Όπως εξελισσόταν ο αγώνας, ο Valtteri Bottas θα είχε τερματίσει μπροστά από τον teammate του, Lewis Hamilton, στη Σιγκαπούρη.
Αλλά όταν ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος βρέθηκε σε δύσκολη θέση από τη στρατηγική της ομάδας, ο Bottas πήρε την εντολή να επιβραδύνει. Αυτό επέτρεψε στον Hamilton να μείνει μπροστά και ο Φινλανδός δήλωσε ότι δεν έχει πρόβλημα με τις εντολές της ομάδας. Ακόμα κι αν είναι δύσκολο να τις ακολουθεί.
Είναι πάντα μια σκληρή απόφαση για να επιλέξεις πότε θα κάνεις pit stop στη Σιγκαπούρη. Αλλά στο νυχτερινό αγώνα φέτος δημιουργήθηκε επιπλέον πίεση, με τα κορυφαία έξι μονοθέσια -με επικεφαλής τον Charles Leclerc- να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής στο πρώτο stint.
Στη συνέχεια, όμως, ο αγώνας έγινε πολύ ανοικτός όταν η Ferrari σταμάτησε τον Sebastian Vettel από την τρίτη θέση, με τον Max Verstappen της Red Bull ακριβώς πίσω του. Ο Leclerc σταμάτησε ένα γύρο αργότερα, με τον Hamilton να έχει την εντολή να κάνει το αντίθετο από τον Μονεγάσκο. Ο Βρετανός πίεσε όσο μπορούσε, αλλά σύντομα κατέστη σαφές ότι όχι μόνο δεν θα μπορούσε να ξεπεράσει τον Leclerc, αλλά ούτε τον Vettel ούτε τον Verstappen. Ούτε και τον Bottas επίσης, αφού ο Φινλανδός σταμάτησε νωρίτερα.
Σε αυτό το σημείο ο υπεύθυνος στρατηγικής της Mercedes, James Vowles, έδωσε την εντολή στον Bottas να επιβραδύνει τον ρυθμό του, έτσι ώστε ο Hamilton να μπορεί να μείνει μπροστά του και πίσω από τους Vettel, Leclerc και Verstappen.
Φυσικά, ο Bottas δεν ένιωσε ενθουσιασμένος με την εντολή, αλλά το αποδέχθηκε καθώς σκέφτηκε ψύχραιμα την κατάσταση μετά τον αγώνα.
“Ναι, βεβαίως, έχουμε ορισμένους κανόνες”, εξήγησε.
“Το μονοθέσιο μπροστά παίρνει πάντα την προτεραιότητα με τη στρατηγική και στη συνέχεια αν προσπαθήσεις να βοηθήσεις το μονοθέσιο που ήταν πίσω, εάν επωφελείται από αυτό όπως εγώ, αν ήθελα να παραμείνω μπροστά, θα ήταν εύκολο.
“Αλλά έχουμε ορισμένους κανόνες και είναι διπλής κατεύθυνσης. Έτσι την επόμενη φορά που θα είμαι στην θέση του, θα είναι το ίδιο για μένα, οπότε είναι εντάξει. Προφανώς υπήρχαν δυνατότητες για κάτι καλύτερο σήμερα, αλλά αυτοί είναι οι κανόνες.”
Αν ο Bottas ήταν μπροστά, πιστεύει ότι θα μπορούσε να προσπεράσει την Red Bull ή το Ferrari στην κορυφή;
«Δεν ξέρω», είπε. “Αισθανόμουν ότι είχα πραγματικά καλό ρυθμό σήμερα, αλλά προφανώς χρειάζεσαι ένα μεγάλο, μεγάλο πλεονέκτημα ρυθμού για να προσπεράσεις τα μονοθέσια μπροστά. Σίγουρα θα αναλύσουμε όλα τα πράγματα αλλά σίγουρα ως ομάδα που θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα σήμερα.”
Τώρα έχουν γίνει τρεις οι αγώνες, όπου τα Ασημένια Βέλη δεν βρίσκονται στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ακόμα κι έτσι, με τη Ρωσία στον ορίζοντα, η Mercedes εξακολουθεί να έχει ένα άνετο προβάδισμα 133 βαθμών από τη Ferrari στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!