Ο Lewis Hamilton αναφέρει ότι η πρώτη αναβάθμιση του κινητήρα της Mercedes είναι η βελτίωση που αναμένει να δει για τον επόμενο αγώνα στον Καναδά. Η Mercedes έχει κυριαρχήσει στην αρχή της σεζόν του 2019, κερδίζοντας και τους έξι αγώνες και έχοντας δύο θέσεις στο βάθρο σε κάθε Grand Prix. Ο Hamilton κέρδισε τον προηγούμενο αγώνα στο Μονακό, αφού άντεξε από τη μακρά πίεση του Max Verstappen της Red Bull, παρόλο που η δουλειά του έγινε πιο δύσκολη εξαιτίας της Mercedes, που αργότερα αναγνώρισε ότι του είχε βάλει λάθος ελαστικά.
Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε ότι ο ίδιος και η Mercedes έχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης πριν από το Grand Prix του Καναδά σε δύο Σαββατοκύριακα. “Πολλές αναλύσεις θα γίνουν, κυρίως προς την κατεύθυνση της καλύτερης κατανόησης των ελαστικών και της καλύτερης απόδοσης των διεργασιών μας”, δήλωσε ο Hamilton. “Και από την πλευρά μου, προσπαθώ να εργαστώ ακόμη καλύτερα με τους μηχανικούς μου για να προσπαθήσω να εκμεταλλευτώ όλο και περισσότερο το μονοθέσιό μου. Αυτό σημαίνει ότι ο Bono (Peter Bonnington, ο μηχανικός του Hamilton) και ο Marcus (Dudley, μηχανικός επιδόσεων) αλλά και πολλοί άλλοι μηχανικοί, προσπαθούν να βγάλουν περισσότερες πληροφορίες από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και να τοποθετήσουν τις πληροφορίες με τον σωστό τρόπο, ώστε να αποδίδω ακόμα καλύτερα με αυτό το μονοθέσιο. Και ξέρω ότι τα παιδιά πίσω στο εργοστάσιο εργάζονται για τις αναβαθμίσεις. Θα έχουμε κατά πάσα πιθανότητα ένα νέο κινητήρα στον επόμενο αγώνα, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να συνεχίσει να εξελίσσεται, όπως κι εμείς.”
Πέρσι η Mercedes σκόπευε να φέρει την αναβάθμιση του κινητήρα στο Καναδικό GP, αλλά το ανέβαλε για τον επόμενο αγώνα της Γαλλίας, μετά από ζητήματα ποιότητας που προέκυψαν. Είναι ο μοναδικός κατασκευαστής κινητήρων που δεν έχει παρουσιάσει την πρώτη αναβάθμιση της σεζόν, και έτσι η Mercedes είναι σε συμβατικό πρόγραμμα. Η Honda ήταν η πρώτη που το έκανε, προωθώντας τον κινητήρα ‘Spec 2’ για λόγους αξιοπιστίας στον τέταρτο αγώνα του Αζερμπαϊτζάν. Η Renault έφερε την πρώτη αναβάθμιση στο επόμενο GP της Ισπανίας για λόγους αξιοπιστίας , όπου η Ferrari εισήγαγε την δική της αναβάθμιση επιδιώκοντας καλύτερη απόδοση. Εάν ένας οδηγός χρησιμοποιήσει περισσότερους από τρεις κινητήρες στη σεζόν θα επιβληθούν ποινές θέσεων στο grid, με τη Mercedes να είναι σαφέστατα στην καλύτερη θέση στο να αποφύγει αυτό το σενάριο.
Παρ’όλα τα παραπάνω, και μαζί με τη διαφορά που υπάρχει στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών, ο Hamilton επιμένει ότι η Mercedes δεν θα υποχωρήσει στην προσπάθειά της να βελτιωθεί. Είπε ότι οι αντίπαλοί του ήταν “όσο πιο κοντά μπορούσαν” στο Μονακό, αλλά εξήρε την ομάδα του για μια κούρσα που “γενικά ήταν πολύ, πολύ δυνατή”. Ο Hamilton πρόσθεσε: “Προφανώς είχαμε λάθος ελαστικά, οπότε στρατηγικά θα μπορούσαμε να κάνουμε μια καλύτερη δουλειά, χωρίς αμφιβολία, δεν τα κάνουμε όλα πάντα τέλεια, και νομίζω ότι σίγουρα θα μάθουμε από αυτό. Ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό.“
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!