Η Honda σχεδιάζει μια ακόμα αναβάθμιση του κινητήρα της για φέτος και στοχεύει σε βελτιωμένη επίδοση στις κατατακτήριες, ύστερα από την επίτευξη και της πρώτης νίκης της στην εποχή των υβριδικών V6 turbo.
Η νέα συνεργασία μεταξύ της Honda και της Red Bull έχει φέρει φέτος αρκετά βάθρα, ήδη από τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία, με την πρώτη νίκη να έρχεται στο Grand Prix της Αυστρίας το περασμένο Σαββατοκύριακο μέσω του Max Verstappen.
Ο Ολλανδός, εκκινώντας 3ος έπεσε 8ος μετά από μια κακή εκκίνηση. Ωστόσο κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα ψύξης του κινητήρα που είχε η Mercedes. Το πακέτο της Honda ήταν αρκετά ανταγωνιστικό και αρκετά καλό για να κερδίσει αυτό της Ferrari σε ευθεία μάχη.
Ο τεχνικός διευθυντής της Honda F1, Toyoharu Tanabe, δήλωσε πως μια επιλογή στον κινητήρα για καλύτερες κατατακτήριες ήταν “φυσικά” το επόμενο βήμα. Πιστεύει όμως πως η πρόοδος πρέπει να γίνει και στο κομμάτι της απόδοσης του αγώνα επίσης.
“Προσπαθούσε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα μας όσο πιο σκληρά μπορούμε”, σχολίασε ο Tanabe. “Δεν είναι εύκολο να τον κάνουμε καλύτερο αμέσως. Όμως συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε, ίσως στην επόμενη έκδοση του κινητήρα ή στην επόμενη αναβάθμιση. Όμως όχι στον επόμενο αγώνα!”
Η Honda έφερε την τρίτη έκδοση του κινητήρα της πριν από δύο αγώνες, στη Γαλλία, και επανεξέτασε την μονάδα εσωτερικής καύσης και το turbo, με τη νέα έκδοση να δίνει μια μικρή ποσότητα παραπάνω ισχύος μαζί με αυξημένη αξιοπιστία.
Ερωτώμενος, εάν το χάσμα της Honda είναι μεγαλύτερο στις κατατακτήριες απ’ ότι στον αγώνα, ο Tanabe απάντησε: “Ναι, βλέπουμε μια μεγαλύτερη διαφορά στις κατατακτήριες σε σχέση με τους υπόλοιπους. Στον αγώνα είμαστε ακόμα πίσω, όχι όμως όσο στις κατατακτήριες”.
“Έτσι, αυτό σημαίνει πως το επόμενο βήμα είναι ένα mode κατατακτηρίων ή κάτι άλλο, αλλά δεν θα είναι εύκολο”.
Η Honda πάντα περίμενε να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον τέσσερις κινητήρες για φέτος αντί για τους τρεις που κάθε ομάδα δικαιούται χωρίς ποινή.
Η πρώιμη εισαγωγή της τρίτης έκδοσης του κινητήρα άνοιξε την πόρτα και για επιπλέον αναβάθμιση φέτος, η οποία θα είναι ένα bonus σε σύγκριση με τους αντίπαλους Ferrari και Mercedes. Οι συγκεκριμένες ομάδες θα επιχειρήσουν να μείνουν στο συμβατικό τους πλάνο για χρήση τριών κινητήρων.
Αφότου η Honda έφερε τον νέο κινητήρα στη Γαλλία, ο διαχειριστικός διευθυντής της εταιρείας για τη F1, Masashi Yamamoto, δήλωσε: “Θα συνεχίσουμε την εξέλιξη, ισορροπώντας μεταξύ απόδοσης και αξιοπιστίας. Θέλουμε περισσότερη βελτίωση με μερικές αναβαθμίσεις στο μέλλον, για να υποστηρίξουμε τη Red Bull”.
“Φυσικά και περιλαμβάνονται οι βλέψεις για του χρόνου, αλλά όταν είναι έτοιμος, όταν πιστεύουμε ότι έχουμε αρκετή αξιοπιστία και επίδοση, θα θέλουμε να τον χρησιμοποιήσουμε”, συμπλήρωσε ο Yamamoto.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!