H McLaren δέχτηκε πρόστιμο 5000 ευρώ για την επισφαλή απελευθέρωση του Carlos Sainz στο Ιταλικό Grand Prix.
Ο Sainz στη Monza έδειχνε ικανός για ένα πλασάρισμα στην 6η θέση, πριν όμως ο Ισπανός κάνει το pitstop του. Κατά τη διάρκεια του pitstop, ο εμπρός δεξιά τροχός δεν κούμπωσε τέλεια στο μονοθέσιο, γεγονός που ανάγκασε τον Sainz να εγκαταλείψει λίγο μετά την έξοδο του pitlane.
Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως το συμβάν αποτελεί παράδειγμα μη ασφαλούς απελευθέρωσης και γι’ αυτό επέβαλαν χρηματικό πρόστιμο στη McLaren. Ωστόσο, στα θετικά σημείωσαν πως ο Sainz σταμάτησε το μονοθέσιο αμέσως μόλις διαπίστωσε το πρόβλημα.
“Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως το μονοθέσιο απελευθερώθηκε με επισφαλή τρόπο, βάσει του Άρθρου 28.13 c) τον Αγωνιστικών Κανονισμών της FIA Formula One”, ήταν το σχόλιο των αγωνοδικών. “Κρατήσαμε το γεγονός πως ο οδηγός σταμάτησε το μονοθέσιο με το που έγινε αντιληπτό το πρόβλημα με τον εμπρός δεξιά τροχό”.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο Sainz δήλωσε πως το pitstop του ήταν “μια μικρή καταστροφή”.
“Ήταν λίγο απ’ όλα”, σχολίασε ο Ισπανός. “Το φως έγινε πράσινο και αν και το μονοθέσιο ήταν έτοιμο να φύγει, τότε έγινε κόκκινο πάλι, σηκώσαμε εκ νέου το μονοθέσιο, έβαλαν ξανά το ελαστικό, κατεβάσαμε το μονοθέσιο και φάνηκε πως ήμασταν έτοιμοι. Όμως τότε…”.
“Ήταν μια μικρή καταστροφή, αλλά αυτά συμβαίνουν. Είμαστε όλοι άνθρωποι και κάνουμε λάθη. Ίσως ήταν κάτι σπασμένο στον μηχανισμό. Πρέπει να αναλύσουμε την κατάσταση, να μάθουμε απ’ αυτή και να βελτιωθούμε”.
Παρά την απογοήτευση, ο οδηγός της ομάδας του Woking ένιωσε πως δεν υπήρχε λόγος να κατηγορήσει την ομάδα. Και αυτό γιατί θεωρεί πως ένα από σημαντικότερα στοιχεία φέτος είναι οι στρατηγικές και τα pitstops.
“Είναι κρίμα, επειδή η 6η θέση έδειχνε λίγο πολύ σίγουρη όπως πήγαιναν τα πράγματα σήμερα”, πρόσθεσε ο Sainz.
“Οι Renault ήταν πιο γρήγορες και ο Albon δε μπορούσε να με περάσει όταν έφτασε από πίσω μου με τη μαλακή γόμα και πίστευα πως θα ήταν γρηγορότερος με τη μέση. Είχα μερικά προβλήματα μετά τη μεταξύ μας επαφή. Έχασα ένα κομμάτι στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, κάτι που με έκανε να χάνω 2 με 3 δέκατα στον γύρο”.
“Όμως όλα πήγαιναν καλά. Τότε είχαμε το pitstop και ήταν λίγο χαοτικά τα πράγματα εκεί. Υπήρχε μια κάποια ασυνεννοησία και δεν το κάναμε σωστά”.
“Όμως τα pitstop και οι στρατηγικές μας είναι πολύ καλές γενικά. Σήμερα, ίσως να χάσαμε 8 βαθμούς εξαιτίας του pitstop, όμως έχουμε κερδίσει πολλούς περισσότερους λόγω αυτών και των στρατηγικών φέτος. Έτσι, πιστεύω πως πλέον θα πρέπει να αναλύσουμε και να μάθουμε τι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει καλύτερα. Δε χρειάζεται όμως να λυπόμαστε γι΄αυτό”, συμπλήρωσε ο Sainz.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!