Η Pirelli παραδέχεται ότι η βροχή στο γερμανικό Grand Prix θα είναι ένα βήμα στο άγνωστο, δεδομένου ότι η ιταλική εταιρεία το 2019 δεν έχει τρέξει τα βρόχινα και ενδιάμεσα ελαστικά της.
Η έντονη βροχή έφτασε στο Hockenheim λίγο πριν το μεσημέρι της Κυριακή, σηματοδοτώντας τη κόκκινη σημαία στον αγώνα Porsche Supercup.
Οι περισσότεροι οδηγοί στο grid της Formula 1 δεν έχουν εμπειρία με τα τρέχοντα ελαστικά, διότι δεν υπήρξαν δοκιμές υγρών συνθηκών ή στα σαββατοκύριακα αγώνων.
Ωστόσο, μια δοκιμή υγρών καιρικών συνθηκών για τα ελαστικά του 2020 στο Paul Ricard στα τέλη Μαΐου, έχει δώσει δυνητικά στους Max Verstappen, Charles Leclerc, Pierre Gasly και Sebastian Vettel ένα προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους.
Είναι οι μοναδικοί οδηγοί που έχουν οδηγήσει τα σημερινά τους μονοθέσια σε οποιαδήποτε μορφή βρόχινου ελαστικού, παρόλο που δεν τους είπαν ακριβώς τι χρησιμοποιούν ή αν τα ελαστικά που χρησιμοποιούσαν ήταν πανομοιότυπα ή βασισμένα στο προϊόν του 2019.
Τόσο το βρόχινο όσο και το ενδιάμεσο έχουν αλλάξει για το τρέχον έτος σε σχέση με το 2018, με νέες ενώσεις.
Τα ελαστικά εξελίχθηκαν την περασμένη σεζόν σε τρεις δοκιμές σε τεχνητά εμποτισμένα κομμάτια, με τη Ferrari (Fiorano τον Απρίλιο), η Mercedes (Paul Ricard τον Μάιο) και η McLaren (Paul Ricard τον Σεπτέμβριο, όπου ο Lando Norris ήταν ο οδηγός).
«Θα είναι ενδιαφέρον εάν έχουμε μια υγρή πίστα, γιατί κανείς δεν έχει δοκιμάσει το βρόχινο και ενδιάμεσο πιο πριν», δήλωσε το αφεντικό της Pirelli, Mario Isola.
«Έχουμε μόνο στοιχεία που προέρχονται από τις δοκιμές των ελαστικών, αλλά τίποτα δεν προέρχεται από ένα σαββατοκύριακο αγώνα. Είχαμε λίγους γύρους στα ενδιάμεσα, αλλά τίποτα αντιπροσωπευτικό των κατάλληλων υγρών συνθηκών».
«Είναι διαφορετικά από αυτά του 2018, επειδή πέρυσι είχαμε δύο γόμες για ενδιάμεσα, και δύο γόμες για βρόχινα».
«Το ένα ήταν για κρύες συνθήκες και πίστες χαμηλής πρόσφυσης. Το άλλο ήταν για υψηλότερη θερμοκρασία και πιο υψηλής πρόσφυσης πίστες. Φέτος έχουμε μόνο ένα».
«Με το νέο προϊόν το βρόχινο είναι με μία νέα ένωση, αλλά και ένα διαφορετικό προφίλ. Και το ενδιάμεσο είναι μία διαφορετική ένωση. Και οι δύο είναι κατάλληλες για διαφορετικές συνθήκες».
«Αυτό είναι για να κάνουμε τη ζωή για τις ομάδες ευκολότερη. Γιατί με δύο ενώσεις και χωρίς πολλές δοκιμές, ήταν πραγματικά δύσκολο να καταλάβουμε τις επιδόσεις των δύο ενώσεων».
«Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι δεν έχουν δοκιμαστεί πριν, έτσι είναι λίγο άγνωστο το τι θα κάνουν στις υγρές συνθήκες».
Ο Norris, ο οποίος έτρεξε τα πρωτότυπα του 2019 με την McLaren πέρυσι, λέει ότι έχει ακόμα πολλά να μάθει.
«Δεν ξέρω τι ελαστικά ήταν και αν είναι αυτά που τρέχουμε φέτος», είπε. «Αλλά έκανα τις δοκιμές της Pirelli πέρυσι, προφανώς ήταν στο μονοθέσιο του περασμένου έτους και όχι στο φετινό».
«Πρόκειται να είναι μια πρόκληση, όχι μόνο για τον εαυτό μας, αλλά και για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα μονοθέσια αυτά λειτουργούν στο βρεγμένο».
Η πρόκληση αυτή αφορά το πού είναι το σημείο αλλαγής από το στεγνό στο βρεγμένο.
«Ελπίζουμε ότι δεν είναι πάρα πολύ διαφορετικοί από πέρυσι», δήλωσε ο Romain Grosjean. «Ελπίζουμε να μάθουμε πού είναι το παράθυρο ή το κάτω μέρος του παραθύρου και ελπίζουμε να φτάσουμε εκεί. Δεν μπορείς να κάνεις πολλά για τον καιρό, οπότε ας δούμε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!