Μετά την κακή για τον ίδιο φετινή σεζόν, ο Valentino Rossi παραδέχθηκε ότι δεν προσαρμόστηκε το ίδιο καλά με τους υπόλοιπους κορυφαίους αναβάτες στις απαιτήσεις μία σύγχρονης μοτοσικλέτας του MotoGP, με αποτέλεσμα να υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με αυτούς.
Μην έχοντας βρεθεί στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου για πάνω από δύο χρόνια, ο Ιταλός διανύει μία περίοδο με προβλήματα απόδοσης, όντας – ειδικά φέτος – πιο αργός σε σχέση τόσο με τον team-mate του, Maverick Vinales, όσο και με τον εντυπωσιακό Fabio Quartararo με τη “δορυφορική” Μ1.
Προσπαθώντας να εξηγήσει τους λόγους στους οποίους αποδίδεται η πτώση της ανταγωνιστικότητάς του, ο Rossi πιστεύει ότι οι αναβάτες που βρίσκονται πλέον σε κορυφαίο έχουν καταφέρει να προσαρμοστούν καλύτερα στις απαιτήσεις των μοτοσικλετών – με τις αλλαγές στα ηλεκτρονικά και τα ελαστικά να έχουν κάνει την αλλαγή του στυλ οδήγησης αναγκαία.
“Αυτό το έτος, για κάποιο λόγο, το στυλ οδήγησης των κορυφαίων αναβατών βελτιώθηκε”, είπε.
“Είναι σαν η νέα μοτοσικλέτα, με τα νέα ηλεκτρονικά και τα διαφορετικά ελαστικά, να πρέπει να οδηγηθεί με διαφορετικό τρόπο για να βρεθεί το όριο. Υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις στο φρενάρισμα, οπότε προσπαθείς να φρενάρεις με άλλο τρόπο, χρησιμοποιώντας το πίσω φρένο για παράδειγμα, αλλά γενικά προσπαθώ να είμαι γρήγορος χωρίς να πιέζω πολύ το πίσω ελαστικό. Αυτή είναι η αρχή, το σπουδαιότερο σημείο για όλους”.
Ο Rossi έχει επανειλημμένα επικρίνει το τελευταίο διάστημα τα προβλήματα με την αίσθηση του μπροστινού μέρους της M1, και επανέλαβε ότι δεν έχει σημειωθεί πρόοδος σε αυτό το θέμα, αν και τόνισε ότι οι βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά και την επιτάχυνση έχουν κάνει την Yamaha φέτος πιο ανταγωνιστική συγκριτικά με τις άλλες μοτοσικλέτες.
“Βελτιώσαμε λίγο τη μοτοσικλέτα στα ηλεκτρονικά και την επιτάχυνση, και ως εκ τούτου είμαστε λίγο πιο ανταγωνιστικοί”, είπε ο Ιταλός.
“Όσον αφορά την καταπόνηση στο πίσω ελαστικό, είμαστε ακόμα χειρότεροι από την Honda και τη Ducati. Κάποιοι, όπως εγώ, υποφέρουν περισσότερο από αυτό – άλλοι λιγότερο, όπως ο Quartararo – αλλά στο τέλος του αγώνα πάντα έχουμε προβλήματα”.
“Έπειτα, πάντα υστερούμε σε τελική ταχύτητα στις ευθείες, και αυτό συνεχίζεται μέχρι το τέλος του έτους. Αλλά γενικά φαίνεται ότι οι μοτοσικλέτες μας αποδίδουν σχετικά καλά, ας δούμε αν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι”, συμπλήρωσε ο αναβάτης της Yamaha.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!