Ο Charles Leclerc χαρακτήρισε την Ferrari SF90 μη-οδηγήσιμη μετά την σύγκρουση που είχε με τον Nico Hulkenberg, καθώς συνεχίστηκε το αρνητικό ρεκόρ και στο Monaco.
Ο Leclerc ξεκίνησε από την 15η θέση στο grid και είχε αρκετά νωρίς πρόοδο περνώντας τον Lando Norris και τον Romain Grosjean, αλλά είχε μπελάδες όταν συγκρούστηκε με τον Hulkenberg στην έξοδο της Rascasse.
Ο Leclerc συνέχισε με το πίσω δεξί ελαστικό κλαταρισμένο και προσπαθώντας να επιστρέψει στο pit lane τα κομμάτια που έφευγαν από το ελαστικό κατέστρεψαν το πάτωμα του αυτοκινήτου, και εγκατέλειψε.
“Νομίζω ότι οι μηχανικοί δεν το είδαν αυτό επειδή ήταν από την δεξιά πλευρά και αυτοί έβλεπαν την αριστερή πλευρά,” είπε ο Leclerc στο γιατί έμεινε αρχικά έξω.
“Η αριστερή πλευρά παραδόξως δεν είχε ζημιά αλλά η δεξιά πλευρά έλειπε ολόκληρη.
“Φυσικά ποτέ δεν το έβαλα κάτω, αλλά αυτή τη φορά δεν ήταν ρεαλιστικό το να συνεχίσουμε γιατί νομίζω όπως φάνηκε ότι χάνουμε περίπου στους 75 βαθμούς.
“Για έναν φυσιολογικό άνθρωπο, ίσως να μην ακούσει συχνά ένα τέτοιο αριθμό αλλά με 80% κάθετη δύναμη που είχαμε στο αυτοκίνητο ήταν σχεδόν αναξιόπιστο.”
Ο Leclerc έχει εγκαταλείψει και στους 4 αγώνες από όταν ξεκίνησε στο Monaco.
Δεν κατάφερε να τερματίσει και στον αγώνα της Formula 2 Feature και στον Sprint Race το 2017, λόγο προβλήματος στην ανάρτηση και λόγο σύγκρουσης, ενώ την περσινή χρονιά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε πίσω από την Toro Rosso του Brendon Hartley.
“Νομίζω ότι από όταν ήρθα εδώ δεν έχω καταφέρει ποτέ να τερματίσω στον αγώνα της πατρίδας μου.
“Στον πρώτο αγώνα και στον δεύτερο αγώνα στην Formula 2 εγκατέλειψα. Την περσινή χρονιά εγκατέλειψα. Φέτος εγκατέλειψα.
“Είναι κρίμα. Είναι πολύ απογοητευτικό επειδή προφανώς η 15η θέση δεν είναι θέση όπου εκκινούμε.
“Προσπάθησα, το ξέρω ότι πήρα ρίσκο, και δυστυχώς δεν τερμάτισα τον αγώνα λόγο της σύγκρουσης στην Rascasse, αλλά πριν γίνει αυτό ήταν ακόμη ένας διασκεδαστικό αγώνας για εμένα κάνοντας προσπεράσματα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!