Ο Sainz προσπέρασε τον Norris (και τον Gasly) στην εκκίνηση και εκεί έμεινε, στην θέση του “καλύτερου από τους υπόλοιπους” για τον υπόλοιπο αγώνα. Προς το τέλος δέχτηκε σχετική πίεση από την Red Bull του Gasly, αλλά διατήρησε χωρίς πρόβλημα την 5η θέση. Ο Norris ήταν πιο άτυχος. Ένα αργό pit-stop χάρη σε ένα πρόβλημα στην αλλαγή του τροχού του κόστισε κάποιες θέσεις, οπότε έπρεπε να δουλέψει σκληρά για να ανέβει μέχρι την 9η θέση.
Carlos Sainz, 5ος
“Ναι! Αυτή τη φορά, η 5η θέση έχει πολύ καλύτερη γεύση από την αντίστοιχη πριν από επτά ημέρες. Εκτελέσαμε τον αγώνα τέλεια. Είχαμε ένα καλό ξεκίνημα, έναν σπουδαίο ρυθμό και σε έναν αρκετά φυσιολογικό αγώνα, καταφέραμε να φτάσουμε στο top-5. Το να κρατήσω τον Gasly πίσω, στο δεύτερο stint ήταν έντονο, αλλά έλεγχα τον ρυθμό για να αντεπιτεθώ σε κάθε ευκαιρία που είχε να πλησιάσει και κατάφερα να τερματίσω μπροστά από μια Red Bull με καθαρό ρυθμό.
“Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω και να συγχαρώ κάθε μέλος της ομάδας, εδώ και πίσω στο εργοστάσιο. Νομίζω ότι αυτή η πρώτη ντουζίνα αγώνων δείχνει πόση πρόοδο έχουμε κάνει αυτή τη σεζόν και τώρα πρέπει να συνεχίσουμε να ψάχνουμε. Η φιλοδοξία είναι να πλησιάζουμε συνέχεια. Όλοι μπορούν να είναι υπερήφανοι για το πώς εξελίσσονται τα πράγματα και για τη συνέπεια που επιτυγχάνουμε. Το να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε στο δεύτερο μισό της σεζόν είναι σημαντικό, για να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ένα καλύτερο μονοθέσιο για το επόμενο έτος και να κάνουμε ένα ακόμα βήμα. Τώρα, είναι καιρός να επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες και να επιστρέψουμε ακόμα πιο δυνατά. Ευχαριστώ την ομάδα, απολαύστε ένα καλώς κερδισμένο, καλοκαιρινό διάλειμμα!”
Lando Norris, 9ος
“Ένα καλό ξεκίνημα, όπου ήρθα δίπλα σε πολλά από τα παιδιά μπροστά, κάτι που ήταν καλό. Πέρασα τον Gasly αμέσως, αλλά ήξερα ότι ο Carlos ήταν κάπου στο εσωτερικό, γι ‘αυτό κινήθηκα με ασφάλεια και του έδωσα αρκετό χώρο. Κοιτώντας το εκ των υστέρων, νομίζω ότι θα μπορούσα να μείνω μπροστά, αλλά δεν ήθελα να πάρω το ρίσκο.
“Η 7η θέση στο πρώτο stint ήταν εντάξει, ακολουθώντας τον Carlos σε όλο το δρόμο. Τότε κάναμε το pit-stop μας και νομίζω ότι στο αριστερό πίσω ήταν λίγο αργή (η αλλαγή). Χάσαμε όλες τις θέσεις μας εκεί, βασικά. Ο ρυθμός ήταν καλός, αλλά η Mercedes ήταν λίγο πιο γρήγορη στο τέλος. Εκτός από αυτό, ήταν ένας καλός αγώνας.”
Andreas Seidl, Διευθυντής Ομάδας
“Υπήρξε ένα άλλο πολύ δυνατό Σαββατοκύριακο για την ομάδα. Ήταν μια πολύ εντυπωσιακή οδήγηση από τον Carlos μετά από μια εκπληκτική εκκίνηση. Κράτησε τον Gasly πίσω από αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια του δεύτερου μέρους του αγώνα και δεν έχασε τον ρυθμό, για να εξασφαλίσει την 5η θέση. Ο Lando ήταν άτυχος. Ήταν έτοιμος για υψηλότερο τερματισμό πριν από ένα πρόβλημα με το πίσω αριστερό αερόκλειδο, που του κόστισε δύο θέσεις στο pit-stop και τον άφησε εκτεθειμένο στον Bottas στο τέλος.
“Η πολύ σκληρή δουλειά τον τελευταίο μήνα, τόσο στην πίστα όσο και πίσω στο MTC (Τεχνολογικό Κέντρο της McLaren), αποδίδει. Ήμασταν σαφώς η τέταρτη ταχύτερη ομάδα και το να πάρουμε άλλους 12 ζωτικούς βαθμούς, μας “κλειδώνει” στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Κάθε μέλος της ομάδας μπορεί να πάρει κουράγιο από αυτό, καθώς πηγαίνει στο καλοκαιρινό διάλειμμα. Η επόμενη δουλειά είναι για όλους να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους και να επιστρέψουν ακόμα δυνατότεροι στο Spa.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!