Ο Daniel Ricciardo υποστηρίζει ότι ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen, έπρεπε να δεχτεί κάτι παραπάνω από μία προειδοποίηση από την FIA, μετά από μία σειρά αμυντικών κινήσεων του Δανού στην Ουγγαρία.
Ο Ricciardo πιστεύει πως ο Magnussen δεν ακολούθησε το πρωτόκολλο που θέλει τους οδηγούς να μην μετακινούνται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και, ενώ στην αρχή ήθελε να το αποφύγει, ο Αυστραλός τελικά διαμαρτυρήθηκε στην ομάδα του όταν ο Magnussen το έκανε επανειλημμένα.
Το pitwall της Haas δέχτηκε παρατήρηση από τον αγωνιστικό διευθυντή, Michael Masi, η οποία και μεταφέρθηκε στον οδηγό της ομάδας.
«Προσπέρασα το γεγονός τις πρώτες δύο φορές που το έκανε, δεν διαμαρτυρήθηκα στο team radio», δήλωσε ο Αυστραλός στο Motorsport.com. «Δε θέλω να είμαι αυτός ο τύπος που διαμαρτύρεται στο team radio με το παραμικρό, ήθελα να τον αφήσω να οδηγήσει επιθετικά για λίγο. Μετά όμως υπήρξαν μερικές φορές που μετακινήθηκε. Είχα πάρει την εσωτερική και μετά φρέναρε και με πίεζε όσο περισσότερο μπορούσε και τότε σκέφτηκα ότι πρέπει να πω κάτι. Για μένα ήταν καθαρά κίνηση κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, το οποίο είναι κάτι που δεν εκτιμώ και πολύ.»
Όταν ρωτήθηκε αν έχει μιλήσει στον Magnussen μετά τον αγώνα, ο Ricciardo δήλωσε: «Ήθελα να το κάνω και με συμβούλεψαν να πάρω μερικές βαθιές ανάσες και να το προσπεράσω. Είναι μια χαρά, έτσι είναι οι μάχες στους αγώνες, αλλά σίγουρα αυτό που συμφωνήσαμε με άλλους οδηγούς και που συζητήσαμε με τους αγωνοδίκες είναι ότι μετακινήθηκε κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος παραπάνω από δύο φορές. Άκουσα ότι δέχτηκε μία προειδοποίηση, αλλά δεν είναι αρκετό.»
Ο Αυστραλός ήταν ο μοναδικός οδηγός που εκκίνησε το Ουγγρικό Grand Prix με τα σκληρά ελαστικά, μετά από μία ποινή που αφορούσε την μονάδα ισχύος του η οποία τον έστειλε στο πίσω μέρος του grid. Έκανε ένα μαραθώνιο stint 46 γύρων στην αρχή του αγώνα, πριν βάλει τα μαλακά ελαστικά και πάει μέχρι το τέλος του αγώνα. Τελικά τερμάτισε δέκατος τέταρτος έχοντας κολλήσει πίσω από τον Magnussen.
«Περίμενα να συμβεί κάτι καταπληκτικό, αλλά ήξερα ότι θα ήταν αρκετά εκνευριστικός αγώνας. Θεωρώ ότι υπήρξαν κάποιες καλές στιγμές, οπότε δεν ήταν μία πλήρης καταστροφή. Ήμουν κάπως εκνευρισμένος με τον Kevin σε κάποιες στιγμές, αλλά για να είμαι ειλικρινής όταν ξεκινάς τόσο πίσω είναι σίγουρο ότι θα εκνευριστείς. Αντί να εκνευρίζομαι με τον Kevin, θα πρέπει απλά να εστιάσω στο τι κάναμε εμείς. Αν περνάγαμε στο Q3, όπως οφείλαμε να κάνουμε, πιθανόν θα είχαμε λιγότερα παρόμοια προβλήματα. »
Ο Ricciardo παραδέχτηκε πως το αρχικό του stint ήταν δύσκολο, αλλά έπρεπε να μείνει στη πίστα όσο περισσότερο μπορούσε.
«Προς το τέλος ήταν δύσκολο, τελικά βελτίωνα τον ρυθμό μου, αλλά επίσης ένιωθα ότι όσο πιο γρήγορα πήγαινα τόσο πιο γρήγορα τα έφθειρα. Στο τέλος είχα σημαντικές δονήσεις στο πίσω μέρος. Κάναμε την αλλαγή στο σωστό χρονικό σημείο. Τα μαλακά ήταν καλά, αλλά κόλλησα πίσω από τον Kevin και αυτό τα κατέστρεψε τελικά. Δέκα γύρους πριν από αυτό, ένιωθα ότι πρέπει να μπούμε στα pit,αλλά για να κάνεις τα μαλακά να δουλέψουν θα πρέπει να πιέσεις για ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Και αυτό έπιασε. Αν, με κάποιο μαγικό τρόπο, ο Kevin εξαφανιζόταν θα μπορούσαμε να φτάσουμε ακριβώς πίσω από τον Albon.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!