Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, δήλωσε πως έχει την απόλυτη ευθύνη για τη σύγκρουσή του με τον Max Verstappen, λόγω της οποίας πήρε ποινή και ουσιαστικά κατέστρεψε τον αγώνα του στο Ιαπωνικό Grand Prix.
Ο Leclerc είχε μια κακή εκκίνηση στη Suzuka, δεχόμενος προσπέραση από τον Verstappen στην εξωτερική της στροφής 1. Στη συνέχεια, δεν εκτίμησε σωστά την ταχύτητά του στη στροφή 2 και βγήκε εκτός γραμμής, πέφτοντας πάνω στο Ολλανδό.
Η σύγκρουση αυτή πέταξε τον Verstappen εκτός πίστας και η ζημιά που προκλήθηκε στην RB15 του τον ανάγκασε να εγκαταλείψει πρόωρα τον αγώνα. Την ίδια στιγμή, ο Leclerc έκανε αλλαγή εμπρός πτέρυγας και ανέκαμψε μέχρι την 6η θέση, πριν δεχτεί ποινές για την επαφή και την επισφαλή παραμονή του στην πίστα οι οποίες τον έριξαν στην 7η θέση.
Ο Leclerc δήλωσε: “Είχα κακή εκκίνηση. Ήμουν λίγο εκτός συγκέντρωσης. Είδα τον Seb να κινείται για λίγο (όταν ο Vettel κινήθηκε για λίγο πριν σβήσουν τα φώτα) και ύστερα ο χρόνος απόκρισής μου ήταν κακός”.
“Με τον Max έκανα λάθος, ξεκάθαρα. Ήμουν στην εσωτερική και όντας πίσω από τον Seb και τον Lewis, είχα λίγο ακάθαρτο αέρα. Φυσιολογικά, πρέπει να αναμένεις τέτοια πράγματα και εγώ δεν το έκανα. Ναι, εγώ έχω την ευθύνη”.
Ο Leclerc συνέχισε με σπασμένη εμπρός πτέρυγα μέχρι τον 3ο γύρο, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα πολλά συντρίμμια να φύγουν προς τα πίσω μονοθέσια. Από πλάνα, επίσης, φαίνεται πως ο Leclerc κρατά με το χέρι του τον αριστερό του καθρέφτη, την ώρα που περνά από την 130R με ένα χέρι στο τιμόνι.
Εν τέλει, ο καθρέφτης έφυγε από το μονοθέσιο, ο Leclerc όμως σχολίασε πως δεν υπήρξε κάποια σημαντική βελτίωση στην απόδοσή του όταν έβαλε νέα εμπρός πτέρυγα. “Εάν είχε επηρεαστεί το πίσω μέρος του μονοθεσίου θα είχα χάσει αρκετά, όμως έτσι έχουν τα πράγματα”.
Αρχικά, η σύγκρουση Leclerc/Verstappen σημειώθηκε, δεν δόθηκε κάποια ποινή όμως επί τούτης. Μερικούς γύρους αργότερα όμως, οι αγωνοδίκες επέλεξαν να ανατρέψουν την αρχική απόφαση.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Michael Masi, εξήγησε: “Μερικά νέα αποδεικτικά στοιχεία έγιναν διαθέσιμα τότε, ενώ δεν υπήρχαν νωρίτερα. Έτσι, επέλεξαν να ανοίξουν και πάλι την υπόθεση. Με όσα είχαν διαθέσιμα στην αρχή, έβγαλαν το συμπέρασμα πως δεν ήταν αναγκαία κάποια περαιτέρω διερεύνηση”.
“Μετά, τους δόθηκαν κάποια επιπλέον πλάνα τα οποία δεν είχαν. Είχαν κάθε δικαίωμα να αναθεωρήσουν, καθώς υπήρξαν νέα στοιχεία. Έτσι, ξανάνοιξαν την περίπτωση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!