Ο Fabio Quartararo ηγήθηκε της προσπάθειας της Yamaha στο Grand Prix της Μαλαισίας στη Sepang με έναν γύρο αργά για να αρνηθεί την πρώτη θέση στον Franco Morbidelli.
Ο Quartararo παρέμεινε σχετικά ήσυχος για την πλειοψηφία των 45 λεπτών, αποφασίζοντας αντ ‘αυτού να επικεντρωθεί σε μη γρήγορους χρόνους. Άρχισε να πιέζει, καθώς η περίοδος εισήλθε στα τελικά της στάδια, κάνοντας ένα 1:59.193 για να περάσει την προσπάθεια του προηγουμένως ηγέτη Valentino Rossi κατά επτά δέκατα.
Ο Morbidelli έπειτα πέρασε τον teammate του στην κορυφή των χρόνων κατά μόλις 0.083δ, δευτερόλεπτα αργότερα, πριν ο Quartararo επιστρέψει λίγο αργότερα με ένα νέο ρεκόρ με 1:59.027 – 0.016δ γρηγορότερα από το προηγούμενο που κρατούσε ο Dani Pedrosa.
Ο Morbidelli θα έπρεπε λοιπόν να ικανοποιηθεί με τη δεύτερη θέση πίσω από τον teammate του καθώς ολοκληρώθηκε η περίοδος, με τον Maverick Vinales τρίτο για να κάνει το 1-2-3 για τη Yamaha στην κορυφή.
Ο Vinales είχε οδηγήσει αρχικά σε πολλά σημεία κατά τη διάρκεια της περιόδου, καταγράφοντας αρκετές βελτιώσεις σε όλη τη διάρκεια για να οδηγήσει με 1:59.955 ως ο πρώτος που έπεσε κάτω από τα δύο λεπτά.
Δεν μπόρεσε να φτάσει τις Petronas SRT στο τέλος και ήταν 0,91 μακριά από το κορυφαίο σημείο αναφοράς του Quartararo.
Ο Marc Marquez ήταν ο τέταρτος ταχύτερος για την Honda, παρά το γεγονός ότι είχε βλάβη στην πρώτη του μοτοσυκλέτα και έπρεπε να μεταφερθεί στη δεύτερη του RC213-V, ενώ ο Andrea Dovizioso έκλεισε τη πεντάδα με την Ducati GP19.
Ο Alex Rins οδήγησε για την Suzuki στην έκτη θέση, ενώ ο Aleix Espargaro συνέχισε να βασίζεται στην πρόσφατη ενθαρρυντική φόρμα της Aprilia για να βρεθεί στην έβδομη θέση και να κάνει πέντε τους κατασκευαστές στις επτά καλύτερες θέσεις.
Ο Rossi τελικά έπεσε στην όγδοη θέση μετά από τον υποβιβασμό του από τον Quartararo, ενώ ο Cal Crutchlow και ο Jack Miller έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.
Ο Johann Zarco είχε πολύ χαμηλό ρυθμό στην 16η στη δεύτερη από τις LCR Honda – αν και πάλι ήταν μπροστά από τον Jorge Lorenzo στην 18η – ενώ οι Danilo Petrucci και Andrea Iannone ήταν 12ος και 17ος, καθώς η καρό σημαία έπεσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!