Ο Valtteri Bottas δήλωσε ότι η Mercedes δεν μπορούσε να αγωνιστεί με τη μέγιστη απόδοση σε όλο το Αυστριακό Grand Prix λόγω ανησυχιών για υπερθέρμανση του κινητήρα της, ο οποίος δεν δέχθηκε την κατάσταση λειτουργίας μέγιστης ισχύος και τον ανάγκασε να τρέξει με την οικονομική λειτουργία.
Ο Φινλανδός οδηγός ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, με την Mercedes να χάνει αγώνα της F1 για πρώτη φορά μετά το Μεξικάνικο Grand Prix του περασμένου έτους, αλλά ο Bottas μπόρεσε να μειώσει τη διαφορά από τον Lewis Hamilton στο πρωτάθλημα, αφού ο Βρετανός οδηγός τερμάτισε 5ος.
Ο Bottas λέει ότι η ομάδα του δεν είχε την ισχύ να φτάσει τον Charles Leclerc και τον Max Verstappen, καθώς έπρεπε να εγκατασταθεί στη μακρινή 3η θέση, σχεδόν 19 δευτερόλεπτα πίσω από τους πρωτοπόρους.
«Έπρεπε να κάνουμε μεγάλη ποσότητα “lift and coast” και δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε καμία από τις καλύτερες λειτουργίες του κινητήρα στον αγώνα», σημείωσε ο Bottas. «Ήμασταν πάντα σε ασφαλείς λειτουργίες λόγω της υπερθέρμανσης. Ένιωσα σαν να μην μπορούσαμε πραγματικά να αγωνιστούμε σήμερα.
«Οπότε ήταν ωραίο που είχα καλή θέση και καθαρή πίστα μπροστά μου. Κάτω από αυτές τις συνθήκες είμαι χαρούμενος που κατάφερα να είμαι στο βάθρο και επίσης κατάφερα να μειώσω τη διαφορά μου από τον Lewis.
«Τα ζητήματα σήμερα ήταν πραγματικά μεγαλύτερα από όσο αναμενόταν. Γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολο και θα έπρεπε να κάνουμε λίγο “lift and coast”, αλλά ποτέ δεν περίμενε κανείς ότι θα έπρεπε να κάνουμε τόσο πολύ.»
Ο Bottas επίσης αισθάνεται ότι οι αεροδυναμικές ελλείψεις στο Red Bull Ring κόστισαν σε απόδοση στη Mercedes, με αποτέλεσμα οι οδηγοί μπροστά του να απομακρύνονται όσο ο αγώνας εξελισσόταν.
«Εκτός από αυτό υπήρχαν οι απώλειες στην αεροδυναμική – ήμασταν πλήρως ανοιχτοί σε όλα, οπότε υπήρχαν και αρκετά μεγάλες απώλειες από πλευράς αεροδυναμικής – αλλά το μεγαλύτερο ζήτημα ήταν η ισχύς του κινητήρα και το “lift and coast”», είπε.
Ο Bottas πλησίασε τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Hamilton, στους 31 βαθμούς μετά το Αυστριακό Grand Prix, ενώ η Mercedes στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών είδε τη Ferrari να μειώνει στους 135 βαθμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!