Το Hockenheim στη Γερμανία ήταν γνωστό για την υψηλή ταχύτητα και τις τεράστιες ευθείες, αλλά η μειωμένη διάταξη που εγκαινιάστηκε το 2002 είναι πολύ πιο ισορροπημένη, με λίγο απ’ όλα. Ως αποτέλεσμα, τα ελαστικά της σειράς P Zero που έχουν οριστεί αυτό το Σαββατοκύριακο: C2 ως σκληρή, C3 ως μεσαία, και C4 ως μαλακή. Αυτό είναι σε γενικές γραμμές ισοδύναμο με πέρυσι, όταν επιλέχθηκαν οι μέσες, μαλακές και ultrasoft συνθέσεις του 2018.
Χαρακτηριστικά Πίστας
- Δεν υπάρχει ιδιαίτερο καθοριστικό χαρακτηριστικό του Hockenheim. Ο γύρος είναι ένα ενδιαφέρον μείγμα στροφών και ταχυτήτων, με μερικά γρήγορα τμήματα καθώς και το πιο αργό και πιο τεχνικό συγκρότημα του σταδίου Motodrom: ένα καλό μέρος για τους θεατές.
- Δεν σημειώθηκαν σημαντικές αλλαγές στην πίστα ή την άσφαλτο φέτος, η οποία είναι μεσαία από την άποψη της φόρτωσης ενέργειας και της τραχύτητας. Η βελτίωση της ασφάλτου κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου είναι γενικά αρκετά χαμηλή.
- Οι πλευρικές και διαμήκης απαιτήσεις είναι ίσες κατά τη διάρκεια του γύρου, γεγονός που θεωρητικά σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί η σωστή ρύθμιση και να κάνουν οι ομάδες τα ελαστικά να λειτουργούν άριστα.
- Η βροχή έκανε τη στρατηγική σχεδόν αδύνατο να προβλεφθεί πέρυσι. Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, κέρδισε με μια στρατηγική μιας στάσης (ο μόνος οδηγός στις πρώτες έξι θέσεις για να σταματήσει μόνο μία φορά) από μαλακό σε ultrasoft. Υπήρχε επίσης ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, με τον Max Verstappen της Red Bull να τερματίζει τέταρτος, παρά το γεγονός ότι σταμάτησε τρεις φορές. Ιστορικά, η πιθανότητα αυτοκινήτου ασφαλείας είναι περίπου 50%.
- Ένα νέο ρεκόρ γύρου σημειώθηκε τον περασμένο χρόνο από τον Sebastian Vettel της Ferrari, αλλά το ταχύτερο ρεκόρ αγώνα εξακολουθεί να χρονολογείται από το 2004, με τον Kimi Raikkonen σε μια McLaren-Mercedes.
“Το Hockenheim δεν είναι μία πίστα η οποία οι ομάδες είναι εξοικειωμένες από το παρελθόν, για πολλά χρόνια εναλλάσσονταν με το Nurburgring και μετά έχασε τη θέση της εξ ολοκλήρου πριν επιστρέψει πέρυσι. Οι απαιτήσεις και οι δυνάμεις στα ελαστικά είναι αρκετά ισορροπημένες. Μία εξαίρεση είναι το τμήμα Motodrom, το οποίο είναι λίγο περισσότερο σταμάτα-ξεκίνα, ενώ ένα άλλο πράγμα που πρέπει να έχουμε υπόψιν είναι η κλίση στις στροφές 12 και 13.” λέει ο διευθυντής της Pirelli για την F1, Mario Isola.
“Η φθορά και η υποβάθμιση είναι σχετικά χαμηλές, έτσι όπως στο παρελθόν είχαμε αρκετά μεγάλα κομμάτια γύρων στα ελαστικά. Όπως είδαμε πέρυσι όμως, ο καιρός είναι δύσκολο να προβλεφθεί στο Hockenheim αυτή τη στιγμή του χρόνου και αυτό ασφαλώς θα μπορούσε να είναι ένα βασικό στοιχείο που επηρεάζει τη στρατηγική”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!