O Andrea Dovizioso πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο δοκιμών για το αυστριακό GP στο Red Bull Ring, με τον επικεφαλής της βαθμολογίας Marc Marquez να τον ακολουθεί, λιγότερο από δύο δέκατα πίσω.
Ο Marquez ήταν πρωτοπόρος σχεδόν σε όλη τη διαδικασία, αλλά ο Dovizioso μπόρεσε στο τέλος με τα μαλακά ελαστικά να τον υποσκελίσει, με τον Ισπανό να μένει με τα μεσαία ελαστικά της Michelin.
Ο αναβάτης της Honda έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις του, παίρνοντας την πρώτη θέση και βελτιώνοντας τις επιδόσεις του στη συνέχεια, κρατώντας σημαντική διαφορά έναντι των υπολοίπων. Όμως, ο Dovi τον πλησίασε αρχικά στο μισό δέκατο, και έπειτα βρέθηκε μπροστά του με το πέσιμο της καρώ σημαίας, με χρόνο 1:24.033.
Ο Vinales κατέληξε στην τρίτη θέση, 2,5 δέκατα μακριά από τον Dovizioso, ενώ ο αναβάτης της Pramac Ducati Miller – ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο της φημολογίας των ημερών σχετικά με το τι θα κάνει ο ίδιος αλλά και ο Jorge Lorenzo για το 2020 – πήρε στο τέλος την τέταρτη θέση.
Ο Valentino Rossi ήταν τέταρτος με τη δεύτερη εργοστασιακή Yamaha, αφήνοντας πίσω του τον Fabio Quartararo για μόλις 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι επιδόσεις των Yamaha πάντως έδειξαν αρχικά ενθαρρυντικές, παρά το γεγονός ότι η πίστα δεν ευνοεί τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.
Ο Alex Rins, ο μοναδικός αναβάτης της Suzuki αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς ο Joan Mir απουσιάζει λόγω του τραυματισμού που υπέστη στις δοκιμές του Brno, κατέλαβε την έβδομη θέση, με τον Johann Zarco να αποτελεί την πρώτη KTM στην όγδοη θέση – στον εντός έδρας αγώνα της εταιρείας – ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Takaaki Nakagami και Miguel Oliveira.
Ο team-mate του Oliveira, Hafizh Syahrin, ήταν ο μόνος αναβάτης που είχε πτώση κατά τη διάρκεια της περιόδου, χάνοντας τον έλεγχο στην προτελευταία στροφή με highside και πέφτοντας άσχημα. Έλαβε επιτόπου βοήθεια και έπειτα μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο για περαιτέρω έλεγχο.
Τέλος, ο Aleix Espargaro ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της Aprilia στην 12η θέση, ενώ δυσκολίες αντιμετώπισε ο Danilo Petrucci στην 14η θέση με την εργοστασιακή Ducati. Μικρές γενικά οι διαφορές, σε μία πίστα όπου παραδοσιακά οι χρόνοι των αναβατών βρίσκονται κοντά και οι θέσεις κρίνονται ακόμη και στα χιλιοστά!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!