Ο Sainz είχε επαφή στον πρώτο γύρο και ένα πολύ μεγάλο pit stop τον έριξε στο πίσω μέρος του grid. Ο Ισπανός κατόρθωσε να μπει στον ίδιο γύρο με τους υπόλοιπους, χάρη στο αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά δεν κατάφερε να ανακάμψει πλήρως. Ο Norris έμεινε μακριά από προβλήματα στο ξεκίνημα για να κάνει ένα ήσυχο αγώνα σε μια «καλύτερος από τους υπόλοιπους» 7η θέση. Σε αντίθεση με το Βέλγιο, ήταν σε θέση να κάνει όλη τη διαδρομή μέχρι την καρώ σημαία για ένα πολύ σταθερό αποτέλεσμα μέσα στο χάος του midfield.
Carlos Sainz, 12ος
“Πολύ απογοητευτικό τέλος στο Σαββατοκύριακο. Για δεύτερη φορά στην σειρά καταλήγουμε με ένα τερματισμό εκτός βαθμών, ενώ ήμασταν έτοιμοι για ένα καλό αποτέλεσμα. Είχαμε την αρχή που θέλαμε. Ήμασταν στην 7η θέση, επιτεθήκαμε στη Red Bull μπροστά μας. Ωστόσο, στην 5η στροφή, με χτύπησε από πίσω η Renault και αυτό ήταν. Είχα ένα κλατάρισμα, μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιο, ένα μακρύ pit-stop και βρέθηκα ένα γύρο πίσω. Είναι κρίμα γιατί θα ήταν μια καλή 7η θέση και διπλός τερματισμός στους βαθμούς για την ομάδα.
“Εντούτοις, δεν το παράτησα και αγωνίστηκα σκληρά μέχρι το τέλος. Αισθάνθηκα δυνατά σωματικά και νοητικά στο μονοθέσιο και είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να έχουμε μάχη στη Ρωσία. Ας αφήσουμε πίσω τον αγώνα τώρα και ας επικεντρωθούμε στο επόμενο Σαββατοκύριακο .”
Lando Norris, ο 7ος
“Ένας καλός αγώνας στο τέλος με αξιοπρεπείς βαθμούς και δεν νομίζω ότι υπήρχαν πολλά περισσότερα που θα μπορούσα να έχω κάνει. Κάναμε το καλύτερο που μπορούσαμε στο ξεκίνημα, αλλά μετά καθυστερούσα από όλους μπροστά, που είναι μέρος του αγώνα γιατί όλοι προσπαθούν να προστατέψουν τα ελαστικά. Υπήρχαν αυτοκίνητα ασφαλείας, βοηθώντας μερικές φορές, ενώ άλλες φορές να παρεμποδίζουν, καθώς επέτρεψαν στους Hülkenberg και Gasly να έρθουν πίσω μου με το μαλακότερο ελαστικό, ένα πολύ πιο φρέσκο ελαστικό, και ήμουν υπό αρκετή πίεση προς τους τελευταίους γύρους.
“Έπρεπε να πιέσω, πράγμα που ήταν διασκεδαστικό, διότι στον υπόλοιπο αγώνα οδήγησα λίγο αργά. Ήταν κρίμα για τον Carlos που χτυπήθηκε από τον Hülkenberg στην αρχή, γιατί νομίζω ότι και οι δύο μπορούσαμε να είμαστε στους σημερινούς βαθμούς. Πολλά ευχαριστώ προς την ομάδα και όλους πίσω στο εργοστάσιο για τη σκληρή δουλειά τους.”
Andreas Seidl, Αγωνιστικός Διευθυντής
“Τι αγώνας! Είναι πολύ καλό να φεύγουμε από τη Σιγκαπούρη με περισσότερους βαθμούς από τους ανταγωνιστές μας στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Δυστυχώς, ο αγώνας του Carlos τελείωσε λίγο μετά από μερικές στροφές, αλλά αγωνίστηκε πολύ καλά.
“Μεγάλος αγώνας από τον Lando για να φέρει το μονοθέσιο στην καλύτερη δυνατή θέση που θα μπορούσαμε να επιτύχουμε σήμερα. Αντιμετώπισε καλά την τεράστια πίεση στους τελευταίους γύρους, όταν τα Αυτοκίνητα Ασφαλείας έβαζαν οδηγούς με καλύτερα ελαστικά απ ‘ευθείας πίσω του.
“Είναι δύσκολο σε αυτή τη ζέστη, αλλά όλη η ομάδα στο γκαράζ και στο pitwall έκανε σπουδαία δουλειά. Είχαμε επίσης καλή υποστήριξη από το εργοστάσιο με αναβαθμίσεις που μας έδωσαν δυνατό ρυθμό όλο το σαββατοκύριακο. Μας κάνει πολύ αισιόδοξους για τους αγώνες που έρχονται. Επόμενη στάση, το Sochi.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!