WEC

Μετά από τρεις προκριματικές περιόδους γεμάτες δράση, η Νο7 Toyota TS050 Hybrid βρίσκεται στη pole position για το Super Finale του WEC του Σαββάτου. Ο Kamui Kobayashi έθεσε τον ταχύτερο χρόνο με το 3:15.497 στο Q2, παίρνοντας την δεύτερη pole του στις 24 ώρες του Le Mans.

Η #8 της Toyota Gazoo Racing ήταν η δεύτερη ταχύτερη, με την ιδιωτική ρωσική ομάδα SMP Racing και την #17 BR Engineering BR1 στην τρίτη θέση. Αξιοσημείωτα μόλις 0.251δ διαχωρίζουν την No 8 Toyota και το μη-υβριδικό αυτοκίνητο SMP Racing. Παρά το ότι και τα δύο αυτοκίνητα της Rebellion Racing αντιμετώπιζαν προβλήματα κινητήρα κατά τη διάρκεια των προκριματικών που περιόρισαν τον χρόνο τους στη πίστα, η Νο.3 Rebellion R13 – Gibson ήταν ακόμα τέταρτη. Πράγματι, μόνο 1.310δ διαχωρίζουν τα κορυφαία έξι αυτοκίνητα LMP1 στο τέλος και των τριών προκριματικών περιόδων.

Στην LMP2 ήταν εξίσου ανταγωνιστικά με μόλις 0.594 δευτερόλεπτα να χωρίζουν τα τρία κορυφαία αυτοκίνητα. Η #39 Graff πήρε οριακά την pole από την #28 TDS Racing Oreca 07 – Gibson με τον Loïc Duval να έχει χρόνο 3:25.345 στο Q3. Η #11 DragonSpeed Oreca 07 – Gibson είχε αποδειχθεί πιο γρήγορη κατά τη διάρκεια των Q1 και Q2, αλλά δεν μπόρεσε να διατηρήσει το ρυθμό για το Q3. Η #36 Signatech Alpine Matmut – η οποία ανταγωνίζεται την Jackie Chan DC Racing για τον τίτλο στην LMP2 αυτό το Σαββατοκύριακο – ήταν η τρίτη από τις συμμετοχές του WEC.

Δείτε τα Highlights του Q2:

Δείτε τα Highlights του Q3:


Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!