Στη McLaren πιστεύουν πως το πραγματικό όφελος από τις αλλαγές που έκαναν πέρυσι θα φανούν στο μονοθέσιο του 2020, αν και στη φετινή σεζόν έχουν κάνει μια καλή πρόοδο.
Η ομάδα με έδρα το Woking έχει αντιδράσει ύστερα από μια κακή σεζόν το 2018 και προς το παρόν καταλαμβάνει την 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, μόλις δύο βαθμούς μπροστά από τη Renault. Όμως έχοντας υποστεί μια σημαντική ανασυγκρότηση της δομής τους, μέρος της οποίας ήταν και η έλευση του νέου επικεφαλή της ομάδας, Andreas Seidl, και του νέου τεχνικού διευθυντή, James Key, η ομάδα πιστεύει πως θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2020 ώστε να φανεί το πραγματικό όφελος από τις αλλαγές.
Πάνω στο θέμα, ο Seidl δήλωσε: “Το φετινό μονοθέσιο, που είναι ένα καλό βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με πέρυσι, ξεκίνησε να εξελίσσεται αργά λόγω των θεμάτων που είχαμε πέρυσι με την ομάδα. Νομίζω πως την πλήρη έκταση των αλλαγών που έχουν ξεκινήσει μέσα στην ομάδα από πέρυσι θα την δούμε μόνο του χρόνου, γιατί το μονοθέσιο του 2020 θα είναι το πρώτο που θα έχει διαμορφωθεί με έναν συνηθισμένο ρυθμό ανάπτυξης. Και πότε ξεκινά αυτό φυσιολογικά; Με το που φέρουμε το μονοθέσιο της προηγούμενης χρονιάς στην πίστα για τις χειμερινές δοκιμές. Βρίσκουμε κατευθείαν μερικά δυνατά και αδύναμα σημεία του μονοθεσίου και αμέσως σκεφτόμαστε τι μπορούμε ακόμα να αναπτύξουμε ή να βελτιώσουμε στο φετινό μονοθέσιο ή εάν υπάρχουν πράγματα που θα αντιμετωπίσουμε με το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς”.
Ενώ η επιστροφή στις καλές εμφανίσεις της Renault σημαίνει πως η McLaren θα πρέπει να παλέψει πολύ για να διατηρήσει την 4η θέση στους κατασκευαστές, ο Seidl διαισθάνεται κάποιο momentum που αναπτύσσεται μέσα στην ομάδα. “Νομίζω πως από το ξεκίνημα της σεζόν έχει ήδη γίνει ένα βήμα βελτίωσης σε σχέση με το μονοθέσιο της περσινής χρονιάς. Έχουμε ένα μονοθέσιο που αντιδρά στις αναβαθμίσεις που φέρνουμε στην πίστα. Υπάρχει πολύ θετικό momentum και θετικό πνεύμα εντός της ομάδας, κάτι που έχει κάνει τα πράγματα πιο εύκολα και για μένα ώστε να ξεκινήσω τη δουλειά μου. Και ακόμα είναι οι πρώτες μέρες για μένα. Έξι εβδομάδες σε αυτή τη δουλειά: δυόμιση εβδομάδες στις πίστες και τρεις εβδομάδες πίσω στο εργοστάσιο. Ακόμα χρειάζομαι χρόνο για να τα κατανοήσω όλα στο εργοστάσιο”, συμπλήρωσε ο Seidl.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!