Ο Daniel Ricciardo πιστεύει πως μια ένωση των δυνατών στοιχείων της Renault και της McLaren θα κατέληγε σε ένα “πολύ καλό” μονοθέσιο.
Σε ένα Σαββατοκύριακο όπου η δύναμη της Renault στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων, υποβοηθούμενη από την αδυναμία της McLaren σε αυτό τον τομέα, βοήθησε τη γαλλική ομάδα να ξαναβρεθεί στην κορυφή του midfield, ο Ricciardo δεν έχει αμφιβολίες σχετικά με την ποιότητα των μονοθεσίων των δύο ομάδων.
Παράλληλα θεωρεί πως εάν τα καλύτερα στοιχεία των μονοθεσίων συνδυάζονταν, τότε αυτό θα είχε αποτέλεσμα στο να μειωθεί η διαφορά από τις πρώτες τρεις ομάδες.
“Πιστεύω πως εάν πάρουμε το πλεονέκτημά τους στις ψηλές ταχύτητες και πάρουμε και το δικό μας στις χαμηλές ταχύτητες, τότε νομίζω πως θα βλέπαμε ένα αρκετά καλό μονοθέσιο”, σχολίασε ο Αυστραλός. “Είμαστε αρκετά καλοί σε συνθήκες χαμηλότερων ταχυτήτων. Είναι συναρπαστικό το να βλέπουμε τη Βουδαπέστη, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε να λύσουμε και το ζήτημα στις ψηλές ταχύτητες”.
“Είδα μερικά δεδομένα και δεν είμαστε τόσο γρήγοροι στις Maggotts και Becketts, κάτι το οποίο ίσως οφείλεται λίγο και στο επίπεδο κάθετης δύναμης που έχουμε. Όμως τυπικά δεν είμαστε δυνατοί σε τέτοιες στροφές”.
Ο Ricciardo αστειεύτηκε επίσης πως θα χαιρόταν να κανονίσει ένα ραντεβού μεταξύ των αφεντικών της ομάδας του και αυτών της McLaren προκειμένου να βοηθήσει να προχωρήσει το πράγμα.
“Το αναλαμβάνω!”, αστειεύτηκε. “Θα χαρώ να τους καλέσω και να κανονίσω ώστε ο Cyril και ο Zak να μιλήσουν τηλεφωνικά ώστε να ανταλλάξουμε λίγη από τη γνώση μας στις χαμηλές ταχύτητες με τις δικές του στις υψηλές. Εάν και οι δύο θέλουμε σαν ομάδες να βρεθούμε στην κορυφή, ας το κάνουμε. Θα κανονίσω συνάντηση”.
Η McLaren γνωρίζει ήδη από τον πρώτο αγώνα της σεζόν πως έχει έλλειψη στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων, όμως δεν έχει επιλύσει ακόμα αυτό το ζήτημα.
Πάνω σε αυτό το ζήτημα, ο Lando Norris σχολίασε: “Γνωρίζαμε πριν από αυτό το Σαββατοκύριακο σε ποια σημεία ήμασταν δυνατοί, σε ποια ήμασταν αδύναμοι. Δεν ήμασταν ιδιαίτερα σίγουροι ερχόμενοι εδώ πως θα έχουμε ένα συναρπαστικό Σαββατοκύριακο, ειδικά στις κατατακτήριες”.
“Το πρώτο κομμάτι είναι το χειρότερό μας και οι στροφές του είναι χαμηλών ταχυτήτων. Το γνωρίζαμε ήδη, έχουμε επιβεβαιώσει από πριν τι είναι καλό και τι κακό. Αυτό το Σαββατοκύριακο τα πράγματα είναι ίδια. Απλά επιβεβαιώνονται και πρέπει ακόμα να πιέσουμε πολύ σε αυτό τον τομέα”.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Andreas Seidl, δήλωσε ωστόσο πως δεν είναι πολύ θορυβημένος από αυτό το ζήτημα. “Δεν θα έλεγα πως είναι κάτι που με απασχολεί”, σχολίασε. “Είναι ένα θέμα που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε επιπρόσθετα με πολλά άλλα ζητήματα που έχουμε με το μονοθέσιο ή με την ομάδα”.
‘Το σημαντικό είναι πως συνεχίζουμε να μαθαίνουμε πράγματα για το τωρινό μονοθέσιο. Είναι σημαντικό να παίρνουμε ξεκάθαρο feedback από τους οδηγούς μας, το οποίο και έχουμε”.
“Θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε τα θέματα, και συνεχίζουμε να φέρνουμε αναβαθμίσεις στους επόμενους αγώνες για να αντιμετωπίσουμε τις αδυναμίες που έχουμε με το μονοθέσιο Αυτή είναι η μάχη μας. Δεν είναι κάτι που με ανησυχεί. Είναι η φύση του παιχνιδιού το οποίο παίζουμε”, ολοκλήρωσε ο Seidl.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!