Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει πως η χάραξη του Spa θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια “τελείως διαφορετική συζήτηση” σε σύγκριση με τα όσα έδειξαν οι ομάδες στο Hungaroring.
Η ομάδα του Wolff πέτυχε τη 10η νίκη της σε 12 αγώνες, μετά την επικράτηση του Lewis Hamilton έναντι του Max Verstappen της Red Bull. Στον αντίποδα, οι δύο Ferrari τερμάτισαν πάνω από ένα λεπτό πίσω από τον Βρετανό.
Το καλοκαιρινό διάλειμμα της F1 για το 2019 έχει ήδη ξεκινήσει, η Scuderia όμως δεν έχει πανηγυρίσει κάποια νίκη έως τώρα. Ωστόσο, ο Wolff πιστεύει πως τα χαρακτηριστικά του βελγικού και του ιταλικού Grand Prix που ακολουθούν, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μια τελείως διαφορετική εικόνα.
“Είναι μια πίστα που πιθανώς δεν τους ταιριάζει πολύ καλά”, σχολίασε ο Wolff για τη Ferrari στον απόηχο του ουγγρικού GP. “Έχουν έναν πολύ δυνατό κινητήρα και λιγότερη αντίσταση. Και γι’ αυτό θα δούμε μια πολύ δυνατή Ferrari σε Spa και Monza”.
“Δεν έχω καμία αμφιβολία πως η συζήτηση που θα έχουμε τότε θα είναι πολύ διαφορετική από αυτή που κάνουμε τώρα”.
Ο Wolff πιστεύει πως η χάραξη και η φύση των συγκεκριμένων GP, που είναι ευαίσθητα σε ισχυρούς κινητήρες, θα ταιριάζουν “πολύ” στη Ferrari. Επίσης, κατέστησε σαφές πως η Mercedes δεν μπορεί εντελώς να ξεκουραστεί μέσα στο διάλειμμα.
“Θα είναι δύσκολα τα πράγματα για εμάς και γι’ αυτό θα πρέπει να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή. Ξεκινώντας από αυτή την εβδομάδα θα πρέπει να λύσουμε τα προβλήματά μας ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί στο Spa”, πρόσθεσε.
Στη Ferrari αποδίδουν την υστέρηση στην Ουγγαρία στην αεροδυναμική
Μετά τον αγώνα στην Ουγγαρία, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως η διαφορά του ενός λεπτού της ομάδας του ήταν κληρονομιά του ελλείμματός της σε κάθετη δύναμη που φάνηκε αρκετά μέσα στον αγώνα.
Σε αυτό συμφώνησε και ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, που θεώρησε πως δεν ήταν έκπληξη που είχαν τέτοιες δυσκολίες.
“Προφανώς είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί στις ευθείες. Στις κατατακτήριες είμαστε 6 με 7 km/h πιο γρήγοροι στο τέλος της ευθείας σε σχέση με τις Red Bull και Mercedes. Όμως χάνουμε αρκετά στις στροφές”.
“Υπάρχουν κάποιες πίστες όπου η αποτελεσματικότητα είναι πιο σημαντική. Το Hungaroring είναι μια πίστα η αεροδυναμική παίζει ρόλο. Έτσι, οτιδήποτε έχεις επιπλέον στο κομμάτι της αεροδυναμικής είναι θετικό. Γι’ αυτό υστερούμε σε απόδοση και στον αγώνα νομίζω πως αυτό φαίνεται ακόμα περισσότερο. Και αυτό γιατί μένουμε πίσω και τότε φθείρουμε τα ελαστικά μας περισσότερο”.
“Έτσι, αυτό δεν είναι προς όφελός μας. Το έχουμε δει αυτό επίσης και σε πρόσφατες εβδομάδες, έτσι κατά κάποιο τρόπο δεν αποτελεί έκπληξη. Όμως πρέπει να κρατήσουμε το κεφάλι μας κάτω και να κάνουμε δουλειά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!