Ο Lando Norris ήταν ικανοποιημένος που ο Alexander Albon δεν δέχτηκε κάποια ποινή στο Ιαπωνικό Grand Prix για την κίνησή του που προκάλεσε επαφή και “κατά κάποιο τρόπο με πέταξε εκτός πίστας”.
Ο οδηγός της Red Bull έπεσε πίσω από τις δύο McLaren στον εναρκτήριο γύρο. Στον 4ο γύρο, ο Βρετανοταϋλανδός έκανε κίνηση να περάσει τον rookie της βρετανικής ομάδας στο τελευταίο chicane πριν την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού από πολύ πίσω.
Ο Norris έκανε κίνηση να τον αποφύγει, καθώς ο Albon εμφανίστηκε στην εσωτερική στο apex της στροφής. Τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή και ο Norris έχασε δύο ακόμα θέσεις καθώς περνούσε αργά πάνω από την περιοχή εξόδου στο σημείο εκείνο.
Αμέσως μετά τον αγώνα ο Norris ήταν ανυποψίαστος πως είχαν επαφή μεταξύ τους, λέγοντας αρχικά πως “τα πάντα έδειχναν πως υπήρχε επαφή, όμως δεν υπήρξε” και δεν γνώριζε πως υπήρξαν κάποια συντρίμμια από την MCL34 του που αποσπάστηκαν.
“Στα μάτια μου δεν υπήρξε επαφή”, σχολίασε ο Norris. “Έκανε μια καλή κίνηση, πρέπει να ήρθε από πολύ πίσω”.
“Τα φρένα μου είχαν υπερθερμανθεί τελείως λόγω των θραυσμάτων (από τη διαλυμένη εμπρός πτέρυγα του Leclerc), το οποίο σήμαινε πως κλείδωσα τον εμπρός δεξιά τροχό τελείως”.
“Αυτός τότε ήρθε από πολύ πίσω. Του δίνω το fair play έτσι κι αλλιώς”.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με την αντίδρασή του την τελευταία στιγμή στη βουτιά του Albon, ο Norris πρόσθεσε: “Ήταν λίγο ριψοκίνδυνο εκ μέρους του επειδή θα μπορούσε να με περάσει έτσι κι αλλιώς, ήταν αρκετά πιο γρήγορος. Πιστεύω όμως πως αυτό είναι το να αγωνίζεσαι. Δεν πήρε ποινή, έτσι; Ωραία”.
“Στο περίπου με εκτόπισε εκτός πίστας, όμως πιστεύω πως έτσι πρέπει να είναι οι αγώνες. Έτσι θα έπρεπε να είναι. Ήρθε από την εσωτερική, έκανε κίνηση, fair play στο παιδί”.
Αν και ο Norris έχασε θέσεις από τους Pierre Gasly και Lance Stroll, σαν αποτέλεσμα της επαφής του με τον Albon, το βασικό του πρόβλημα ήταν πως αναγκάστηκε να μείνει έναν γύρο παραπάνω εντός πίστας, πριν κάνει pitstop για να αφαιρέσει τα θραύσματα από τα φρένα του.
Ωστόσο, παραδέχτηκε πως η έκβαση θα μπορούσε να είναι “μια σύγκρουση, ή τίποτα χειρότερο”, εάν δεν είχε δει τον Albon να έρχεται.
“Τον είδα πραγματικά τελευταία στιγμή, για να είμαι ειλικρινής”, πρόσθεσε ο rookie. “Ξεκίνησα να στρίβω, νομίζω φρέναρα εκείνη τη στιγμή, όμως δεν επιβαδύνθηκα σωστά. Θα πρέπει όμως να ξεκίνησε την προσπέραση νωρίτερα. Είχα μπει σχεδόν στο apex όταν τον είδα”.
“Δεν ξέρω, θα δω τα πλάνα από το cockpit μου, όμως όταν με είδατε να στρίβω αριστερά, τότε ήταν η στιγμή που τον είδα κιόλας. Θα μπορούσε πολύ εύκολα να είχε γίνει κάτι χειρότερο”.
Στον αντίποδα, ο Albon παραδέχτηκε πως ήταν ριψοκίνδυνη η κίνησή του και βασιζόταν στο να τον δει ο Norris.
“Όταν κάνεις τέτοιες κινήσεις ελπίζεις να σε δει ο άλλος οδηγός βασικά. Ο Lando μου έδωσε χώρο, έκανα την κίνηση και άφησε την πόρτα ανοιχτή. Τότε ήμουν σε φάση: ‘Ωχ, τώρα στρίβει’. Ακουμπήσαμε έτσι τις ρόδες μας, όμως την γλίτωσα απ’ αυτό”, σχολίασε ο οδηγός της Red Bull.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!