Ο Charles Leclerc έχει χαρακτηρίσει τις κατηγορίες του Max Verstappen ότι η Ferrari παρακάμπτει τους κανόνες κινητήρα της Formula 1 ως “αστείες”.
Ο Verstappen δήλωσε στο ολλανδικό τηλεοπτικό κανάλι Ziggo Sport μετά το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών ότι η μη ικανοποιητική απόδοση της Ferrari στο Austin θα μπορούσε να εξηγηθεί από μια τεχνική οδηγία που έθεσε εκτός νόμου έναν έξυπνο τρόπο αύξησης της ροής καυσίμων.
Ερωτηθείς για το τι συνέβη στη Ferrari, ο Verstappen δήλωσε: “Αυτό συμβαίνει όταν σταματήσετε να κλέβεις, φυσικά. Αλλά ναι, είχαν μια καλή ματιά σε αυτό. Τώρα λοιπόν πρέπει να το παρακολουθούμε, βέβαια».
Αργότερα, ο Verstappen επανέλαβε τους ισχυρισμούς του και είπε ότι δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι η Ferrari είχε πέσει σε ρυθμό στην Αμερική, αφού η FIA εξέδωσε την τεχνική οδηγία.
“Δεν είναι έκπληξη, καθόλου, γι ‘αυτό”, πρόσθεσε. “Μετά από αυτό που βγήκε. Αυτό εξηγεί τα πάντα.”
Αλλά τα σχόλια του Verstappen έχουν επικριθεί από τον Leclerc και την ομάδα της Ferrari, που πιστεύουν ότι είναι λάθος ότι έχουν γίνει παρόμοιες κατηγορίες επειδή η ομάδα λέει ότι δεν άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε τον κινητήρα της.
Ο Leclerc είπε: “Νομίζω ότι είναι ένα αστείο, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής. Δεν έχει ιδέα. Δεν είναι στην ομάδα.”
“Ξέρουμε ακριβώς τι κάνουμε, δεν ξέρω γιατί μιλάει, δεν ξέρει τίποτα για μας”.
Πριν από το Grand Prix του Μεξικού, η Red Bull είχε γράψει στη FIA ζητώντας διευκρινίσεις σχετικά με το φιλτράρισμα του σήματος ροής καυσίμου και είπαν ότι τα τρία σενάρια που είχε περιγράψει δεν θα ήταν νόμιμα.
Η ροή καυσίμου στα αυτοκίνητα F1 παρακολουθείται από έναν μόνο αισθητήρα της FIA και οι κανόνες απαγορεύουν οποιαδήποτε συσκευή, σύστημα ή διαδικασία που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει τον ρυθμό ροής ή να αποθηκεύσει και να ανακυκλώσει το καύσιμο μετά το σημείο μέτρησης ή έχει ως αποτέλεσμα να το κάνει αυτό.
Το ερώτημα της Red Bull ήρθε εν μέσω εικασιών σχετικά με την απόδοση του κινητήρα της Ferrari αυτή τη σεζόν, ενώ οι αντίπαλοί της προσπαθούσαν να διερευνήσουν πώς ήταν σε θέση να αναπτύξουν ένα τέτοιο πλεονέκτημα, ιδιαίτερα στα προκριματικά.
Ο επικεφαλής της Ferrari Mattia Binotto κατέστησε σαφή την απογοήτευσή του για τις κατηγορίες εναντίον της ομάδας του και ότι η κακή της απόδοση στον αγώνα των ΗΠΑ δεν είχε καμία σχέση με την ισχύ του κινητήρα.
«Διάβασα και άκουσα πολλά σχόλια αυτό το Σαββατοκύριακο σχετικά με μια τεχνική οδηγία και τον αντίκτυπο στα αυτοκίνητά μας», είπε. “Έχω ακούσει σχόλια στο τέλος του αγώνα που αισθάνομαι πως είναι πολύ απογοητευτικά.”
“Στην πραγματικότητα πιστεύω ότι χθες ήμασταν πολύ κοντά στην pole position όπως ήταν στον τελευταίο αγώνα.
“Νομίζω ότι ο Seb θα μπορούσε να πάρει την pole, αλλά ίσως ήταν λίγο πολύ επιφυλακτικός σε μια στροφή. Νομίζω ότι ο Charles είχε ένα σαφές πρόβλημα το πρωί, χάνοντας εντελώς το FP3 και στη συνέχεια είχε μία υποβάθμιση με τον κινητήρα που βάλαμε στο αυτοκίνητο.
«Συνολικά, κοιτάζοντας τις επιδόσεις του στο Q3 και τι θα μπορούσε να γίνει, χωρίς το θέμα το πρωί, είμαι σίγουρος ότι θα ήταν πιθανώς στη μάχη για την pole επίσης. Επομένως δεν βλέπω το πρόβλημα.
“Αν κοιτάξω τον αγώνα, σίγουρα η ταχύτητα στην ευθεία δεν ήταν το θέμα μας, ενώ είχαμε σαφή προβλήματα με την πρόσφυση του αυτοκινήτου στο πρώτο κομμάτι και με τους δύο οδηγούς.
“Είναι το είδος των σχολίων που είναι εντελώς λάθος στο άθλημα. Δεν είναι καλό για το άθλημα και νομίζω ότι όλοι θα πρέπει να είναι λίγο πιο επιφυλακτικοί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!