Ο Lewis Hamilton αναδείχτηκε νικητής στο Grand Prix του Μεξικό, σε έναν αγώνα όπου λόγω της μεγάλης φθοράς του οδοστρώματος, οι στρατηγικές των ελαστικών έπαιξαν σημαντικό ρόλο. Κακός πρώτος γύρος από Verstappen που περιόρισε τον αγώνα του, μη αποτελεσματικές στρατηγικές από τη Ferrari.
Με το σβήσιμο των πέντε κόκκινων φώτων, οι δύο Ferrari έφυγαν πολύ καλά, μένοντας η μια πίσω από την άλλη, με σκοπό πάντα να μη δώσουν το πολύ σημαντικό slipstreaming πίσω από τον Hamilton. Σαν συνέπεια, ο Βρετανός έμεινε πιο πίσω, μαχόμενος με τον Max Verstappen. Οι δυο τους, μετά την πρώτη στροφή είχαν επαφή, από την οποία επωφελήθηκαν οι Albon, Sainz και Norris. Ο Hamilton έμεινε 4ος πίσω από τον Albon, ενώ ο Verstappen, στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Valtteri Bottas, είχε επαφή με την εμπρός πτέρυγα του Φινλανδού, με αποτέλεσμα να σκάσει ο πίσω δεξιά τροχός. Αυτό, τον έριξε στο τέρμα του grid και επιφορτισμένο με την προσπάθεια για αγωνιστική ανάκαμψη.
Λίγο αργότερα, ξεκίνησε ο χορός των pitstop. Πρώτος μπήκε ο Lando Norris, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με τον εμπρός αριστερό τροχό του. Αρχικά, αυτός δεν κούμπωσε πολύ καλά. Ωστόσο, ο rookie σταμάτησε λίγο πριν την έξοδο του pitlane, οι μηχανικοί του τον επανέφεραν στο box της McLaren, και του έβαλαν τη μέση γόμα με σκοπό να συνεχίσει για πολύ στον αγώνα. Αυτό τον έριξε στην 20η θέση, στερώντας του την ευκαιρία για ένα πολύ καλό πλασάρισμα.
Σειρά στα pits πήραν οι Leclerc, Albon και Sainz, ενώ μέχρι τον 25ο γύρο μόνο οι Vettel, Bottas, Ricciardo, Stroll και οι δύο Haas δεν είχαν ακόμα κάνει αλλαγή ελαστικών. Για τον Γερμανό της Ferrari, επιλέχτηκε η στρατηγική να μείνει αρκετά εντός της πίστας με την αρχική του γόμα, με σκοπό να έχει πιο φρέσκα ελαστικά προς το τέλος του αγώνα, από τη μια για να διεκδικήσει την πρωτιά από τον Leclerc και από την άλλη για να κρατηθεί άνετα μπροστά από τον Hamilton.
Εν τέλει, ο Γερμανός μπήκε στον 39ο γύρο, έβαλε η σκληρή γόμα και από εκεί και ύστερα επιφορτίστηκε με την προσπάθεια για αναρρίχηση στην κορυφή του grid. Μέχρι τον 50ο γύρο, ο Vettel είχε φτάσει μέχρι την 2η θέση, 2,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο Hamilton, με τον ομόσταβλό του, Charles Leclerc να πέφτει 4ος λόγω μιας κακής 2ης αλλαγής ελαστικών.
Όσο ο αγώνας έφτανε προς τους τελευταίους γύρους του, η διαφορά ανάμεσα στους Hamilton και Vettel παρέμενε ίδια, με τον Βρετανό να κάνει αξιοθαύμαστη διαχείριση των ελαστικών του. Ανάλογη μάχη υπήρχε και για την τελευταία θέση του βάθρου, με τον Leclerc να κυνηγά τον Bottas, χωρίς όμως να μπορεί να κλείσει τη μεταξύ τους διαφορά. Τους 15 βαθμούς τελικά πήρε ο Φινλανδός, ο οποίος σε ορισμένα στάδια ήταν σε θέση να απειλήσει μέχρι και τον Vettel για τη 2η θέση.
Τελικά, το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους οδηγούς χωρίς κάποια αλλαγή. Ο Hamilton επέκτεινε περαιτέρω τη διαφορά από τον teammate του, και πλέον είναι πολλά τα σενάρια που του δίνουν τον τίτλο στο αμερικάνικο GP.
Στα σημαντικά, η άνοδος μέχρι την 6η θέση του Max Verstappen, η 7η θέση του Sergio Perez στο εγχώριο Grand Prix για τον οδηγό της Racing Point, ενώ λίγο πριν την καρό σημαία υπήρξε και συμβάν μεταξύ Hulkenberg και Kvyat, με τον Γερμανό της Renault να χάνει την πίσω πτέρυγά του, και μαζί τον βαθμό της τελευταίας θέσης. Ωστόσο, ο βαθμός αυτός αποδόθηκε λίγο αργότερα στον Hulkenberg, με τους αγωνοδίκες να κρίνουν ότι ο Kvyat είχε την υπαιτιότητα στο συμβάν.
Συνέχεια τώρα, με το Grand Prix των ΗΠΑ, στην πίστα του Austin, το επόμενο Σαββατοκύριακο. Παρακάτω παρατίθεται η τελική κατάταξη του αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!