Ο Lewis Hamilton δεν είναι τελικά υπό διερεύνηση για μια φερόμενη παραβίαση των κανονισμών υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας στο Γερμανικό Grand Prix, αφού η FIA επιβεβαίωσε ότι μια “ανωμαλία” στο σύστημα ήταν υπεύθυνη για την κατάσταση.
Ο Hamilton θα μπορούσε να λάβει ποινή μετά τον αγώνα, εάν οι αγωνοδίκες είχαν διαπιστώσει ότι είχε κάνει λάθος επειδή οδήγησε άσκοπα αργά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αλλά μια έρευνα από τους αγωνοδίκες ανακάλυψε ότι ο Hamilton βρέθηκε σε αυτή τη κατάσταση για μια πιθανή παραβίαση των κανόνων λόγο συνθηκών που δεν είχαν συμβεί ποτέ πριν.
Η FIA ανακοίνωσε ότι εξέταζε τις ενέργειες του Hamilton για οδήγηση πολύ αργά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας που είχε καλεστεί για τη συντριβή του Charles Leclerc. Η κατάσταση προέκυψε όταν ο Hamilton επέστρεψε στη πίστα μετά από τη συντριβή του στον τοίχο στην τελική στροφή και ένα μακρύς διάρκειας pit stop για επισκευές.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς της F1, οι οδηγοί πρέπει να τηρούν ένα ορισμένο χρονικό διάστημα δέλτα μέχρι το αυτοκίνητο ασφαλείας να διασχίσει τη δεύτερη γραμμή αυτοκινήτου ασφαλείας για δεύτερη φορά. Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα που έχουν διασχίσει τη γραμμή αυτή δύο φορές επιτρέπεται να τρέχουν με κανονική ταχύτητα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ εκείνα που το διέσχισαν μία φορά – όπως ο Hamilton – πρέπει να κρατήσουν ακόμα στο δέλτα.
Ο Hamilton οδήγησε αρκετά σιγά στο δέλτα για να κρατηθεί στους κανόνες, ενώ άλλα αυτοκίνητα οδηγούσαν πολύ πιο γρήγορα – και αυτή ήταν η διαφορά ταχύτητας που προκάλεσε την ειδοποίηση για την οδήγηση πολύ αργά.
Ο Διευθυντής αγώνων της F1 Michael Masi δήλωσε: «Ήταν μια ανωμαλία βασικά με τον τρόπο που είναι καθορισμένο το σύστημα. Έτσι δεν υπήρξε περεταίρω δράση για αυτό.
“Αποτελεσματικά στους δύο πρώτους σου γύρους υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, πρέπει να σέβεσαι το χρόνο δέλτα καθώς καλύπτεις την απόσταση αποτελεσματικά.
“Η ανωμαλία ήταν ότι όλοι οι άλλοι ήταν στον τρίτο γύρο τους, οπότε ήταν σε θέση να καλύψουν τη διαφορά, αλλά ο Lewis ήταν στον δεύτερο γύρο του, οπότε έπρεπε να σέβεται αποτελεσματικά το δέλτα ενώ όλοι γύρω του τρέχανε για να πιάσουν το πίσω μέρος της σειράς.
“Μιλώντας με μερικούς αγωνοδίκες έκτοτε, είναι μια κατάσταση που δεν έχουμε ξαναδεί. Έτσι είναι κάτι για μας που πρέπει να δούμε”.
Ο Masi εξήγησε επίσης ότι δεν είχε λόγο να ανησυχεί για το γεγονός ότι ο Hamilton συνετρίβη υπό τις συνθήκες του αυτοκινήτου ασφαλείας, αφού έχασε τον έλεγχο στην τελική στροφή και χτύπησε τον τοίχο.
“Νομίζω ότι είναι ένα από αυτά τα συμβάντα που εξετάζεις έχοντας υπόψιν τις συνθήκες όπως είχαν”, πρόσθεσε ο Masi. «Ήταν δύσκολη η κατάσταση όλου του απογεύματος για όλους και δεν ήταν καν μέρος της εξίσωσης».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!