Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει πως ο Hamilton είχε “0% γόμα” πάνω στα ελαστικά του στους τελευταίους 20 γύρους στο Grand Prix του Μονακό.
Οι πρωτοπόροι έκαναν το μοναδικό pitstop τους στον 10ο γύρο, στον απόηχο του αυτοκινήτου ασφαλείας που προκλήθηκε από τα θραύσματα που έμειναν στην πίστα από το κατεστραμμένο ελαστικό του Charles Leclerc. Στο pitstop τους, ο Hamilton έβαλε τη μεσαία γόμα και ο Verstappen τη σκληρή προκειμένου να πάει μέχρι το τέλος του αγώνα. Ωστόσο ο Βρετανός δυσκολευόταν να βρει ρυθμό και έκανε γύρους αρκετά δευτερόλεπτα κάτω από το ιδανικό για τον αγώνα, ενώ παράλληλα έγινε πολύ σαφής σχετικά με τις βλέψεις του για τη διατήρηση της πρωτοπορίας του αγώνα.
Εν τέλει, ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής παρέμεινε στην κορυφή, παίρνοντας την τρίτη νίκη του στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου, με τον Wolff να παραδέχεται ότι η ομάδα έκανε λάθος με τη στρατηγική του. “Αυτό που υπολογίσαμε ήταν πως η μεσαία γόμα θα επαρκούσε για όλους τους γύρους εάν κάναμε την αλλαγή στον 15ο ή 16ο γύρο, θα έφτανε μέχρι το τέλος με τη σωστή διαχείριση, Όντας στην κορυφή, ήταν μια πολύ ξεκάθαρη στρατηγική, Δεν έμοιαζε καθόλου για κάτι παρατραβηγμένο. Συνειδητοποιήσαμε όμως, με 20 γύρους από την εκκίνηση, πως είχαν εμφανιστεί σημάδια του φαινομένου graining στο εμπρός αριστερό ελαστικό, ο Lewis ξεκίνησε να παραπονιέται για υποστροφή λόγω του graining και έγινε σαφές πως θα ήταν πολύ πολύ δύσκολο να τα καταφέρει μέχρι το τέλος”.
“Έτσι είχαμε κάποιες συζητήσεις σχετικά με το εάν τα ελαστικά θα μπορούσαν να αντέξουν ακόμα για 40 γύρους, όμως μου υπενθύμισαν πως αυτοί είναι σαν 20 γύροι σε κανονική πίστα. έτσι ηρέμησα λίγο! Και πάλι, όλοι ήξεραν πως θα ήταν πολύ δύσκολο. Νομίζω πως στους τελευταίους 20 γύρους, τα ελαστικά είχαν περίπου 0% εναπομείνουσα γόμα. Ο Leiws υπέφερε από υποστροφή στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων, μπορούσες να το δεις αυτό στην Loews, το μονοθέσιο δε μπορούσε να στρίψει”, συμπλήρωσε ο Wolff.
Αυτή η νίκη εξασφάλισε στον Hamilton ένα προβάδισμα έναντι του ομόσταβλού του, Valtteri Bottas, 17 βαθμών στο πρωτάθλημα οδηγών, ενώ η συγκεκριμένη νίκη ήταν η 8η σερί της Mercedes στο πρωτάθλημα (6 φέτος και 2 πέρυσι).
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!