Ο Andre Lotterer είπε ότι η ομάδα Rebellion της LMP1 “δεν μπορούσε να αναγνωρίσει” το αυτοκίνητο με το νούμερο #1 κατά την διάρκεια του αγώνα 24 ωρών του Le Mans καθώς αυτός και οι teammate του έχασαν αρκετές μάχες χωρίς να αντιδράσουν.
Πίσω από τις δύο Toyota που κυριάρχησαν, η Rebellion είχε κλειδώσει στην μάχη με αντίπαλο την ιδιωτική ομάδα SMP που στόχος αυτής της μάχης ήταν το ‘best of the rest’, αλλά ήταν η #3 R-13 που προηγούνταν αρχικά στον αγώνα καθώς το αυτοκίνητο #1 άρχισε να χάνει έδαφος.
Μία έξοδος του Bruno Senna στην Esses, ένα κλατάρισμα και μία αλλαγή στην πίσω ανάρτηση αποδείχθηκε χρονοβόρα, αλλά ο x3 νικητής στο Le Mans Lotterer ανέφερε ότι ο κύριος λόγος που το αυτοκίνητο τερμάτισε τρεις γύρους πίσω από την SMP BR Engineering BR1 στην 3η θέση ήταν απλά λόγο έλλειψης ταχύτητας.
“Η βασική αιτία ήταν ότι το αυτοκίνητο είχε μηδενική ταχύτητα και για τους τρεις μας”, δήλωσε ο Lotterer στο Motorsport.com. “Ήταν πολύ δύσκολο να οδηγήσεις, χάναμε πάρα πολύ στις ευθείες.
“Αυτό ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι, έπειτα είχαμε ένα κλατάρισμα στο ξεκίνημα, ένα χαμένο μπουλόνι, που μας άφησε πολύ πίσω. Αλλά το δυσκολότερο κομμάτι είναι ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν πολύ οδηγήσιμο.
“Έπρεπε να προσπαθήσουμε από την αρχή απλά να τερματίσουμε. Προσπαθήσαμε να αλλάξουμε τις πίσω αναρτήσεις για να δούμε, αλλά δεν αναγνωρίζαμε το αυτοκίνητο πλέον. Η ισορροπία δεν υπήρχε.”
Τα λάθη της Rebbelion κόστισαν την παρουσία της στο βάθρο – Berthon
Η #3 Rebellion φάνηκε να έχει κερδίσει το πάνω χέρι από την #11 SMP Racing BR Engineering BR1 από πολύ νωρίς τις πρωινές ώρες, αλλά το πλεονέκτημα που είχε το αυτοκίνητο χάθηκε ύστερα από την ποινή των τριών λεπτών για “μη αναγνώριση στοιχείων του αυτοκινήτου”.
Ο Gustavo Menezes βγήκε ξανά στην πίστα πίσω από το αυτοκίνητο #11 μετά την έκτιση της ποινής.
“Είχαμε ποινή 3 λεπτών, απ’ ότι φάνηκε, για ένα αυτοκόλλητο στο ελαστικό. Ήταν σαν να μην είχε καταχωρηθεί το ελαστικό,” εξήγησε ο Berthon. “Όταν ο Gustavo βγήκε πάλι βρισκόταν σε κακή θέση.”
Η μάχη τελικά έληξε υπέρ του αυτοκινήτου της SMP που μοιράστηκαν οι Stoffel Vandoorne, Vitaly Petrov και Mikhail Aleshin όταν ο Menezes είχε τετακέ με την #3 Rebellion και την έριξε στα χαλίκια στις Porsche Curves, προκαλώντας πρόβλημα στα φρένα όταν το αυτοκίνητο επέστρεψε στην πίστα.
Αυτό εξηγεί γιατί το αυτοκίνητο #3 βρισκόταν για δύο μεγάλες περιόδους κλεισμένο στο γκαράζ και γιατί τελικά τερμάτισε 15 γύρους πίσω, και 6 γύρους πίσω από την #1 Rebellion.
“Ήμασταν σχεδόν ένα γύρο μπροστά, αλλά τότε ο Gustavo βρέθηκε πίσω από την SMP”, συνέχισε ο Berthon.
“Χάσαμε τα πάντα οπότε αυτός βρισκόταν υπό πίεση. Ήθελε να προσπεράσει την SMP όσο πιο γρήγορα γινόταν αλλά σπίναρε. Αυτό έφερε πολλά προβλήματα.
“Όταν ξαναμπήκα στο αυτοκίνητο υπήρχαν πολλές πέτρες στο σύστημα των φρένων. Δεν είχα φρένα πλέον, σχεδόν είχα μία σύγκρουση στα Esses. Μετά χάσαμε πολύ χρόνο επειδή πήγαμε δύο φορές στο γκαράζ για να καθαριστούν τα φρένα.
Αυτός ολοκλήρωσε: “Πιστεύω ότι είχαμε ρυθμό, αλλά μερικές φορές είσαι άτυχος. Πάρα πολλά λάθη. Όλοι κάνουν λάθη, αλλά εμείς κάναμε τόσα πολλά, αυτό μας κόστισε το βάθρο σίγουρα.
“Ήμασταν ταχύτεροι στον ρυθμό αγώνα. Η SMP δεν έκανε λάθος, ήταν πολύ αξιόπιστοι. Έκαναν ένα πολύ καλό αγώνα, το άξιζαν.”
Το αυτοκίνητο #11 της SMP είχε έναν ευχάριστο αγώνα με τους Vandoorne, Aleshin και Petrov να έχουν μόνο ένα κλατάρισμα όταν ήταν στην 3η θέση, 6 γύρους πίσω από τις δύο Toyota.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!