Μόλις 1,3 δευτερόλεπτα χώρισαν εν τέλει τον Carlos Sainz της McLaren από το βάθρο, με τον Ισπανό να θεωρεί πως αυτό οφείλεται στις “ριψοκίνδυνες επιλογές” που πήραν οι αντίπαλοί του στο γερμανικό GP.
Η βροχή στο Hockenheimring οδήγησε σε έναν χαοτικό, έναν θεαματικό αγώνα που κατέπληξε τους οπαδούς στις εξέδρες. Οι περισσότεροι οδηγοί πέρασαν από τα pit 4 φορές, αλλάζοντας τα βρόχινα σε ενδιάμεσα, μετά τα ενδιάμεσα σε slick, ενώ στη συνέχεια τα slick αντικαταστάθηκαν από τα βρόχινα.
Στους τελευταίους 10 γύρους όμως οι συνθήκες στην πίστα άλλαξαν και πάλι, με τις Toro Rosso και Racing Point να φέρνουν στα pit τους οδηγούς τους, Daniil Kvyat και Lance Stroll, για μια τελευταία αλλαγή σε slick ελαστικά.
Αν και όλοι οι υπόλοιποι ακολούθησαν, η πρόωρη αλλαγή των δύο παραπάνω οδηγών τους έδωσε μεγάλο πλεονέκτημα. Και οι δύο τερμάτισαν μπροστά από τον Sainz, ενώ ο Kvyat ανέβηκε και στο βάθρο, τερματίζοντας 3ος.
“Κάθε απόφαση που πήραμε πιθανώς ήταν και η σωστή”, σχολίασε ο Sainz μετά το τέλος του αγώνα. “Στο τέλος χάσαμε τη θέση στο βάθρο επειδή δύο μονοθέσια δεν είχαν τίποτα να χάσουν”.
“Έκαναν pitstop για slick ελαστικά και επωφελήθηκαν από αυτό. Όταν δεν βλέπεις τις Mercedes, Red Bull και Ferrari να κάνουν pit και είσαι στην 5η θέση, λες πως θα ήμασταν τρελοί εάν κάναμε pit τώρα και το χάναμε αυτό”.
“Ήμασταν πολύ κοντά στο να κάνουμε pit και αυτό θα μπορούσε να μας έχει δώσει μια θέση στο βάθρο, όμως εν τέλει ήταν σοφό που δεν το κάναμε. Όμως οι άλλοι επωφελήθηκαν από αυτή τη ριψοκίνδυνη απόφαση”.
Το Grand Prix της Κυριακής ήταν ο πρώτος υγρός αγώνας της σεζόν, με τον Sainz, ο οποίος ξεκίνησε από την 7η θέση όμως έχασε έδαφος όταν έκανε τετακέ, να παραδέχεται πως δυσκολευόταν στις βροχερές συνθήκες.
“Ειλικρινά. δεν ήμουν πολύ άνετος με αυτές τις συνθήκες”, δήλωσε. “Τρέχαμε με μικρότερο set-up στην πίσω πτέρυγα από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές μας και δυσκολευόμασταν να θερμάνουμε τα ελαστικά. Όταν πιάσαμε ρυθμό ήταν καλά. όμως στις επανεκκινήσεις δυσκολευόμασταν”.
“Αυτό το τετακέ μου κόστισε, όμως εν τέλει ήμασταν το μοναδικό αυτοκίνητο που δεν έκανε pit για slick ελαστικά στη μέση του αγώνα καθώς ξεκίνησε να βρέχει και πάλι. Αυτή ήταν μια καλή απόφαση που μας έδωσε πίσω τη θέση”, ολοκλήρωσε ο Sainz.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!