Ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo, παραδέχεται πως η πρόσφατη εμφάνιση της ομάδας του “δεν βγάζει νόημα”, ύστερα από την αδυναμία της γαλλικής ομάδας να πετύχει βαθμούς μετά το GP της Αυστρίας.
Η Renault είχε και τα δύο της μονοθέσια στους βαθμούς σε Καναδά και Γαλλία, αν και στη Γαλλία ο Ricciardo έχασε τη θέση του πέφτοντας εκτός βαθμολογούμενης 8αδας λόγω ποινής στο τέλος του αγώνα, όμως μετέπειτα η αναβαθμισμένη RS19 δυσκολευόταν πολύ να βρει ρυθμό στο Red Bull Ring.
Ο Ricciardo δήλωσε πως το να τερματίσει 12ος τον αγώνα του ήταν μια σύνοψη ενός “δύσκολου Σαββατοκύριακου” και παραδέχτηκε πως δεν είχε “κανονικές απαντήσεις” σχετικά με το γιατί η Renault δυσκολεύτηκε τόσο πολύ στην Αυστρία.
“Πραγματικά ελπίζω πως θα βρούμε μέσα στην εβδομάδα τι έφταιγε, επειδή τα πράγματα ένιωθαν κάπως, για παράδειγμα στη Γαλλία είχε πολύ περισσότερο αέρα, όμως δεν επηρεαστήκαμε τόσο πολύ από τον άνεμο, ενώ εδώ το μονοθέσιο έδινε την αίσθηση πως βρισκόταν μέσα στη μια μεγάλη διαταραγμένη ροή κατά τη διάρκεια του αγώνα, όσον αφορά το πως χειριζόταν, ενώ και τελική του ταχύτητα ήταν μικρή”, δήλωσε ο Ricciardo, ο οποίος πρόσθεσε επίσης:
“Έτσι νιώθω πως κάτι δεν ήταν καλό με το μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο, όμως το τι είναι αυτό δεν το ξέρω ακόμα, όμως θέλω να πιστεύω πως θα βρούμε κάτι, καθώς μέχρι στιγμής δεν κολλάνε τα πράγματα. Έτσι για την ώρα παραμένω αισιόδοξος πως τα πράγματα θα είναι κάπως έτσι: ‘αυτό ήταν που ήταν λάθος’, και μετά θα γελάμε με αυτό στο Silverstone”.
Ο Αυστραλός επεσήμανε πως μίλησε μετά τον αγώνα και με τον ομόσταβλό του, Nico Hulkenberg, ο οποίος τερμάτισε 2 δευτερόλεπτα πίσω του, στη 13η θέση, με τον Γερμανό να του δίνει αντίστοιχο feedback σχετικά με το μονοθέσιο.
“Φαίνεται πως και ο Nico δυσκολευόταν με τα ίδια πράγματα, ένα πολύ ελαφρύ μονοθέσιο και μια ελαφριά αίσθηση, ειδικά κατά το φρενάρισμα”.
Ερωτώμενος ο Nico Hulkenberg για την άποψή του για την RS19 μετά τον αγώνα, επιβεβαίωσε πως είχε θέματα με τον χειρισμό του μονοθεσίου και το φρενάρισμα.
“Το συμπέρασμα είναι πως τίποτα δε δούλεψε καλά σήμερα”, δήλωσε ο Γερμανός. “Μερικά πολύ περίεργα θέματα, ένα πολύ περίεργο φρενάρισμα, το οποίο έκανε δύσκολο τον χειρισμό του μονοθεσίου κάποιες στιγμές. Επίσης, στην οδήγηση σε ευθείες, το μπροστινό μέρος του μονοθεσίου ήταν πολύ ελαφρύ και πραγματικά παρασυρόταν σαν να βρισκόμουν πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο ακριβώς. Σίγουρα δεν ήταν εύκολα τα πράγματα σήμερα, οι Alfa μπήκαν στους βαθμούς και δεν ήταν πολύ μπροστά από εμάς, όμως το να ακολουθήσουμε άλλο μονοθέσιο ήταν πολύ δύσκολο σε αυτές τις γρήγορες στροφές. Δεν είχαμε αρκετό ρυθμό για να ανταπεξέλθουμε”.
Πάνω στα θέματα που αντιμετώπισε η Renault στην πίστα του Spielberg, ο Γερμανός δήλωσε πως ήταν “κάτι που μας προκάλεσε έκπληξη και ήταν περίεργο”.
“Η Αυστρία είναι μια πολύ συγκεκριμένη πίστα και τα τελευταία χρόνια στη Renault δεν είχαμε ποτέ καλές εμπειρίες εδώ, έτσι ελπίζω πως έχει να κάνει πιο πολύ με την πίστα. Όμως ας ελπίσουμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτά που είδαμε την επόμενη εβδομάδα, να κάνουμε μια βουτιά στα δεδομένα, να κοιτάξουμε τα πράγματα και να δούμε τί συμβαίνει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!