Η δεύτερη περίοδος του Prologue στη Circuit de Barcelona-Catalunya είδε και τα έξι αυτοκίνητα της LMP1 να χωρίζονται από μόλις 1,717δ.
Ο Kazuki Nakajima στην Νο. 8 Toyota TS050 HYBRID ήταν πιο γρήγορος κατά τη διάρκεια της απογευματινής περιόδου με χρόνο γύρου 1:30.114, μόλις 0.066δ μπροστά από το Νο 7 αυτοκίνητο. Ωστόσο, ο χρόνος του José María López στο 1:29.991 από το πρωί παραμένει ο ταχύτερος κατά τη διάρκεια του The Prologue μέχρι στιγμής.
Αφότου δε κατάφερε να βγει από το γκαράζ το πρωί, η #5 Ginetta G60-LT-P1-AER ολοκλήρωσε επιτυχώς 39 γύρους το απόγευμα με τον Mathias Beche να θέτει τον πιο γρήγορο γύρο της ομάδας στο 1:31.828.
Η AF Corse με τη Ferrari 488 GTE Evo ήταν για άλλη μια φορά η ομάδα στόχος στην κατηγορία LMGTE Pro, με τον Miguel Molina να κάνει χρόνο 1:43.814, μόλις 0.089δ πιο γρήγορα από την Porsche 911 RSR-19 με τον Michael Cristensen. Ο χρόνος του Alessandro Pier Guidi στο 1:44.040 που ορίστηκε το πρωί παρέμεινε ο τρίτος πιο γρήγορος από τις δύο περιόδους. Η No. 97 Aston Martin Racing ολοκλήρωσε συνολικά 40 γύρους το απόγευμα με καλύτερη προσπάθεια το 1:45.231.
?Fancy a #WEC track action dose? ???#Prologue2019 pic.twitter.com/iuamoHPnRG
— WEC ???? (@FIAWEC) July 23, 2019
Στην LMP2 είδαμε την United Autosports μπροστά με τον Paul di Resta στην Oreca για άλλη μια φορά στην κορυφή, 0.297δ μπροστά από την No.36 Signatech Alpine Elf – Gibson. Η Νο. 37 Jackie Chan DC Racing ήταν η τρίτη ταχύτερη το απόγευμα στην LMP2, με χρόνο 1:34.168. Οι νεοεισερχόμενοι στο WEC, Cool Racing και High Class Racing ήταν τέταρτη και πέμπτη αντίστοιχα.
Η ομάδα Project 1 παρέμεινε ταχύτερη από τα πληρώματα της LMGTE Am, ενώ η Νο 57 Porsche 911 RSR έθεσε ένα χρόνο αναφοράς 1:44.843 – 0.032δ μπροστά από την αδελφή με αριθ. 56. Η AF Corse ήταν η τρίτη ταχύτερη, ακολουθούμενη κοντά από την MR Racing.
Λόγω μία αποκόλλησης ενός kerb στην έξοδο της στροφής 5, η δοκιμή είχε κόκκινη σημαία για την πρώτη ώρα. Επιπλέον 30 λεπτά χρόνου προστέθηκαν στο τέλος της περιόδου για να αντισταθμιστεί ο χρόνος που χάθηκε για την επισκευή του kerb.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!