Η Red Bull έχει πίστη στην ανοικοδόμηση κάποιου “momentum” για μια καλύτερη σεζόν το 2020, παρόλο που η εξέλιξη της RB15 από την καλοκαιρινή διακοπή και ύστερα έχει αναχαιτιστεί λόγω της “περίεργης” απόδοσης στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Η ομάδα με έδρα το Milton-Keynes πέτυχε δύο νίκες στο πρώτο μισό της σεζόν, αποδεικνύοντας πως αποτελεί αγκάθι στα πλευρά των αντιπάλων της. Από την καλοκαιρινή διακοπή και ύστερα όμως τα πράγματα δεν συνεχίστηκαν στο ίδιο μοτίβο.
Αν και οι προσδοκίες για τα Grand Prix σε Βέλγιο και Ιταλία παρέμεναν μικρές, η αποτυχία της RB15 να είναι ανταγωνιστική στους δρόμους πόλης στη Σιγκαπούρη ήταν μια έκπληξη για τον Max Verstappen, ο οποίος νικήθηκε κατά κράτος από τις δύο Ferrari.
Από τότε, οι κόκκινοι ταύροι βρέθηκαν εκτός βάθρου σε Ρωσία και Ιαπωνία. Στη Suzuka, αν και ο Verstappen είχε κάποιες ελπίδες για ένα καλό αποτέλεσμα, αυτές εξανεμίστηκαν ύστερα από τη σύγκρουσή του με τον Charles Leclerc.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, πιστεύει ότι τα αποτελέσματα στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος δεν λένε την πλήρη ιστορία για την πρόοδο της ομάδας, ειδικά επειδή η απόδοσή τους στη Σιγκαπούρη ήταν κατώτερη των προσδοκιών, λόγω κακής φιλοσοφίας στο set-up.
“Για εμένα, το περίεργο συμβάν ήταν στη Σιγκαπούρη. Εκεί, βρεθήκαμε πολύ πιο κάτω απ’ ότι θα έπρεπε”, σχολίασε ο Horner. “Δεν αποκομίσαμε όσα οφέλη θα μπορούσαμε από το μονοθέσιο και νομίζω πως κατανοήσαμε τις συνέπειες αυτού”.
“Στη Ρωσία, τα πράγματα κινήθηκαν γύρω από το αναμενόμενο. Αυτό που έχουμε δει έκτοτε είναι μια Ferrari να έχει προχωρήσει ένα βήμα πιο μπροστά. Ελπίζουμε όμως, πως για τους εναπομείναντες αγώνες θα είμαστε σε θέση να γίνουμε και πάλι ανταγωνιστικοί. Έχουμε δει πως πλέον είμαστε πιο κοντά στην κορυφή απ’ ότι πριν 12 μήνες”.
Σε ερώτηση για το ποιο υπήρξε το πρόβλημα στη Σιγκαπούρη, ο Horner απάντησε: “Νομίζω πως ήταν κατά κύριο λόγο θέμα στησίματος. Είναι κρίμα, επειδή η Σιγκαπούρη είναι μια πίστα που μας ταιριάζει. Αν και πάλι καταφέραμε να βρεθούμε στο βάθρο, και να κερδίσουμε και τις δύο Mercedes, νιώθαμε πως δεν είχαμε εκμεταλλευτεί στο έπακρον τις δυνατότητες του μονοθεσίου”.
Στη Red Bull έβλεπαν ανέκαθεν τη φετινή χρονιά, την πρώτη με κινητήρες Honda στην πλάτη του μονοθεσίου, ως μια μεταβατική χρονιά για μεγαλύτερες επιτυχίες το 2020. Αν και φέτος η ομάδα είχε τα πάνω και τα κάτω της, ο Horner νιώθει πως βρίσκονται σε καλό σημείο, καθώς εστιάζουν στο πως θα κάνουν το επόμενο βήμα.
“Το momentum που χτίσαμε φέτος είναι καλό. Σε κάθε περίπτωση, φέτος θα είχαμε μια μεταβατική χρονιά. Πιστεύω πως η Honda έκανε καλή δουλειά με το να βελτιώνει κάθε νέα έκδοση κινητήρα που φέραμε φέτος. Και από πλευράς σασί, πιστεύω πως σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας έχουμε τεντώσει περισσότερο τους κανονισμούς για την εμπρός πτέρυγα”.
“Έχοντας όμως καταλάβει όλα αυτά και δουλεύοντας πάνω σε αυτά, υπάρχει η αίσθηση πως χτίζουμε ένα καλό momentum στα τελευταία στάδια εξέλιξης του μονοθεσίου, καθ’ οδόν για το 2020”.
Τέλος, ερωτώμενος εάν ένιωθε ότι η ομάδα έχει τα απαραίτητα συστατικά για να είναι ανταγωνιστική του χρόνου, ο Horner δήλωσε: “Πιστεύω πως συλλογικά υπάρχουν πολλά καλά πράγματα που συμβαίνουν και φέτος ήμασταν εν πολλοίς σε μια μεταβατική χρονιά”.
“Δουλεύοντας με τους μηχανικούς στη Sakura και το Milton Keynes έχουμε κολλήσει πολύ καλά μεταξύ μας. Πιστεύω πως θα αρχίσουμε να βλέπουμε τα οφέλη αυτής της συνεργασίας, αν όλα πάνε καλά, στη διάρκεια της επόμενης χρονιάς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!