Ο Valentino Rossi παραδέχτηκε ότι χάνει πολύ χρόνο σε σχέση με τους υπόλοιπους αναβάτες της Yamaha επειδή αντιμετώπισε δυσκολίες με το φρενάρισμα κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών. Ο Rossi κατέλαβε την 10η θέση το Σάββατο στο Motegi, μένοντας πιο πίσω από τους άλλους τρεις αναβάτες τις Yamaha, οι οποίοι θα εκκινήσουν από τη δεύτερη, την τρίτη και την τέταρτη θέση, πίσω από τον Marc Marquez. Ο Franco Morbidelli είναι αυτός που έφτασε πιο κοντά στο να διεκδικήσει την pole position από τον Ισπανό, μπροστά από τον teammate του, Fabio Quartararo, καθώς και από τον Maverick Vinales με την εργοστασιακή μηχανή.
“Έχασα μερικά δέκατα που θα με έφερναν πιο πάνω στην κατάταξη γιατί δεν ήμουν αρκετά καλός στο φρενάρισμα”, εξήγησε ο Rossi. “Υπήρχαν σημεία όπου θα μπορούσα να ήμουν καλύτερος. Πρέπει λοιπόν να ξεκινήσω 10ος, αλλά έχουμε πολλά να δούμε ακόμα, γιατί φαίνεται ότι αύριο θα είναι στεγνή η πίστα, οπότε η επιλογή των ελαστικών θα είναι σημαντική. Το φρενάρισμα εδώ είναι πολύ σημαντικό, αλλά δεν είμαι αρκετά καλός για να σταματήσω καλά τη μηχανή. Αύριο θα πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Από τεχνική άποψη, είναι σημαντικό να έχουμε τις άλλες Yamaha να πηγαίνουν καλά, επειδή αυτό μας επιτρέπει να κατανοήσουμε περισσότερα πράγματα. Αλλά είναι επίσης και μια καλή πρόκληση, διότι τώρα οι αναβάτες της Yamaha τα πάνε πολύ καλά. Υπάρχει μια μεγάλη εσωτερική πρόκληση, διότι μετά την άφιξη του Quartararo (ως κύριος ανταγωνιστής για να κερδίζει αγώνες) όλοι δίνουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους”.
Όσον αφορά ττις προοπτικές του αγώνα, ο Rossi πρόσθεσε: “Χθες την Παρασκευή ήμουν αρκετά καλά όσον αφορά το ρυθμό, δεν ήμουν καθόλου κακός. Αλλά όπως πάντα, υπάρχουν πολλοί αναβάτες που πηγαίνουν καλά. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε καλά και να δούμε αν είμαι αρκετά γρήγορος για να ανακάμψω”. Την Παρασκευή, ο Rossi αποκάλυψε ότι είχε τροποποιήσει την τεχνική πέδησής του αλλάζοντας τη χρήση τριών δακτύλων στον μοχλό των φρένων σε δύο, όπως ο Vinales. Ο Ιταλός εξήγησε ότι έκανε την αλλαγή για να κάνει του πιρούνι της μηχανής πιο γραμμικό και να βελτιώσει τη σταθερότητα της M1 στις πολλές ζώνες έντονου φρεναρίσματος στο Motegi.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!