Ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg, λέει ότι η ομάδα του «άφησε βαθμούς στο τραπέζι» στο Βρετανικό Grand Prix, με τον επικεφαλή της ομάδας Cyril Abiteboul να παραδέχεται ότι η στρατηγική «δεν βοήθησε πραγματικά» τον Γερμανό.
Ο Hulkenberg πήρε τον τελευταίο διαθέσιμο βαθμό τερματίζοντας στη 10η θέση. Ωστόσο τόσο ο ίδιος όσο και ο Abiteboul παραδέχτηκαν ότι το μόνο pitstop του ήρθε πολύ αργά στον 13ο γύρο, καθώς η ομάδα έδινε προτεραιότητα στον teammate του, Daniel Ricciardo, που έτρεχε πιο μπροστά.
Ο Hulkenberg χαρακτήρισε τον αγώνα του ως «όχι φανταστικό», οδηγώντας με μία μη βέλτιστη στρατηγική παράλληλα με μια σειρά άλλων θεμάτων.
«Νομίζω ότι αφήσαμε κάποιους βαθμούς στο τραπέζι σήμερα και δεν είχαμε σωστή στρατηγική κατά τη γνώμη μου», είπε. «Αφήσαμε για πολύ αργά το πρώτο μου pit-stop γιατί είχα πραγματικό πρόβλημα με τα ελαστικά».
«Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν ήταν τέλειο για μένα ή για τον αγώνα μου και μετά χτυπήθηκα από τον Checo [Perez] μετά την επανεκκίνηση, έχασα μία θέση από τον Kimi [Raikkonen], είχαμε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα στο τέλος και έχασα την ισχύ του για ολόκληρη την ευθεία Hangar και κατέληξα να πηγαίνω αργά ώστε να τερματίσω, έπεσα πολύ πίσω και στη συνέχεια πήρε μπρος και πάλι μετά από μερικές ρυθμίσεις».
«Γενικά δεν ήταν φανταστικά, και ήταν έκπληξη το ότι πήρα ακόμα ένα βαθμό με όλα αυτά τα προβλήματα».
Ο Abiteboul κατανοεί πως ο Hulkenberg μπορεί να νιώθει απογοητευμένος από τον αγώνα αυτό.
«Δεν τον βοηθήσαμε πραγματικά», δήλωσε στο Motorsport.com. «Είχε έναν δύσκολο αγώνα, με πολλά μικρά πράγματα, συμπεριλαμβανομένης μίας στάσης που πιθανότατα ήρθε πολύ αργά. Είχαμε επικεντρωθεί πολύ στον Daniel και τον Lando, και στο πότε πρέπει να τον βάλουμε στα pit».
«Σε ένα αγώνα γεμάτο δράση αυτό δεν είναι ποτέ εύκολο, με ελαστικά που δεν είναι ποτέ εύκολο να καταλάβεις τη συμπεριφορά τους. Βάλαμε στα pit λίγο αργά τον Nico, έχασε μία θέση και έμεινε λίγο πίσω από το σημείο εκείνο».
«Είχε ένα μικρό πρόβλημα, με τον κινητήρα του να χάνει λίγο δύναμη λόγω ενός προβλήματος σε έναν αισθητήρα, το οποίο έπρεπε να διορθωθεί με ρυθμίσεις, και αυτό του κόστισε μία ακόμη θέση. Έτσι γενικά κάναμε τον αγώνα του Nico λίγο περίπλοκο».
«Νομίζω ότι λόγω του γεγονότος ότι ήταν στο πίσω πόδι, η νοοτροπία του θα μπορούσε να ήταν σε καλύτερη θέση μετά το πρώτο pit-stop του».
«Ήταν πίσω από τον Daniel στις κατατακτήριες, ήταν πίσω από τον Daniel στον πρώτο γύρο, ζητούσε επίσης αλλαγή ελαστικών πριν τον Daniel, οπότε σαφώς η θέση του ήταν να είναι πίσω από τον Daniel. Είναι δίκαιο».
«Αλλά όπως είπαμε, θα μπορούσαμε να κάνουμε την Κυριακή του λίγο πιο εύκολη από ό,τι ήταν και να πάρουμε περισσότερους βαθμούς συνολικά για την ομάδα. Αλλά αυτό που μας έβλαψε περισσότερο ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!