Ο Carlos Sainz Jr. δήλωσε πως τα δικά του αποτελέσματα καθώς και της ομάδας ήταν “απίστευτα” από το Αζερμπαϊτζάν και μετά, με τον ίδιο να σταθεροποιείται στην θέση του best of the rest, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο πρώην οδηγός της Toro Rosso και της Renault έγινε μέλος της ομάδας του Woking σε μια δύσκολη στιγμή της, στον απόηχο του περσινού τερματισμού της στην 6η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, η οποία στην ουσία ήταν 7η, καθώς η Force India αποκλείστηκε από το πρωτάθλημα μεσούσης της σεζόν.
Ο Sainz δεν μπόρεσε να βαθμολογηθεί στους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν, εν μέσω προβλημάτων αξιοπιστίας και συμβάντων. Από τότε όμως βρέθηκε εκτός top 10 μόνο στο GP του Καναδά. O Ισπανός τελείωσε το πρώτο μισό της φετινής σεζόν με δύο απανωτούς τερματισμούς στην 5η θέση σε Γερμανία και Ουγγαρία. Αυτό τον έφερε στην 7η θέση με 58 βαθμούς, 27 ολόκληρους βαθμούς μακριά από τον κοντινότερο αντίπαλό του, τον Kimi Raikkonen της Alfa Romeo.
Η McLaren έχει ήδη υπερβεί το σύνολο των βαθμών που πήρε μέσα στο 2018, έχοντας αυτή τη στιγμή 82 βαθμούς, 39 παραπάνω από την 5η Toro Rosso.
“Από το Μπακού και μετά δεν ξέρω πόσους βαθμούς έχω μαζέψει, όμως είναι απίστευτο”, σχολίασε ο Sainz. “Οι πρώτοι αγώνες ήταν πολύ άτυχοι, τα πράγματα δεν έβγαζαν κάπου, όμως από το Μπακού και ύστερα, η σκληρή δουλειά που κάναμε τον χειμώνα και η σκληρή δουλειά στο εργοστάσιο στο Woking αποδίδουν τα μέγιστα”.
“Απλά συνεχίζουμε να αποδίδουμε κάθε Σαββατοκύριακο με εξαιρετική στρατηγική, εξαιρετικά pitstops, καλή απόδοση τις Κυριακές. Έτσι θα έπρεπε να είναι και αυτό πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε”.
Η McLaren είχε προετοιμαστεί για δύσκολες στιγμές στο Hungaroring. Ωστόσο, η 5η θέση του Sainz, ενισχύθηκε και από την 9η θέση του Lando Norris. Μια 9η θέση που πιθανώς θα ήταν 7η, εάν ο rookie της ομάδας δεν είχε κακό pitstop.
“Ίσως το Hungaroring έχει γίνει πίστα μεσαίων ταχυτήτων με τα τωρινά μονοθέσια της F1, επειδή νιώθουμε να πηγαίνουμε πολύ γρήγορα εκεί έξω”, πρόσθεσε ο Sainz. “Η πίστα μας ταίριαξε καλύτερα από το αναμενόμενο”.
“Στο πρώτο stint επεκτείναμε πολύ τη διάρκεια ζωής της μαλακής γόμας, μου είπαν στο teamradio πως τους τελευταίους 5-10 γύρους του stint ήμασταν γρηγορότεροι από τις Ferrari. Έτσι όλοι είχαν πολύ υψηλό ηθικό. Και ξεκινήσαμε να βλέπουμε πρόοδο στο μονοθέσιο και στη διαχείριση ελαστικών, και από εκεί συνεχίσαμε να πιέζουμε”.
“Ο Pierre Gasly πίσω μας ήταν αρκετά γρήγορος, όμως καταφέραμε να τον κρατήσουμε πίσω μας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!