O Charles Leclerc δήλωσε πως τα “πέταξε όλα στα σκουπίδια” μετά το ατύχημα του στη διάρκεια του γερμανικού Grand Prix, ενώ η Ferrari είχε κάνει τα κατάλληλα βήματα για να παλέψει για την νίκη. Ο Μονεγάσκος ήταν δεύτερος μετά από δύο γρήγορα pit-stop από τη Ferrari κατά τη διάρκεια των δύο εικονικών αυτοκινήτων ασφαλείας στο Hockenheim, που τον βοήθησαν να αναρριχηθεί από τη 10η θέση του grid.
Όμως, ενώ έκλεινε τη διαφορά του με τον τότε πρωτοπόρο του αγώνα, Lewis Hamilton, ο Leclerc, ο οποίος είχε μόλις βάλει σλικ ελαστικά σε μια βρεγμένη ακόμη πίστα, χτύπησε με χαμηλή ταχύτητα μετά από ένα λάθος που τον έβαλε σε υγρή άσφαλτο με χαμηλή πρόσφυση.
Και όλα αυτά μετά από τις καταστροφικές κατατακτήριες του Σαββάτου, όπου και οι δύο Ferrari αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν λόγω προβλημάτων την μάχη για την pole position και κατατάχθηκαν στην 20η και 10η θέση.
Όταν ρωτήθηκε για τα θετικά του σαββατοκύριακου ο Μονεγάσκος, απάντησε:
“Ήμασταν γρήγοροι, αλλά στις κατατακτήριες τα πράγματα δεν πήγαν όπως θέλαμε και είναι κρίμα για την ομάδα. Όμως στον αγώνα τα έκαναν όλα σωστά και η στρατηγική ήταν καταπληκτική. Με έφεραν σε θέση να παλέψω για την νίκη και εγώ τα πέταξα όλα στα σκουπίδια.”
“Επομένως, λυπάμαι για αυτούς και για τους οπαδούς που με υποστήριξαν. Είναι κρίμα, γιατί ήμασταν γρήγοροι. Αλλά το ότι λυπάμαι δεν αλλάζει τίποτα, γιατί είναι πολύ αργά.”
“Μέχρι να εγκαταλείψω, ήταν ένας τέλειος αγώνας και όλα κυλούσαν ομαλά και ένα λάθος μου τα πέταξε όλα στα σκουπίδια.”
Μετά τον αγώνα, ο Leclerc χαρακτήρισε την άσφαλτος\ της πίστας στις στροφές που εγκατέλειψε, που χρησιμοποιείται για αγώνες drag racing, απαράδεκτη, επικίνδυνη, μη οδηγήσιμη, παίρνοντας όμως την πλήρη ευθύνη του συμβάντος.
“Για εμένα είναι απαράδεκτο να υπάρχει τέτοια άσφαλτος μετά το κερμπ, που είναι μια πίστα dragster. Υπό βροχή είναι μη οδηγήσιμη και επικίνδυνη. Νομίζω ότι βρέθηκα σε αυτή την άσφαλτο με 70 περίπου χλμ την ώρα και έχασα πλήρως τον έλεγχο του μονοθεσίου, κάτι που δε πρέπει να γίνεται σε μια πίστα Formula 1.”
“Παίρνω την πλήρη ευθύνη και δεν δικαιολογώ το λάθος μου. Τέτοιου είδους όμως άσφαλτος δεν θα πρέπει να υπάρχει στην Formula 1.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!