμε μια πολύ πετυχημένη διαδρομή. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να αποδείξουμε. Θα κάνουμε κάτι άλλο τώρα’. Και οι δύο στρατηγικές είναι απόλυτα κατανοητές”.
Ενώ μερικοί θεωρούν πως η πορεία της Mercedes προς την επίτευξη των τίτλων της θα μπορούσε να γεννήσει σκέψεις στους ιδιοκτήτες της ομάδας σχετικά με το πόσα άλλα έχουν μείνει να κερδηθούν στο άθλημα, ο Wolff το βλέπει διαφορετικά.
“Εάν κάνετε έρευνα σήμερα για να δείτε ποια ομάδα στη Formula 1 είναι η πιο πετυχημένη, οι περισσότεροι θα πουν τη Ferrari. Αυτό συμβαίνει απλά επειδή η Ferrari είναι στο προσκήνιο και ανταγωνιστική για 50 χρόνια”.
“Πιστεύω πως σε μια εποχή που όλα είναι τόσο βραχυπρόθεσμα, είναι η συντήρηση της επιτυχίας που κάνει την στρατηγική πολύ περισσότερο άξια παρά οι γρήγορες κινήσεις. Η επιτυχία επίσης μπορεί να έχει διακυμάνσεις. Μπορεί επίσης να συμβεί και να έρθεις τρίτος”.
“Φυσικά, ως μάρκα συνηθισμένη σε επιτυχίες, πρέπει να αντέξεις και να κρατήσεις τις προσδοκίες σου ρεαλιστικές και να συμμορφωθείς με το ότι δεν μπορείς να κερδίζεις κάθε χρόνο. Αυτό δεν είναι εύκολο. Πρέπει να ξεκινήσω με εμένα: Πως μπορώ να το αντέξω αυτό;”.
Με τη Mercedes ήδη να έχει κλείσει συμφωνίες για προμήθεια κινητήρων με τις McLaren. Racing Point και Williams για το 2021 και ύστερα, ο Wolff επεσήμανε πως θα ήταν απίθανο η Mercedes να συνεχίσει να προμηθεύει κινητήρες εάν ένιωθε πως η F1 δεν εξυπηρετεί πλέον τους σκοπούς της.
“Έχουμε τέσσερις ομάδες που προμηθεύουμε με κινητήρες, μαζί με εμάς”, σχολίασε ο Αυστριακός. “Μπορείς να είτε να είσαι έγκυος είτε να μην είσαι. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση. Έτσι, είτε συμμετέχουμε στην πλατφόρμα είτε όχι”.
Δεχόμενος πίεση στο εάν θα παραμείνουν ως προμηθευτές κινητήρων εάν η εργοστασιακή ομάδα φύγει από τη F1, ο Wolff είπε: “Δεν πιστεύω πως κανείς θα αποφάσιζε κάτι τέτοιο (το να φύγουν από τη F1). Εάν όμως αυτό συνέβαινε, το να σταματήσουμε τις προμήθειες κινητήρων θα ήταν συνέπεια”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!