Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, πιστεύει πως οι περιορισμοί στα μπάτζετ είναι “ο μόνος τρόπος” ώστε η ομάδα να μπορεί να ανταγωνιστεί την κορυφαία τριάδα και πάλι.
Αν και η προτεινόμενη αναδιάρθρωση της F1 για το 2021 προχωράει πολύ αργά, ένα πράγμα το οποίο έχει συμφωνηθεί είναι το πλαφόν στα μπάτζετ των ομάδων στα 175 εκατ. δολάρια ανά σεζόν. Ένα μέτρο που θα εφαρμόζεται τουλάχιστον μέχρι το 2025.
Στην ομάδα του Woking έχουν να γευτούν τη χαρά της νίκης από το 2012, ενώ το τελευταίο τους πρωτάθλημα ήρθε με τον Lewis Hamilton πολύ πίσω στο 2008.
Μετά την αποτυχημένη συνεργασία της McLaren με τη Honda καθώς και κάποιες δικές της δυσκολίες, η ομάδα δέχτηκε μια μεγάλη αλλαγή, με την έλευση του Seidl ως επικεφαλής να είναι μέρος των αλλαγών.
Προς το παρόν, η ομάδα απολαμβάνει τη μοναξιά της 4ης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, όμως εάν θέλουν να αναρριχηθούν ψηλότερα, ο Seidl πιστεύει πως αυτό θα γίνει μόνο μέσω του πλαφόν των μπάτζετ.
“Είναι πραγματικότητα πως εμείς σαν ομάδα ξεκάθαρα υποαποδίδουμε με τις δυνατότητες που έχουμε, υποδομές, μπάτζετ, τεχνογνωσία”, δήλωσε ο Seidl. “Θα έπρεπε να ήμασταν καλύτεροι με όσα έχουμε. Δεν είμαι φίλος του να κοιτάζω συνέχεια για δικαιολογίες μέσω των κανονισμών ή των διαφορών στα μπάτζετ. Αυτή τη στιγμή, η προσοχή μου είναι πρώτα στο να απελευθερώσω όλη τη δυναμική της ομάδας με τις παρούσες περιστάσεις”.
“Το επόμενο βήμα είναι με τους κανονισμούς του 2021 που ελπίζουμε πως θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: εάν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στο μέλλον και να παλεύουμε με τους άλλους, τότε έχουμε ανάγκη από ένα κοινό επίπεδο. Για μια ομάδα όπως εμείς, ο περιορισμός του μπάτζετ είναι ο μόνος τρόπος ώστε να μπορέσουμε κάποτε να παλέψουμε με τις πρώτες τρεις ομάδες και πάλι”.
Ο Seidl, ο οποίος έχει και εμπειρία στη Formula 1 από το παρελθόν, όντας μέλος της BMW, είχε την επιλογή να μείνει στην Porsche και να αναλάβει τον ρόλο της επίβλεψης του τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της φίρμας. Αντιθέτως, πήρε τη δουλειά στη McLaren και τώρα εστιάζει στο να ανεβάσει εν τέλει την ομάδα στην κορυφή του grid.
“Όταν αποφάσισα να έρθω στη McLaren, ο Zak (Brown) ήταν ο πρώτος που ήρθε σε επαφή μαζί μου”, σχολίασε ο Seidl. “Ήταν κατευθείαν ελκυστικό για εμένα το να γίνω επικεφαλής της McLaren. Μετά είχα και άλλη μια συζήτηση με τους ιδιοκτήτες της ομάδας και συνειδητοποίησα πως ήταν πραγματικά αποφασισμένοι να συνεχίσουν να επενδύουν και στα επόμενα χρόνια και είχαν καθαρή εικόνα για την επιστροφή της ομάδας στην κορυφή”.
“Από αυτή την οπτική, ήταν σχετικά εύκολη απόφαση για εμένα το να δεχτώ αυτή την πρόκληση. Θέλω να οδηγήσω την ομάδα ξανά στην κορυφή, βήμα βήμα. Η McLaren έχει υποστεί κάποιες δύσκολες χρονιές τον τελευταίο καιρό, με πραγματικά άσχημα αποτελέσματα. Με την εμπειρία που έχω αποκομίσει απ’ την καριέρα μου, πιστεύω πως μπορώ να συνεισφέρω πολλά ώστε να συνεχίσουμε αυτή την θετική αλλαγή που έχει ξεκινήσει ήδη από πέρυσι”, ολοκλήρωσε ο Seidl.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!