Η Formula 1 επιστρέφει και πάλι στην Ευρώπη ύστερα από ένα σύντομο διάλειμμα στον Καναδά, με το Grand Prix της Γαλλίας στην πίστα του Paul Ricard να βρίσκεται προ των πυλών. Για τις ομάδες, ο “πυρετός” των αναβαθμίσεων ωστόσο συνεχίζεται ακάθεκτος. Ας δούμε τι έχει φέρει κάθε ομάδα για το GP αυτού του Σαββατοκύριακου, με εικόνες κατευθείαν από τα γκαράζ των ομάδων.
Αρχικά, η πρωτοπόρος Mercedes έχει φέρει στη Γαλλία νέου τύπου εμπρός φτερό. Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα, στη γερμανική ομάδα έχουν διαχωρίσει το δεύτερο πτερύγιο στην εσωτερική του πλευρά σε δύο τομείς. Αυτό έχει γίνει με σκοπό η ομάδα να κάνει καλύτερη διαχείριση του στροβίλου Y250 που περνάει από κάτω.
Επίσης πολύπλοκη είναι και η διαμόρφωση που έχει γίνει στο μονοθέσιο στην περιοχή μεταξύ των εμπρός τροχών και των πλαϊνών του μονοθεσίου. Εκεί έχει γίνει πολύ μεγάλη δουλειά για τη διαχείριση της ροής του αέρα και οι διαμορφώσεις που έχει κάνει η ομάδα ξεφεύγουν αρκετά από έναν απλό συμβατικό σχεδιασμό. Τέλος, σημασία πρέπει να δοθεί και στα πάνελ ψύξης της W10 για αυτόν τον αγώνα, Στην παρακάτω εικόνα φαίνονται ξεκάθαρα ανοίγματα στο μονοθέσιο στην περιοχή που το halo ενώνεται με το μονοθέσιο, ενώ λίγο πιο δίπλα διακρίνονται και τα τυπικά ανοίγματα με τις γρίλιες. Τέτοια ανοίγματα είναι απαραίτητα ώστε να μεταφέρεται στο περιβάλλον θερμότητα που παράγεται από το εσωτερικό του μονοθεσίου.
Συνέχεια τώρα στη Ferrari, με τα κόκκινα μονοθέσια να έχουν και αυτά νέα εμπρός πτέρυγα για το GP στο Paul Ricard. Οι συγκεκριμένες πτέρυγες έχουν πιο μικρά πλαϊνά κάθετα στοιχεία, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει και ένα μικρό κόψιμο. Επιπλέον, στο τελείωμα τον πτερύγων έχει γίνει μια ιδιαίτερη τριγωνική διαμόρφωση, σημαντική για την εκτροπή της ροής του αέρα πέρα από το μονοθέσιο. Ωστόσο όλη η εμπρός πτέρυγα έχει δεχθεί ιδιαίτερη διαμόρφωση, με κυματοειδή μορφή με σκοπό με πετύχει το μέγιστο αποτέλεσμα όσον αφορά την κάθετη δύναμη αλλά και τη διαχείριση της ροής του αέρα. Παρακάτω παρατίθεται μια πολύ κατατοπιστική εικόνα από την εμπρός πτέρυγα της Scuderia που δείχνει ξεκάθαρα τη δουλειά που έχουν κάνει πάνω σε αυτό το κομμάτι.
Σειρά παίρνει τώρα η Red Bull, η οποία έχει φέρει στη Γαλλία νέα ζάντα για τα μονοθέσιά της. Σε αυτή την έκδοση της ζάντας λείπει το εσωτερικό δαχτυλίδι, οι ακτίνες είναι πιο λεπτές, ενώ και το μπουλόνι είναι αρκετά πιο μικρό. Επιπλέον διαμορφώσεις έχουν κάνει οι κόκκινοι ταύροι και στους καθρέφτες της RB15 με στόχο την καλύτερη ροή του αέρα γύρω από αυτούς.
Βελτιώσεις έχουν φέρει ωστόσο και οι ομάδες της μέσης του grid, με τη Renault να έχει αλλάξει τη μύτη της εμπρός της πτέρυγας, υιοθετώντας πλαϊνά πτερύγια κοντά στη μύτη, στοιχείο που έχει χρησιμοποιήσει πρώτη η Mercedes και το έχουν στη συνέχεια επιλέξει και οι Williams, McLaren και Racing Point.
Αρκετά νέα στοιχεία έχει φέρει και η McLaren στη Γαλλία, στην προσπάθειά της να εδραιωθεί ως κορυφαία ομάδα στη μέση του grid. Η ομάδα του Woking έχει να επιδείξει μια πιο επιθετικού τύπου ανάρτηση, την οποία σκοπεύει για αρχή να την δοκιμάσει στο μονοθέσιο του Carlos Sainz στις περιόδους δοκιμών. Στη διαμόρφωσή της, η ανάρτηση θυμίζει αρκετά την επιλογή που έχει κάνει η Mercedes, η οποία ουσιαστικά έχει μια βίδα στο πάνω σκέλος της ανάρτησης, η οποία του επιτρέπει να μετακινείται ελαφρώς κατακόρυφα.
Τέλος, αναβαθμίσεις έχουν φέρει και οι Racing Point και Toro Rosso. Οι πρώτοι έχουν επιλέξει μια διαφορετική διαμόρφωση για την εμπρός πτέρυγά τους, με τα “ρουθούνια” δίπλα από τη μύτη να είναι μικρότερα, ενώ και κάτω από τη μύτη υπάρχει πλέον άνοιγμα για τη ροή του αέρα.
Από την άλλη, η ομάδα της Faenza έχει να παρουσιάσει μια ειδική διαμόρφωση γύρω από τους καθρέφτες της, όπου έχει επιλεγεί μια “ξεγύμνωση” του καθρέφτη τον οποίο περιβάλλει ένα πτερύγιο για καλύτερη ροή του αέρα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!